quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet de enige die positief is.
Ja, laten we ons niet te veel laten leiden door 1 dagcijfer, hopelijk een uitschieter..quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:26 schreef Gunner het volgende:
Niet teveel blindstaren op de cijfers people.
Waar we erop testen vinden we het volgens mij. Dus zou me weinig verbazen als het zelfs al de dominante versie is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
Hoop niet dat die Britse variant inmiddels stevig voet aan de grond heeft gekregen..
Minstens 30 gevallen ik Bergschenhoek alleen al inmiddels.
Ga er maar vanuit dat die inmiddels overal is doorgedrongen als die écht zo veel besmettelijker is. Zie geen reden waarom deze variant zich tot Bergschenhoek zou beperken (zelf zou ik ook zo snel mogelijk dat dorp uit proberen te komen).quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
Hoop niet dat die Britse variant inmiddels stevig voet aan de grond heeft gekregen..
Die verspreid hier vanzelf. Je weet hoe goed ze hier in NL zijn met BCO. Ik denk dat er voor elke geconstateerde besmetting wel enkele gevallen zijn die niet geregistreerd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar we erop testen vinden we het volgens mij. Dus zou me weinig verbazen als het zelfs al de dominante versie is.
Procentenpolonaisequote:Op donderdag 7 januari 2021 15:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook even vanuit vaccinatie topic, België en Frankrijk ingehaald
Heeuj, Wierden voor het eerst het meest wit van heel Twente.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Thom-Ivar nog geen kaartje heeft gepost deze van Marino
Hahahaquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat die inmiddels overal is doorgedrongen als die écht zo veel besmettelijker is. Zie geen reden waarom deze variant zich tot Bergschenhoek zou beperken (zelf zou ik ook zo snel mogelijk dat dorp uit proberen te komen).
Dit is allemaal bedacht door mensen met geld en macht zodat meer mensen het vaccin nemen. En de media promoot dat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef Discombobulate het volgende:
Nou dan moeten we maar zo snel mogelijk vaccineren want een lockdown werkt gewoon niet goed genoeg. Hilarisch dit...
RIP Terschellingquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Thom-Ivar nog geen kaartje heeft gepost deze van Marino
Maar dat staat los van corona neem ik aan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat die inmiddels overal is doorgedrongen als die écht zo veel besmettelijker is. Zie geen reden waarom deze variant zich tot Bergschenhoek zou beperken (zelf zou ik ook zo snel mogelijk dat dorp uit proberen te komen).
Dat is nou net de crux.. we kunnen niet echt snel(ler) gaan vaccineren. Derhalve wordt het een reëel scenario dat we ook februari/maart af kunnen gaan schrijven qua versoepelingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef Discombobulate het volgende:
Nou dan moeten we maar zo snel mogelijk vaccineren want een lockdown werkt gewoon niet goed genoeg. Hilarisch dit...
Van de week was de schatting dat momenteel 1 tot 5% van de besmettingen de Britse variant was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar we erop testen vinden we het volgens mij. Dus zou me weinig verbazen als het zelfs al de dominante versie is.
Dagcijfers op zich zeggen natuurlijk niets, de trend is nog wel dalende maar het percentage positief is gewoon te hoog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die verspreid hier vanzelf. Je weet hoe goed ze hier in NL zijn met BCO. Ik denk dat er voor elke geconstateerde besmetting wel enkele gevallen zijn die niet geregistreerd worden.
Cijfers laten inderdaad niet echt een vooruitgang zijn, en ik denk dat de potentiele oud en nieuw piek nog wel moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |