Tot op heden hebben ze nog nooit kosten gerekend voor het overboeken. Dus dan heb ik het geld ook liever op mn rekening dan op een of andere wallet. En het is een kleine moeite om te betalen vanaf je bankrekening om een nieuwe investering te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:57 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Dat kwartje overboekkosten word nog steeds niet gerekend?
Wat ik oprecht vreemd vind: SIG gaf ooit aan: als de zaken iets beter gaan , dan gaan we overboeken naar je eigen rekening en stoppen we met Intersolve. Dat zou een verbetering zijn en het platform denk nog populairder maken.
Met de zwaardere eisen die er aan komen vanuit de Europese crowdfunding verordening zal het voor platformen niet meer interessant zijn om het betalingsverkeer zelf te willen verzorgen. Ze moeten dan zulke grote investeringen doen dat het makkelijker is om uit te besteden (zoals SiG nu dus al doet). Kleine kans dus dat hier snel verandering in zal komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:57 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Dat kwartje overboekkosten word nog steeds niet gerekend?
Wat ik oprecht vreemd vind: SIG gaf ooit aan: als de zaken iets beter gaan , dan gaan we overboeken naar je eigen rekening en stoppen we met Intersolve. Dat zou een verbetering zijn en het platform denk nog populairder maken.
Ik zie ik inderdaad eerder dat alle platformen gebruik gaan maken van intersolve als gevolg van de nieuwe Europese regels. Als ze daarbij ook nog eens afspraken maken dat er maar 1 Wallet is waar alle platformen in storten, kan dat zelfs een meerwaarde zijn. Ook kan geldvoorelkaar dan gewoon weer dagelijks gaan storten in plaats van 1x per 2 weken.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met de zwaardere eisen die er aan komen vanuit de Europese crowdfunding verordening zal het voor platformen niet meer interessant zijn om het betalingsverkeer zelf te willen verzorgen. Ze moeten dan zulke grote investeringen doen dat het makkelijker is om uit te besteden (zoals SiG nu dus al doet). Kleine kans dus dat hier snel verandering in zal komen.
Heftig!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:45 schreef KrekelJapie het volgende:
Vandaag in avondwinkel/bakkerij vlak naast een appartementje van Ilyas brand geweest
https://www.rijnmond.nl/n(...)restaurant-Rotterdam
Nr 3 brand, nummer 7a appartement
Er zijn platforms die per investering over schrijven naar de bankrekening.quote:Op zondag 10 januari 2021 04:23 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zie ik inderdaad eerder dat alle platformen gebruik gaan maken van intersolve. Als ze daarbij ook nog eens afspraken maken dat er maar 1 Wallet is waar alle platformen in storten, kan dat zelfs een meerwaarde zijn. Ook kan geldvoorelkaar dan gewoon weer dagelijks gaan storten in plaats van 1x per 2 weken.
Dat kan een platform dus over een jaar niet meer. Dit moet door een betaaldienstverlener (zoals Intersolve) gebeurenquote:Op zondag 10 januari 2021 08:42 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Er zijn platforms die per investering over schrijven naar de bankrekening.
quote:Ook schrijft de Verordening voor dat ECSP geldstromen in verband met crowdfunding niet langer zelf mogen beheren. Zij moeten hiervoor gebruik maken van een vergunninghoudende betaaldienstverlener.
Mee eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met de zwaardere eisen die er aan komen vanuit de Europese crowdfunding verordening zal het voor platformen niet meer interessant zijn om het betalingsverkeer zelf te willen verzorgen. Ze moeten dan zulke grote investeringen doen dat het makkelijker is om uit te besteden (zoals SiG nu dus al doet). Kleine kans dus dat hier snel verandering in zal komen.
Kwam er gisteren al langs, maar vanmorgen even beter gekeken. De brand was in het restaurant, niet in de bakkerij. Bakker is open, 7a is daarnaast (dus verder van de brand).quote:Op zondag 10 januari 2021 06:36 schreef Kletsmajoortje het volgende:
[..]
Heftig!
Dit is ook een van de redenen dat een vastgoedbank 10%minder financiert op een complex met een plint. De risico's liggen anders.
Ik mis er ook nogal wat in deze batch, waaronder:quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Ron1986 het volgende:
Zag dat er wederom wat betalingen van GVE ontbraken.
Met name degene waar tijdelijk enkel een rente betaling voor besproken was.
Deze zijn niet zichtbaar in t betaal overzicht, maar wel in de update van t project.
Naar mijn idee hadden ze al betaald moeten zijn, maar is ook slordig dat t nog niet aangepast is in het betaal overzicht.
Ik heb GVE aangeschreven hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Ik mis er ook nogal wat in deze batch, waaronder:Even een email nar GVE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan reactie afwachtenKan beter tegen winst dan tegen verlies.
Die zijn tegenwoordig ook niet meer zo snel met reageren. Soms hoor je helemaal niets op een mail en volgt er ook geen updatequote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Even een email nar GVE.
Dan reactie afwachten
Meestal bel dr achteraan na een paar dagen..quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig ook niet meer zo snel met reageren. Soms hoor je helemaal niets op een mail en volgt er ook geen update
quote:The Spirit of Brazil BV importeert bevroren biologisch açaí bessen pulp uit Brazilië, een super fruit uit de Amazone. Inmiddels populair in de Verenigde Staten en de vraag in Europa groeit hard. In Europa bedient The Spirit of Brazil meerdere distributeurs, gezondheidswinkels en açaí bars. Onlangs heeft The Spirit of Brazil meerdere distributie contracten getekend.
Ja, ikquote:Op maandag 11 januari 2021 12:20 schreef zeeland6 het volgende:
Zit hier iemand in Lohuis Lighting obligaties ?
Dit is conform afspraak. Dit bedrag wordt de komende 30 maanden gestort. Investormatch heeft dit naar investeerders gecommuniceerd.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
Er is een klein bedrag gestort door Investormatch voor Lekker enzo. Het is niet veel maar deze had ik al lang afgeschreven dus is mooi meegenomen. Hopelijk volgt er snel meer
quote:De ondernemer is lange tijd de betalingsregeling niet nagekomen. Dit omdat de ondernemer veel andere schulden heeft en nauwelijks tot geen inkomsten.
De ondernemer heeft nu werk gevonden en heeft een voorstel voor een nieuwe betalingsregeling gedaan. Per januari betaald hij maandelijks minimaal EUR 258,-. Hij gaat zich inspannen om dit bedrag elke maand iets hoger te maken (andere schulden lopen er namelijk eerder uit, waardoor hij meer aan ons kan betalen).
Het schema is nu aangepast (er van uitgaande dat het nog 30 termijnen duurt).
Ik heb ooit via KOM iets geinvesteerd in Lohuis, is al lang terugbetaald.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:20 schreef zeeland6 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:20 schreef zeeland6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er hier anderen zijn die rechtstreekse obligaties, danwel aandelen hebben ontvang ik graag een PM om eens verder van gedachte te wisselen met mede-investeerders/aandeelhouders.
ze hebben de betalingen gestaakt sinds september ivm corona.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb ooit via KOM iets geinvesteerd in Lohuis, is al lang terugbetaald.
Je maakt me nieuwsgierig, wat is er aan de hand bij Lohuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |