Ik zie niks echt schokkend. Makkelijk te stagen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:
Waarschuwing voor de beelden... Andere angle van de shooting:
https://twitter.com/dancohen3000/status/1347076676342185984
Is het nu al een oorlog ja?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bij een oorlog vallen ook doden. Aan beide zijden.
Zijn beide zijden dan slecht? Of goed? Wat is je punt? Moeten mensen zich laten bestelen?
Iemand die neergeschoten wordt is inderdaad totaal niet schokkend.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zie niks echt schokkend. Makkelijk te stagen.
Under normal circumstances they wouldn't have got anywhere near the Whitehouse, never mind have gotten inside.
Edit: Hilarious that its all being reported as real.
Ligt eraan als je denkt dat 't echt is of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die neergeschoten wordt is inderdaad totaal niet schokkend.
Gelukkig waren ze ook niet in het Witte Huisquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Under normal circumstances they wouldn't have got anywhere near the Whitehouse, never mind have gotten inside.
Capitol building then.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze ook niet in het Witte HuisWat ben je weer goed op de hoogte.
Het maakt nogal een verschil. Rond het Witte Huis is wél een hele verdedigingslinie opgebouwdquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Capitol building then.
It doesn't make it any more believable.
Dit maakt nog steeds NIET die 'schietpartij' beelden geloofwaardig imo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil. Rond het Witte Huis is wél een hele verdedigingslinie opgebouwd
[ afbeelding ]
Het was weer een spektakel inderdaad - the revolution will be televisedquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die zaten thuis vol afschuw te kijken naar wat er zich in en om het Capitool voltrok.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
normale Amerikaanse burgers die al die leugens zat zijn.
De kronkels waarin men zich moet wringen om vast te kunnen houden aan hun overtuigingen.. bizar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me niet weet je toch? Requoten heeft ook geen zin ik heb het niet eens tegen jou. Merci!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die zaten thuis vol afschuw te kijken wat er zich in en om het Capitool voltrok.
Oke, dan de ham vraag waarom?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat heeft @Bocaj ons wel beloofd inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:14 schreef illusions het volgende:
Even laatste paar pagina's niet gekeken, maar ging onwijs goed hè?
Volgens mij is Donald Trump weer president voor de komende 4 jaar toch?
Of is het toch nog ergens fout gegaan?
(kan ik me haast niet voorstellen!)
Blijft bijzonder, de realisatie dat het gemiddelde IQ van de Trumpetterts lager ligt dan m'n vriendin d'r schoenmaat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat heeft @:Bocaj ons wel beloofd inderdaad.
Tja, dat zien we ook wel ten opzichte van bepaalde andere onderwerpenquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De kronkels waarin men zich moet wringen om vast te kunnen houden aan hun overtuigingen.. bizar.
Wie is de corruptie niet zatquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De meeste demonstranten waren gewone, normale Amerikaanse burgers die al die leugens zat zijn.
Ja grappigquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het was weer een spektakel inderdaad - the revolution will be televised
De mensenmassa in DC zegt genoeg over dat ze de corruptie zat zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:28 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Niet de mensen die op Trump stemmen in ieder geval.
Terwijl ze op een man stemmen die corruptie en een steeds grimmiger wordend systeem naar een hoger niveau tilt. Juist ja, goed verhaal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef Summers het volgende:
[..]
De mensenmassa in DC zegt genoeg over dat ze de corruptie zat zijn
Welke corruptie heb je het over dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef Summers het volgende:
[..]
De mensenmassa in DC zegt genoeg over dat ze de corruptie zat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |