Dan had ze dat wel zelf gedeeld inc filmpje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik schat haar ook niet in als iemand die aan dat soort dingen denkt als ze iemand kapot wil makuh.
Misschien via Jeugdzorg, ik neem aan dat zij ook contact heeft met diequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe zou Sam aan die verslagen kunnen komen?
Die overigens ook (nog) niet echt op het rechte pad beland is:quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die gast in dat witte trainingspak volgden ze volgens mij ook in probleemwijken
Op 7:26
Angelina 8 en Milano 5quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:48 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoe oud zijn Milano en Angelina nu eigenlijk?
Hij is er weer hoorquote:
O o o .... en dan zit ze zelf ook in een ikwilzwangerworden-trajectquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.
Goeieavond.quote:
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.
Het ligt duidelijk aan Milano...quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
O o o .... en dan zit ze zelf ook in een ikwilzwangerworden-traject
[static] Dit is geen SC Tong [/static]quote:
Denk dat Naomi (met een i, niet met een y) ook wel wist dat haar reactie online zou komen te staan. Dus dan kijk en wel uit met wat je zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
Fawry deelt in zijn insta stories een screenshot met een reactie van Noami:
[ afbeelding ]
Die kindjes. Echt triest. Wat de rest doet zal me een reet roesten.quote:
Nou vriend Kuwas maakte ook een mooie fout laat. Solitatie ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.
En schat haar inderdaad ook niet zo in dat ze zoiets bedenkt om iemand kapot te maken. Zo’n trukendoos verwacht ik eerder van Naomi, bijvoorbeeld.
Ja dat vinden we allemaal. Sommige users posten het zelfs 8x per topicquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kindjes. Echt triest. Wat de rest doet zal me een reet roesten.
Wat?!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou vriend Kuwas maakte ook een mooie fout laat. Solitatie ofzo
En dit is ongeveer ook wat ik me bij zo'n verslag zou voorstellen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.
En schat haar inderdaad ook niet zo in dat ze zoiets bedenkt om iemand kapot te maken. Zo’n trukendoos verwacht ik eerder van Naomi, bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:41 schreef Taiga het volgende:
Ik denk dat de manier waarop Naomi nu zo overdreven aan Mike hangt ook ergens zegt dat er daar trouble in paradise is. Ook dat zij ineens zijn Instagram beheert en die overdreven plakkerige foto's van haar kant, want hij kijkt liever de andere kant op lijkt het...maar goed dat is natuurlijk speculatie, maar zo komt het wel op mij over in ieder geval.
Ook een goede vraag. En ook: hoe is het op straat komen liggen, inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dit is ongeveer ook wat ik me bij zo'n verslag zou voorstellen.
Zelfde stijl als een aangifte die is opgenomen door de politie.
Daar doen ze ook niet aan grammatica.
Ik geloof dus wel dat dit van afgeluisterde gesprekken is door de Fiod, die hebben natuurlijk ook een heel onderzoek gedaan voordat ze tot de invallen en arrestaties overgingen.
De grote vraag blijft hoe dit zo op straat is komen te liggen.
Oh en waarom Milano daar nog is.
Maar dat laatste....weten we eigenlijk wel of Milano daar nog is sinds de arrestatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |