SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Ratchet & Clank: Rift Apart 2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of die meiden die de hele dag in een kaaswinkel staan overal naar kaas ruiken
n smaken ze ook naar kaasquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Maar de grote vraag is: lusten ze ook worst?
Vanwaar Veghel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij moet naar Veghel gaan verhuizen met zijn business.
En dan een mooi pand naast de Jumbo neerzetten.
Jumbo en Jimbo naast elkaar
Omdat daar de HQ van Jumbo zitquote:
Uit ervaring: nee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of die meiden die de hele dag in een kaaswinkel staan overal naar kaas ruiken
Dan ram ik op invoeren en schakel ik door naar een andere tab. Zeker met die pop up merk je dan niet dat je de lapo hebt. Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had nog even gewacht met openen, maar ik kreeg idd de indruk dat je niet in de gaten had dat je de lapo had
Vaak heb ik al een nieuwe TT in gedachtenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ram ik op invoeren en schakel ik door naar een andere tab. Zeker met die pop up merk je dan niet dat je de lapo hebt. Ik niet in ieder geval.
Vlakbij het centrum van Nijmegen (Stikke Hezelstraat of Lange Hezelstraat) zit ook een kaaswinkel, en daar komt altijd een enorme meur vanaf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Uit ervaring: nee.
Met als voorbeeld: vis. Dit ruikt veeeeel sterker.
Kaas kan ook sterk ruiken, al blijft het niet aan je handen qua geur.
Goed, er zit daadwerkelijk een verschil tussen op de markt als kaasboer actief zijn of een winkel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vlakbij het centrum van Nijmegen (Stikke Hezelstraat of Lange Hezelstraat) zit ook een kaaswinkel, en daar komt altijd een enorme meur vanaf.
Daar moet je niet te lang blijven staan als je de avond ervoor veel gezopen hebt![]()
Gelukkig smaakt het beter dan dat het ruikt
Geen enkele specifiek op zich. Wel zin in Ratchet & Clank, God of War, en Final Fantasy XVI.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Op welke games zitten jullie te wachten?
Ik heb al een PS5 en heb Demon's Souls (digitaal) al uitgespeeld. Die isquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed, er zit daadwerkelijk een verschil tussen op de markt als kaasboer actief zijn of een winkel.
Je moet ook eigenlijk geen sequel direct achter elkaar spelen... Infinite is zeer goed, maar wacht er maar ff mee ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe jongens, ik ben Bioshock nu toch wel even zat.
2 is beduidend saaier dan 1. En dan is er nog een infinite. Denk niet dat ik die de komende weken ga doen.
Weet niet eens of ik me kan opladen om 2 nog eens te spelen (nu op Hard) voor de platina.
En al helemaal niet als je elke game 2 keer moet spelen voor de platquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook eigenlijk geen sequel direct achter elkaar spelen... Infinite is zeer goed, maar wacht er maar ff mee ja.
Even kijken of ik nog een klein spelletje heb liggen voor in de tussentijd dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook eigenlijk geen sequel direct achter elkaar spelen... Infinite is zeer goed, maar wacht er maar ff mee ja.
Het had in 1 keer gekund. Zowel op Hard als zonder Vita chambers. Ik weet dat mijn kwaliteiten in shooters niet denderend zijn, dus dat durfde ik niet aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je elke game 2 keer moet spelen voor de plat
Is altijd in NWS, draaien helemaal door daaroquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maar even dat Capitool topic in NWS ontvolgd.
Het was gisteravond even leuk popcorn vermaak, maar ik was even vergeten wat een enorm giftig wespennest NWS is![]()
Dat fanatisme daar van alle kampenAlsof het daar vol zit met alleen maar getriggerde (
) Amerikanen ipv gewoon Nederlanders. Bizar.
En dan ook nog wat antifa mafklappers erbij.
Tegenwoordig kom ik amper verder dan COR en GAM, daar is het nog goed toeven en interessant
Breath of the Wild 2 en Hogwarts Legacy.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je koffie gekregen?
Was zijn huis opgeruimd?
Hoe zag zijn vriendin eruit?
Alsof ik die PS5 wouJimbo meeten
Scheelt niet veel, heb 3 verdiepingen, beneden is het best 'leeg' de verdiepingen erboven staan vol met ikea kallax kasten vol met voorraad van de shopjes. Vanuit de unit werk ik alleen in de winter maar had dit jaar geen zin om heen en weer te rijden, veel te koud daarquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie het huis van Jimbo altijd zo voor me
[ afbeelding ]
Lijkt me een goed idee, zal ze eens appenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij moet naar Veghel gaan verhuizen met zijn business.
En dan een mooi pand naast de Jumbo neerzetten.
Jumbo en Jimbo naast elkaar
Wijven die in een viszaak werken ruik je amper, degene uit een friettent daarentegenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Uit ervaring: nee.
Met als voorbeeld: vis. Dit ruikt veeeeel sterker.
Kaas kan ook sterk ruiken, al blijft het niet aan je handen qua geur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |