SPOILER: September 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: september 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY
Samantha's Vriendje van dienst
December 2020: Geen.... of misschien toch deze shining star?SPOILER: Exen aka de wareOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
Die gast in dat witte trainingspak volgden ze volgens mij ook in probleemwijkenquote:
Op 7:26With love :*![]()
Nou ja dat vind ik dan weer best logischquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, een en ander gemist dus.
Op het moment dat Samant haar Insta (") gehackt (") was, plaatste iemand anders die Sam volgt dus screenshots over Mike en Noami?
Best opmerkelijk dan
Als je iemand hackt en gekke/interessante documenten vindt dan kan je die wel op het gehackte account plaatsen maar dan weet je zeker dat ze verwijderd worden zodra de hack ongedaan wordt gemaakt.
Dan kan je ze beter via je eigen/een bevriend account openbaar zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 07-01-2021 13:02:19 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dus die documenten stonden op het instagram account van Samanda. Of hebben ze een ander account gehackt? Haar mail ofzo?![]()
Ik kan me voorstellen dat Samantha op elk account als wachtwoord MakeBarbieGreatAgain2021! heeft dus dan heb je toegang tot ongeveer allesquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:56 schreef amaranta het volgende:
Dus die documenten stonden op het instagram account van Samanda. Of hebben ze een ander account gehackt? Haar mail ofzo?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dat is wat dat betreft wel slim jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dan weer best logisch
Als je iemand hackt en gekke/interessante documenten vindt dan kan je die wel op het gehackte account plaatsen maar dan weet je zeker dat ze verwijderd worden zodra de hack ongedaan wordt gemaakt.
Dan kan je ze beter via je eigen/een bevriend account openbaar zetten
Waren het echte verslagen of gefotoshopte?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dit is overigens het stukje over dat Djemino al veel eerder Angelo heette: https://ibb.co/yfWxCP7
Komt van het Viva forum.![]()
Er wordt nogal wat geheenenweerd tussen Viva en Fok! lijkt wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:52 schreef Aaltje1978 het volgende:
Dit is overigens het stukje over dat Djemino al veel eerder Angelo heette: https://ibb.co/yfWxCP7
Komt van het Viva forum.![]()
Vaak in SHO.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er wordt nogal wat geheenenweerd tussen Viva en Fok! lijkt wel.![]()
Sterk detectivewerk weerquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die gast in dat witte trainingspak volgden ze volgens mij ook in probleemwijken
Op 7:26-nee-![]()
Heb niet zoveel te doen op het momentquote:De kop van die gast is me op de een of andere manier altijd bijgebleven. Waarschijnlijk vanwege de foutheid.
With love :*![]()
Jemig wat een hoop nieuws! Was gisteren helemaal bezig met Amerika en vandaag gewerkt.
Heeft iemand die verslagen voor me? Ik ben ook wel benieuwd♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Fawry deelt in zijn insta stories een screenshot met een reactie van Noami:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wie is die Fawry?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Das een user die veel rl volgt. Zo houdt hij zich bezig met Temptation maar ook met Prince charming. Veel op facebook en insta te vinden.quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
En de recapsquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een user die veel rl volgt. Zo houdt hij zich bezig met Temptation maar ook met Prince charming. Veel op facebook en insta te vinden.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.![]()
Hoe zou Sam aan die verslagen kunnen komen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik schat haar ook niet in als iemand die aan dat soort dingen denkt als ze iemand kapot wil makuh.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.With love :*![]()
Fawlry Towers.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe zou Sam aan die verslagen kunnen komen?
Dit komt denk ik door lekken door de Fiod, jeugdzorg of Mike/Naomi zijn heel onzorgvuldig met die verslagen omgegaan.
Ik schat zo in dat laatste.
Of het moet via die advocate van Samantha bij haar terecht zijn gekomen. Maar die was er geloof ik voor Angelo. Had niks van doen met de andere 2 kinderen toch?
Dus waarom zou zij zulke verslagen van jeugdzorg ontvangen?![]()
Dan had ze dat wel zelf gedeeld inc filmpje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik schat haar ook niet in als iemand die aan dat soort dingen denkt als ze iemand kapot wil makuh.![]()
Misschien via Jeugdzorg, ik neem aan dat zij ook contact heeft met diequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe zou Sam aan die verslagen kunnen komen?
mevr X aan wie de brief was gericht.
Wellicht is dit met haar ook besproken (lijkt mij althans wel, we weten dat er in september gewoon nog contact was tussen Samantha en Jeugdzorg, dus over zo'n melding wordt de moeder echt wel geďnformeerd).
Zij kan volgens mij ook zo het dossier inzien van haar eigen kinderen. En zo'n brief zal (lijkt mij) wel in het dossier gaan.
Ik vind het echter wel vreemd dat Milano daar nog altijd zit en dat er dus niet zoveel lijkt te gebeuren met die waarschuwing van de FIOD.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 07-01-2021 19:42:44 ]![]()
Die overigens ook (nog) niet echt op het rechte pad beland is:quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die gast in dat witte trainingspak volgden ze volgens mij ook in probleemwijken
Op 7:26
https://www.ad.nl/den-haa(...)-weer-vrij~a685a603/![]()
Angelina 8 en Milano 5quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:48 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoe oud zijn Milano en Angelina nu eigenlijk?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Hij is er weer hoorquote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
O o o .... en dan zit ze zelf ook in een ikwilzwangerworden-trajectquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.![]()
![]()
Goeieavond.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik vind toch dat Naomi zich er erg makkelijk vanaf maakt (en dat wordt blijkbaar ook geslikt). Terwijl die FIOD-verslagen op mij echt niet gefaked overkwamen. No way dat Samantha dat rapport zelf in elkaar kan hebben gezet.
En schat haar inderdaad ook niet zo in dat ze zoiets bedenkt om iemand kapot te maken. Zo’n trukendoos verwacht ik eerder van Naomi, bijvoorbeeld.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Het ligt duidelijk aan Milano...quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
O o o .... en dan zit ze zelf ook in een ikwilzwangerworden-traject![]()
[static] Dit is geen SC Tong [/static]quote:
Weebee
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Denk dat Naomi (met een i, niet met een y) ook wel wist dat haar reactie online zou komen te staan. Dus dan kijk en wel uit met wat je zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Die kindjes. Echt triest. Wat de rest doet zal me een reet roesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Nou vriend Kuwas maakte ook een mooie fout laat. Solitatie ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.
En schat haar inderdaad ook niet zo in dat ze zoiets bedenkt om iemand kapot te maken. Zo’n trukendoos verwacht ik eerder van Naomi, bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Ja dat vinden we allemaal. Sommige users posten het zelfs 8x per topicquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kindjes. Echt triest. Wat de rest doet zal me een reet roesten.![]()
![]()
Wat?!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou vriend Kuwas maakte ook een mooie fout laat. Solitatie ofzo![]()
En dit is ongeveer ook wat ik me bij zo'n verslag zou voorstellen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Dat heeft ze sowieso niet zelf gedaan. Dan zou iemand anders dat voor haar gedaan moeten hebben maar de hele kliek heeft typtyfus (behalve Kuwas) dus kan bijna niet.
Zelfde stijl als een aangifte die is opgenomen door de politie.
Daar doen ze ook niet aan grammatica.
Ik geloof dus wel dat dit van afgeluisterde gesprekken is door de Fiod, die hebben natuurlijk ook een heel onderzoek gedaan voordat ze tot de invallen en arrestaties overgingen.
De grote vraag blijft hoe dit zo op straat is komen te liggen.
Oh en waarom Milano daar nog is.
Maar dat laatste....weten we eigenlijk wel of Milano daar nog is sinds de arrestatie?![]()
Ik denk dat de manier waarop Naomi nu zo overdreven aan Mike hangt ook ergens zegt dat er daar trouble in paradise is. Ook dat zij ineens zijn Instagram beheert en die overdreven plakkerige foto's van haar kant, want hij kijkt liever de andere kant op lijkt het...maar goed dat is natuurlijk speculatie, maar zo komt het wel op mij over in ieder geval.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:41 schreef Taiga het volgende:
Ik denk dat de manier waarop Naomi nu zo overdreven aan Mike hangt ook ergens zegt dat er daar trouble in paradise is. Ook dat zij ineens zijn Instagram beheert en die overdreven plakkerige foto's van haar kant, want hij kijkt liever de andere kant op lijkt het...maar goed dat is natuurlijk speculatie, maar zo komt het wel op mij over in ieder geval.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ook een goede vraag. En ook: hoe is het op straat komen liggen, inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dit is ongeveer ook wat ik me bij zo'n verslag zou voorstellen.
Zelfde stijl als een aangifte die is opgenomen door de politie.
Daar doen ze ook niet aan grammatica.
Ik geloof dus wel dat dit van afgeluisterde gesprekken is door de Fiod, die hebben natuurlijk ook een heel onderzoek gedaan voordat ze tot de invallen en arrestaties overgingen.
De grote vraag blijft hoe dit zo op straat is komen te liggen.
Oh en waarom Milano daar nog is.
Maar dat laatste....weten we eigenlijk wel of Milano daar nog is sinds de arrestatie?
Ik kan me herinneren dat in de screens niet alleen een aanhef stond maar ook de naam van schrijver. Maar die heb ik dan niet gegoogled en de screens zijn niet meer.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
En wat zijn die Insta's van Mike en Naomi nu dan?
edit; gevonden
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: