Beter dan hand in hand.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Het is me niet echt duidelijk wat je met die topic wilt @:tong80
Steek wat meer tijd in je OP.
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
En die van vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.
Eens. Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User Coco is zich flink aan het misdragen de laatste dagen!
En terecht. Was een kut topic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.quote:
Check al die fluitketels die nog in fiat gelovenquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk @:aTypisch en @:Wereldgozer ook.
Ikzelf ook.
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Check al die fluitketels die nog in fiat geloven
Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Let maar niet op coco hoor, die is erg rebels de laatste dagen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Open er anders een topic over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.
Tong en tong80quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |