Dit slaat nergens op. Heb je de post van Koffieplanter wel gezien?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Slobeend loopt inmiddels doelbewust in zijn eigen valkuilen.
Op een post die hij zelf weer verwijderd heeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Om welke quote van Slobeend maken jullie nu lol?
Ik zeg altijd dat ik op Baudet stem om mensen uit de tent te lokken. Dat is verrassend eenvoudig.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
In WLR SC zitten er toch geen fvd of baudet aanhangers mag ik hopen jeetje
Dat is niet heel sterk van Slob.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op een post die hij zelf weer verwijderd heeft.
quote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op een post die hij zelf weer verwijderd heeft.
Nee daar doe ik helemaal niet gewichtig over. Ik had het over Promenade.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slob, je doet wel heel gewichtig over Media-inside. Is dat een dubbele bodem of meen je dat echt?
Ik heb GEEN post verwijderd, @Koffieplanter valt door de mand.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie alleen een '' staan in dat topic.
Je bent een lul.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn avond kan echt niet meer stuk.
Was stoppen met happen geen goed voornemen?quote:
Het is niet dat je het me bijzonder moeilijk maakt. Je kunt jezelf blij maken met het feit dat je niet de enige was, de hele entourage in het OP1 topic aldaar viel over me heen. Zonde dat @Mani89 er niet was om bijval te bieden, dat was genieten geblazen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |