quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Valt me nu pas op, maar hoezo wordt Ajax gesponsord door Curaçao?
quote:
Op het moment lijkt hij niet heel zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want hij maakt zoveel blunders of zo.
Die proberen dan in ruil voor geld hun naamsbekendheid te vergroten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Valt me nu pas op, maar hoezo wordt Ajax gesponsord door Curaçao?
In het begin wel, laatste tijd niet echt meer.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want hij maakt zoveel blunders of zo.
Staatssteun!quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die proberen dan in ruil voor geld hun naamsbekendheid te vergroten.
Ging hij de grens over? Of vond je het gewoon weer leuk om te doen?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelukkig alweer een hoop notes aan kunnen smeren
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment lijkt hij niet heel zeker.
Ik heb ook voor de wedstrijd gegeten. Verder wordt het 4-1. Hattrick Haller.quote:
Labyad en Promes weet je van tevoren dat het niets gaat worden.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Labyad in de spits is ook zo'n leuke rubriek.
Ging al 2x bijna mis hoor. Ik zeg niet dat er meteen een goal ujit komt, maar Circus Mvogo kan voorlopig wel weer van stal.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun je je rare indekken maar gewoon.
Een coach die fan is van satire is ook altijd leuk.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Labyad in de spits is ook zo'n leuke rubriek.
Ik had hem nog helemaal niet gezien, prima OP inderdaad!quote:
Bestorm het espn gebouwquote:Op zondag 10 januari 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
ESPN stream ligt er vanaf minuut 1 bij iedereen uit. Dus mocht iemand een streampje hebben IK KAN NIET ANDERS JA! Kut ESPN
Maar waanzinnig kansloos is het wel!quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun je je rare indekken maar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |