Let even op Harm als Tjerrie aan het woord is.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg wel ontzettend veel zin om die uitzending met Thierry terug te kijken, wat kan die man toch prachtig oreren. Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk enorm van genieten.
Ik denk niet meer dat ik mensen zo gek ga krijgen, ik zit er ook aan te denken om een nieuwe identiteit aan te nemen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is niet dat je het me bijzonder moeilijk maakt. Je kunt jezelf blij maken met het feit dat je niet de enige was, de hele entourage in het OP1 topic aldaar viel over me heen. Zonde dat @:Mani89 er niet was om bijval te bieden, dat was genieten geblazen.
Ik heb de vorige gekeken en dat vond ik best geinigquote:Op zondag 10 januari 2021 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slob, je doet wel heel gewichtig over Media-inside. Is dat een dubbele bodem of meen je dat echt?
Deze vond ik ook leuk hoor, Britt is altijd wel vermakelijk. En Tim was gelukkig amper aan het woord.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige gekeken en dat vond ik best geinig
Oh hebben ze wisselende samenstelling? Gijs en Marcel als vaste gasten dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vond ik ook leuk hoor, Britt is altijd wel vermakelijk. En Tim was gelukkig amper aan het woord.
Gijs en Marcel standaard en dan 2 gasten ja, vorige week Emma en Jan Jaap en nu Britt en Tim.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh hebben ze wisselende samenstelling? Gijs en Marcel als vaste gasten dan?
Altijd twee jongere gasten, want dat moet van Nederland 3.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh hebben ze wisselende samenstelling? Gijs en Marcel als vaste gasten dan?
Klop80?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat ik mensen zo gek ga krijgen, ik zit er ook aan te denken om een nieuwe identiteit aan te nemen.
Samen kunnen wij alles aan.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat ik mensen zo gek ga krijgen, ik zit er ook aan te denken om een nieuwe identiteit aan te nemen.
Slob vond hem ook leuk toch? Oh hij vond het wel kunnen de laatste keer maar noemde hem eerder een hysterische homo.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Tim den Besten persoonlijk een enorm vermakelijke rubriek. Maar daar sta ik geloof ik helemaal alleen in.
Nee, eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Tim den Besten persoonlijk een enorm vermakelijke rubriek. Maar daar sta ik geloof ik helemaal alleen in.
Ik heb het inmiddels teruggekeken. Geweldige paardendiscussiequote:Op zondag 10 januari 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
Een hekel aan Britt Dekker kun je niet hebben.
Ik snap die ergernis van Stijn over die klikbeet-titels welquote:De Ligt-loos Juventus ontsnapt tegen tien man Sassuolo
En dan is het nog niet eens luilakquote:Op maandag 11 januari 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afgelopen nacht heeft een onverlaat een ei tegen mn raam gegooid
Wie doet dat nou
Twee weken geleden; 'De Jong maakt winnende Barca na assist Messi'quote:Op maandag 11 januari 2021 07:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die ergernis van Stijn over die klikbeet-titels wel![]()
Heb je vijanden?quote:Op maandag 11 januari 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afgelopen nacht heeft een onverlaat een ei tegen mn raam gegooid
Wie doet dat nou
Intimidatie door mededeelnemers van de Premier league?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |