abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 09:13:53 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197261341

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_197261347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:11 schreef Lange_Lans het volgende: [..] Maar het riekt een beetje naar paniekvoetbal. Je ligt al uit de CL, staat eerste in de ED, waarom zou je dan in de winterstop een spits halen voor 25 miljoen?
Omdat je veel blessures hebt en de kwalitatieve spoeling voorin toch al dun is. Je staat 1e maar PSV hijgt in je nek. Naast de blessures is het ook nog maar de vraag wat er met Promes gaat gebeuren. Het is fucking veel geld voor Haller, maar dat er iemand bij moet is niet vreemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197261353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien hebben ze het afgelopen zomer ook al geprobeerd en was het nog onhaalbaar, geen idee
Valt opzich wat van te zeggen dat je alleen voor (voor eredivisiebegrippen) buitencategorie gaat en niet hapt bij middelmatigheid zoals Zahavi.

cc: @PSVCL
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:15:47 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar het riekt een beetje naar paniekvoetbal. Je ligt al uit de CL, staat eerste in de ED, waarom zou je dan in de winterstop een spits halen voor 25 miljoen?
Omdat de andere 3 opties blessures hebben? En ze graag 1e willen blijven, dat scheelt nogal wat miljoenen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:16:36 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Omdat je veel blessures hebt en de kwalitatieve spoeling voorin toch al dun is. Je staat 1e maar PSV hijgt in je nek. Naast de blessures is het ook nog maar de vraag wat er met Promes gaat gebeuren. Het is fucking veel geld voor Haller, maar dat er iemand bij moet is niet vreemd
een spits stond natuurlijk al wat langer op het lijstje
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 09:16:42 #6
80791 crew  Paul
pi_197261379
Ik ben op zich wel blij dat ze nog voor dit niveau van spelers gaan.
Weet iemand waarom WHU hem wil laten gaan? Ze hebben heel veel geld voor hem betaald.
pi_197261380
Ik vind het vrij apart hoor; een klein jaar geleden vraag je NOW-regeling aan omdat je nauwelijks inkomsten hebt. Je verkoopt Dest en koopt voor weinig Klaiber. En nu schrijft Ajax nog steeds rode cijfers en liggen we uit CL. Maar toch hebben ze ergens 25 miljoen gevonden om uit te geven aan Haller?

Ik vind het een bizar bedrag, zeker in deze tijden... En wat zegt dit over de kansen voor Traore, Danilo en Brobbey? Die zullen niet allemaal nog willen blijven.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:17:46 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197261381
Ik las gisteren nog dat er voldoende opties waren voor de spits positie en dan zou ajax nu ineens 25 miljoen aftikken? Belachelijk.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:19:17 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het vrij apart hoor; een klein jaar geleden vraag je NOW-regeling aan omdat je nauwelijks inkomsten hebt. Je verkoopt Dest en koopt voor weinig Klaiber. En nu schrijft Ajax nog steeds rode cijfers en liggen we uit CL. Maar toch hebben ze ergens 25 miljoen gevonden om uit te geven aan Haller?

Ik vind het een bizar bedrag, zeker in deze tijden... En wat zegt dit over de kansen voor Traore, Danilo en Brobbey? Die zullen niet allemaal nog willen blijven.
Ja dat NOW-regeling argument gebruikte je gister ook al maar dan moet je je toch even inlezen waar dat voor is. Nu kom je een beetje over als iemand die de voetballerij niet snapt en dan schuimbekkend roept dat ze net van de Beek hebben verkocht dus dat geld niet nodig hebben.
pi_197261408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:17 schreef 297534 het volgende:
Weet iemand waarom WHU hem wil laten gaan? Ze hebben heel veel geld voor hem betaald.
Omdat ie maar 10 keer heeft gescoord in 50 potjes.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:20:12 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:17 schreef 297534 het volgende:
Past niet bij de stijl van Moyes, lees ik van de kenners.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:20:46 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261420
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt opzich wat van te zeggen dat je alleen voor (voor eredivisiebegrippen) buitencategorie gaat en niet hapt bij middelmatigheid zoals Zahavi.

cc: @:psvcl
daarom, voor Ajax is het gewoon een aanwinst denk ik even los van het bedrag al neem ik aan dat Overmars dat wel op een aardige manier oplost
pi_197261425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

een spits stond natuurlijk al wat langer op het lijstje
Ook dat, en op Huntelaar als backup kun je ook niet meer heel lang bouwen...
pi_197261428
Eerst maar eens de deal afwachten. Als het inderdaad eerst een halfjaar huur is en daarna kopen met betalen in termijnen heb ik wel weer een applausje voor Marc over.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197261429
quote:

Als je niet weet wat de NOW-regeling is, begin er dan ook niet over of lees je even in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 09:22:00 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:21:47 #17
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197261431
quote:
Vooral dit inderdaad. Ik snap verder prima dat je voor Haller gaat want dat is wel een goede spits voor Ajax. Maar 25 miljoen is deze tijd, mijn hemel.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:22:04 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261435
We halen iemand die nog niet zo lang geleden elke 90 minuten bij een goal betrokken was maar nog steeds denken mensen dat hij niet goed genoeg is voor Ajax.
pi_197261439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:19 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Omdat ie maar 10 keer heeft gescoord in 50 potjes.
Ja ok. Dan schrijven ze hem wel snel af, maar zo gaat dat natuurlijk in Engeland.
Je moet ook wel echt een topper zijn om bij een matige club in Engeland superveel doelpunten te maken.
pi_197261442
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat NOW-regeling argument gebruikte je gister ook al maar dan moet je je toch even inlezen waar dat voor is. Nu kom je een beetje over als iemand die de voetballerij niet snapt en dan schuimbekkend roept dat ze net van de Beek hebben verkocht dus dat geld niet nodig hebben.
Tegemoetkoming in loonkosten ja. Maar daarmee geef je wel signaal af dat je geen geld hebt om dat te overbruggen. Overigens heeft Ajax daar later van af gezien maar het geeft wel aan hoe je financiele situatie is.
pi_197261445
quote:

Die NOW-regeling heeft Ajax geen gebruik van gemaakt en alles teruggestort. Er is daarnaast een flinke bak eigen vermogen. Ik sluit niet uit dat Haller eerst gehuurd wordt en in de zomer definitief wordt overgenomen, dan ziet de wereld er al hopelijk iets anders uit...
pi_197261446
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
We halen iemand die nog niet zo lang geleden elke 90 minuten bij een goal betrokken was maar nog steeds denken mensen dat hij niet goed genoeg is voor Ajax.
Die schiet er wel 20 binnen in de Eredivisie

Denk dat de meesten 'm alleen te duur vinden. En daar is wel wat voor te zeggen.
pi_197261448
Als hij niet bevalt dan zal Overmars hem wel weer voor veel geld weten te verkopen aan een Franse club. Dus in zoverre valt het risico wel mee...
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:24:23 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die schiet er wel 20 binnen in de Eredivisie

Denk dat de meesten 'm alleen te duur vinden. En daar is wel wat voor te zeggen.
Minimaal ja.
Nou ja als je hierdoor CL haalt is het alweer ruimschoots terug te verdienen. Het is ook niet dat hij 32 is en je er nooit meer wat voor krijgt. Ik vind het ook aan de hoge kant hoor maar laten we niet doen alsof hij er niets van kan. Hij is ook geen 32 ofzo, zit best wat restwaarde op.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:24:56 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:21 schreef fetX het volgende:

[..]

Vooral dit inderdaad. Ik snap verder prima dat je voor Haller gaat want dat is wel een goede spits voor Ajax. Maar 25 miljoen is deze tijd, mijn hemel.
de ruimte zal er wel zijn, ik neem aan dat ze nu wat meer inzicht hebben op de impact van corona op de inkomsten, sponsors die wel of niet (tijdelijk) afhaken etc.
pi_197261469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef 297534 het volgende:
Als hij niet bevalt dan zal Overmars hem wel weer voor veel geld weten te verkopen aan een Franse club. Dus in zoverre valt het risico wel mee...
Hij is ook 'pas' 26, dus die kun je echt nog wel een keer doorverkopen en een deel van dat bedrag terugverdienen...
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:25:25 #27
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tegemoetkoming in loonkosten ja. Maar daarmee geef je wel signaal af dat je geen geld hebt om dat te overbruggen. Overigens heeft Ajax daar later van af gezien maar het geeft wel aan hoe je financiele situatie is.
Dat geeft dus aan dat ze het wel konden overbruggen.
pi_197261481
]
twitter
pi_197261490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Minimaal ja.
Nou ja als je hierdoor CL haalt is het alweer ruimschoots terug te verdienen. Het is ook niet dat hij 32 is en je er nooit meer wat voor krijgt. Ik vind het ook aan de hoge kant hoor maar laten we niet doen alsof hij er niets van kan. Hij is ook geen 32 ofzo, zit best wat restwaarde op.
Dat is waar. Dacht dat ie al tegen de 30 aan zat eigenlijk. Dan kan je 'm na 2/3 seizoenen nog prima verkopen, ja.
pi_197261498
En wat betreft Traore, Brobbey en Danilo... die krijgen echt hun kansen wel, maar die zijn nog zo jong dat die niet een heel seizoen een bepaald niveau zullen halen...
pi_197261502
Is Haller al rond dan?

Edit; laat maar ik lees het hierboven

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 09:30:16 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:27:47 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261504
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat geeft dus aan dat ze het wel konden overbruggen.
natuurlijk kon Ajax dat makkelijk betalen al wist ik niet dat ze er vanaf hebben gezien, is toch gratis geld.
pi_197261542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk kon Ajax dat makkelijk betalen al wist ik niet dat ze er vanaf hebben gezien, is toch gratis geld.
Ajax maakt geen gebruik van de NOW2-regeling, bleek vrijdag uit de aandeelhoudersvergadering. Na de miljoenentransfers van Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Sergiño Dest heeft de club de staatssteun toch niet nodig.

Lenderink gaf aan dat Ajax financieel een heel zwaar jaar tegemoet gaat. Een operationeel tekort en een verlies over het huidige boekjaar dreigen. De club zal opnieuw van de uitkering van bonussen afzien als er gebruik moet worden gemaakt van NOW3-regeling.

"Bovendien hadden we vanwege de financiële consequenties van de coronapandemie nog wat gaten dicht te fietsen. We hebben wat sneller meegewerkt aan een transfer van Dest dan gebruikelijk.”

https://www.parool.nl/spo(...)leden%20zelf%20vanaf.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:32:42 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hadden ze ook gewoon recht op, en heeft niet per se veel met het transferbudget te maken. Maar zodra dit uitkwam wist je gewoon meteen dat mensen populistisch gingen roepen als er aankopen werden gedaan. Alsof een bedrijf die gebruikt heeft gemaakt van deze regeling (niet eens echt eigenlijk) geen investeringen meer mag doen. Kom op zeg.
pi_197261580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat de andere 3 opties blessures hebben? En ze graag 1e willen blijven, dat scheelt nogal wat miljoenen.
Dat zijn toch geen blessures waarmee je er maanden uitligt? Ajax heeft de laatste maand wat minder gespeeld, maar hebben de meeste doelpunten voor. En dat blijkbaar zonder spits. En je kunt eerste willen blijven maar die zekerheid heb je met een miljoenenaankoop ook niet. Wintertransfers pakken zelden lekker uit.
pi_197261614
Weer een lievelingetje van Ten Hag naar Ajax dus?...

wellicht meer geluk dan met Labyad..
pi_197261684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen blessures waarmee je er maanden uitligt? Ajax heeft de laatste maand wat minder gespeeld, maar hebben de meeste doelpunten voor. En dat blijkbaar zonder spits. En je kunt eerste willen blijven maar die zekerheid heb je met een miljoenenaankoop ook niet. Wintertransfers pakken zelden lekker uit.
Geen idee, maar in dit seizoen kun je het de komende maand compleet vergooien zonder spits. Hierdoor moet je met Tadic gaan schuiven en daarnaast met de onzekerheid rondom Promes kun je het risico niet nemen door op je geld te gaan zitten en te hopen dat het allemaal wel losloopt.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:40:05 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ajax communiceert dat helaas nooit. Neres ligt er ook alweer langer uit dan gedacht, en Promes is onzeker..De meeste doelpunten voor met o.a. een 0-13 in Venlo ja. :D En in die maanden speelden ze niet zonder spits. Zekerheid heb je inderdaad nooit bij een aankoop nee, dat klopt. Maar om dan maar geen aankopen meer te doen.. Van de wintertransfers ken ik de cijfers niet zo goed, Neres pakte in ieder geval aardig uit. Maar het is toch vaak wat paniekerig ja, dat wel. Maar ze zijn al best lang op zoek naar een goede spits en vinden dit blijkbaar een buitenkans. Ik zie hem graag komen. :)
pi_197261715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ajax maakt geen gebruik van de NOW2-regeling, bleek vrijdag uit de aandeelhoudersvergadering. Na de miljoenentransfers van Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Sergiño Dest heeft de club de staatssteun toch niet nodig.

Lenderink gaf aan dat Ajax financieel een heel zwaar jaar tegemoet gaat. Een operationeel tekort en een verlies over het huidige boekjaar dreigen. De club zal opnieuw van de uitkering van bonussen afzien als er gebruik moet worden gemaakt van NOW3-regeling.

"Bovendien hadden we vanwege de financiële consequenties van de coronapandemie nog wat gaten dicht te fietsen. We hebben wat sneller meegewerkt aan een transfer van Dest dan gebruikelijk.”

https://www.parool.nl/spo(...)leden%20zelf%20vanaf.
Dus de eerste periode wel gebruik van gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:51 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus de eerste periode wel gebruik van gemaakt.
Logisch toch ook, waarom zou je dat laten lopen, genoeg belasting betaald ook de afgelopen jaren.
pi_197261753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Logisch toch ook, waarom zou je dat laten lopen, genoeg belasting betaald ook de afgelopen jaren.
Zeker. Maar dat ze er vanaf hebben gezien klopt dus slechts deels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197261786
Brobbey is trouwens nu toch maar de vraag wat daar mee gaat gebeuren, die heeft nog steeds niet getekend volgens mij dus ik zie Raiola al watertanden...
pi_197261799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Geen idee, maar in dit seizoen kun je het de komende maand compleet vergooien zonder spits. Hierdoor moet je met Tadic gaan schuiven en daarnaast met de onzekerheid rondom Promes kun je het risico niet nemen door op je geld te gaan zitten en te hopen dat het allemaal wel losloopt.
Nee, dat ben ik volledig met je eens. Ik twijfel echter of deze aankoop/huur ook gedaan was als Ajax de decembermaand glansrijk was doorgekomen en met een stevige voorsprong de "winterstop" was ingegaan.
pi_197261800
25 miljoen met matige statistieken.
Ik ben sceptisch
pi_197261802
Maar goed Haller kopen, Danilo seizoen af laten maken bij Twente, Traore en Huntelaar als backups, Brobbey terug naar Jong.

Klinkt redelijk logisch toch.
pi_197261869
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ajax communiceert dat helaas nooit. Neres ligt er ook alweer langer uit dan gedacht, en Promes is onzeker..De meeste doelpunten voor met o.a. een 0-13 in Venlo ja. :D En in die maanden speelden ze niet zonder spits. Zekerheid heb je inderdaad nooit bij een aankoop nee, dat klopt. Maar om dan maar geen aankopen meer te doen.. Van de wintertransfers ken ik de cijfers niet zo goed, Neres pakte in ieder geval aardig uit. Maar het is toch vaak wat paniekerig ja, dat wel. Maar ze zijn al best lang op zoek naar een goede spits en vinden dit blijkbaar een buitenkans. Ik zie hem graag komen. :)
Het is niet helemaal des Ajax om zo een aankoop te doen.

Los daarvan is het een prachtige speler die het bij Utrecht en Frankfurt heeft laten zien. Typische Ajax-spits ook nog eens. Ik had als ik Ajax was zeker ook een lijntje uitgegooid naar Sam Lammers. Die speelt niet bij Atalanta en is een speler die heel goed in het Ajax systeem zou gedijen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:52:07 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197261890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Los daarvan is het een prachtige speler die het bij Utrecht en Frankfurt heeft laten zien. Typische Ajax-spits ook nog eens. Ik had als ik Ajax was zeker ook een lijntje uitgegooid naar Sam Lammers. Die speelt niet bij Atalanta en is een speler die heel goed in het Ajax systeem zou gedijen.
Ja dat vind ik ook een interessante optie.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:53:36 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik volledig met je eens. Ik twijfel echter of deze aankoop/huur ook gedaan was als Ajax de decembermaand glansrijk was doorgekomen en met een stevige voorsprong de "winterstop" was ingegaan.
misschien maar de spitsen voorhanden zijn nu wel getest en dat houdt niet over, al kom je de eredivisie er ook wel mee door.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:59 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197261955
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197261956
quote:

[..]

Eens, ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Lammers.
pi_197261973
20 miljoen volgens VI, inderdaad uitgesmeerd over meerdere jaren.

MarcGod _O_.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)p-een-recordtransfer
In Southern Sun
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:57:22 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261976
quote:

[..]

Bij Lammers zou je wel uitkomen bij huur denk ik, en daar is Ajax nooit zo'n fan van. Maar zou ik inderdaad ook een prima optie vinden. Jammer dat hij daar zo weinig speelt, hoewel de concurrentie ook wel aardig is.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:57:43 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261984
quote:
Ziggygoden.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:59:03 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197262008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
20 miljoen volgens VI, inderdaad uitgesmeerd over meerdere jaren.

MarcGod _O_.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)p-een-recordtransfer
Overmars kan dat wel :)
pi_197262024
quote:
Twee topshows achter elkaar. Berichtje Neres rest van het seizoen uitgeschakeld incoming ;(.
In Southern Sun
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:00:48 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197262043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Overmars kan dat wel :)
Wel nieuwsgierig wat hij qua salaris krijgt, dat zal daar niet te zuinig zijn. Meteen de grootverdiener hier?
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:01:22 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197262058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel nieuwsgierig wat hij qua salaris krijgt, dat zal daar niet te zuinig zijn. Meteen de grootverdiener hier?
zal echt niet meer dan Tadic en Blind zijn
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:10:34 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197262206
Ben wel 'bang' dat Brobbey nu niet meer bij gaat tekenen. (of heb ik dat gemist?)
pi_197262280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ben wel 'bang' dat Brobbey nu niet meer bij gaat tekenen. (of heb ik dat gemist?)
Ik vermoed dat Traoré verkocht gaat worden en Huntelaar stopt sowieso aan het einde van het seizoen. Geeft Brobbey een prachtig perspectief. De komende tijd tweede spits en maar laten zien dat hij beter is dan Haller. Reservespitsen krijgen vaak veel speeltijd.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:17:56 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197262306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:15 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Traoré verkocht gaat worden en Huntelaar stopt sowieso aan het einde van het seizoen. Geeft Brobbey een prachtig perspectief. De komende tijd tweede spits en maar laten zien dat hij beter is dan Haller. Reservespitsen krijgen vaak veel speeltijd.
Zit wel bij Mino hé.
pi_197262361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal echt niet meer dan Tadic en Blind zijn
In ieder geval een van de grootverdieners.

Als ik snel google kom ik op bedrag van 6 miljoen pond per jaar voor Haller bij West Ham. (6,6 miljoen euro)
pi_197262397
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zit wel bij Mino hé.
Nou ja, als hij niet beter is dan Haller is, dan kan hij beter vertrekken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:24:27 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197262399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In ieder geval een van de grootverdieners.

Als ik snel google kom ik op bedrag van 6 miljoen pond per jaar voor Haller bij West Ham. (6,6 miljoen euro)
Na vertrek Ziyech kan dat ook wel al zal Haller ook wel wat inleveren neem ik aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:36:06 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197262588
Haller lijkt me geen denderende aanwinst voor 25 miljoen.
Wat een prijs voor een huis-, tuin- en keukenvoetballer zeg.

Maar goed, wie weet verrast hij ons allen door een aanspeelpunt te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:41:11 #65
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197262668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haller lijkt me geen denderende aanwinst voor 25 miljoen.
Wat een prijs voor een huis-, tuin- en keukenvoetballer zeg.

Maar goed, wie weet verrast hij ons allen door een aanspeelpunt te zijn.
20M over meerdere jaren uitgesmeerd. Hele sterke aankoop hoor. Is pas 26 jaar ook, en scoort echt zn goals wel. Denk dat hij nu nog een stuk sterker is dan toen bij Utrecht, en daar was hij al vrij goed.

Volgens mij haalde West Ham hem voor 50 miljoen van Frankfurt.
pi_197262679
Van het rijtje Danilo, Traore en Brobbey zullen er dan toch waarschijnlijk wel twee weggaan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:43:30 #67
179002 GwaiLow
pi_197262700
Alleen salaris van Haller zal wel gigantisch zijn verwacht ik, en dan gaat hij er nog op achteruit haha. Miljoentje of 4 per jaar?
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:45:10 #68
179002 GwaiLow
pi_197262721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van het rijtje Danilo, Traore en Brobbey zullen er dan toch waarschijnlijk wel twee weggaan.
Hoop dat Brobbey alsnog gewoon gaat bijtekenen. Die is nu geblesseerd net als Traore, maar krijgt zn kans nog wel. Evt kan Ajax hem verhuren om veel minuten te maken ergens.
pi_197262722
Best goede aankoop als het echt doorgaat, deed het meer dan redelijk bij West Ham. Maar nu doet West Ham het op zich al best redelijk voor hun doen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:48:29 #70
179002 GwaiLow
pi_197262750
Ajax zal wel iets fixen met tekengeld bij Haller ivm zn salaris.
pi_197262755
Redelijk onnodige aankoop wat mij betreft, maar mijn geld is het niet dus ben er blij mee.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:51:31 #72
179002 GwaiLow
pi_197262795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:48 schreef Ramboetan het volgende:
Redelijk onnodige aankoop wat mij betreft, maar mijn geld is het niet dus ben er blij mee.
Denk na deze aankoop dat Ajax Traore gaat laten gaan....wel jammer. Brobbey en Traore zijn goed, maar ze zijn er nog niet.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:54:20 #73
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197262830
West Ham United gooit even 30 miljoen in de sloot, oké man.... :')
pi_197262900
Als je voorsorteert op volgend jaar heb je dus Haller, Traore en Danilo als spitsenopties, en dan kan Brobbey in Jong spelen of verhuurd worden?
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:01:21 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197262935
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Als je voorsorteert op volgend jaar heb je dus Haller, Traore en Danilo als spitsenopties, en dan kan Brobbey in Jong spelen of verhuurd worden?
Brobbey moet nog verlengen, die gaat echt niet nog een jaar in Jong willen spelen. (en verhuur ook niet ben ik bang)
pi_197262966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Brobbey moet nog verlengen, die gaat echt niet nog een jaar in Jong willen spelen. (en verhuur ook niet ben ik bang)
Zonde, die gaat dan wel naar Italie
pi_197263005
Schone terug zie ik ook nog wel gebeuren, die is nu verlost van Genoa
pi_197263006
Genoa en Schöne per direct uit elkaar.

twitter
In Southern Sun
pi_197263029
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[ twitter ]
Ja dat zat er ook wel aan te komen.
pi_197263039
quote:

[ twitter ]
Laat maar komen, zeker qua backup meer dan prima
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:08:36 #81
179002 GwaiLow
pi_197263056
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
West Ham United gooit even 30 miljoen in de sloot, oké man.... :')
Dit snap ik ook niet direct idd. Waarom zouden ze hem voor 20 weg doen?
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:10:55 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197263093
quote:

[ twitter ]
die Freek is Lasses grootste fan
pi_197263107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou ja in dit geval zegt z'n zaakwaarnemer dat Ajax niet onlogisch is, niet Freek. Wel eens verder trouwens.
In Southern Sun
pi_197263174
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Of je hebt Haller en Brobbey, met Hansen daar achter.
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:18:24 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197263219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

20M over meerdere jaren uitgesmeerd. Hele sterke aankoop hoor. Is pas 26 jaar ook, en scoort echt zn goals wel. Denk dat hij nu nog een stuk sterker is dan toen bij Utrecht, en daar was hij al vrij goed.

Volgens mij haalde West Ham hem voor 50 miljoen van Frankfurt.
Hij scoort niet gek veel in Engeland anders.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:21:42 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197263259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Schone terug zie ik ook nog wel gebeuren, die is nu verlost van Genoa
Als jeugd- of assistent-trainer ja.

Nee joh, die gaat nog ergens anders in Italië ballen. Ergens in het zuiden ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:25:14 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197263316
quote:

[ twitter ]
Die mag wel terug hoor. Vrij trappen zijn dan gelijk weer een wapen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:25:56 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197263339
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat is waarschijnlijk ook nog het enige
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:30:54 #89
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197263433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is waarschijnlijk ook nog het enige
Misschien, maar schone is al zo vaak afgeschreven dat ik denk dat hij zeker in de eredivisie een belangrijke rol kan spelen.
pi_197263462
Haller zou wel een topaankoop zijn. Past goed bij het Ajax spel verwacht ik.

Schone zou ook leuk zijn maar ik vraag me af of hij als reserve wilt komen.
No bitch to me
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:35:18 #91
80382 manny
30 is best veel
pi_197263505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is een beetje een blinde vlek voor vriend Freek inderdaad.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197263549
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Lastig om die erin te schieten als wisselspeler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197263615
De BALANS op het middenveld is vaak dusdanig slecht dat ik Schöne nog wel een rol zie spelen ook.

Haller is een fantastische aankoop, temeer daar Traoré en Brobbey net tekort lijken te komen.
pi_197263631
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Misschien, maar schone is al zo vaak afgeschreven dat ik denk dat hij zeker in de eredivisie een belangrijke rol kan spelen.
Ik denk dat hij tegen middelmatige eredivisieploegen nog wel mee kan. Dan maakt het niet zoveel uit dat hij niet zo snel is.
pi_197263652
Moet zeggen dat ik blij ben als Haller daadwerkelijk gaat komen, heerlijke spits hoor.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:50:38 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197263712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De BALANS op het middenveld is vaak dusdanig slecht dat ik Schöne nog wel een rol zie spelen ook.

Haller is een fantastische aankoop, temeer daar Traoré en Brobbey net tekort lijken te komen.
Dat vind ik, vooral bij Brobbey, wel een hele voorbarige conclusie.
pi_197263734
Probleem bij Brobbey lijkt me vooral de factor Raiola, en het feit dat ie nog steeds geen krabbel heeft gezet terwijl het toch al een paar keer rond zou zijn doet me vrezen dat ie weg gaat....
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:31 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197263749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat vind ik, vooral bij Brobbey, wel een hele voorbarige conclusie.
Zelfs Traore zou bij iedere eredivisieclub basis staan op PSV na
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:58:21 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197263862
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:59:21 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197263886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
en dan donderdag op de training een hamstring scheuren
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 12:16:27 #101
80791 crew  Paul
pi_197264164

*O* ~O> *; *O* ~O> *;
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 12:17:32 #102
80791 crew  Paul
pi_197264179
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 12:18:08 #103
80791 crew  Paul
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 12:19:00 #104
80791 crew  Paul
pi_197264204
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:19:06 #105
179002 GwaiLow
pi_197264206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:32 schreef TornadoDK het volgende:
Haller zou wel een topaankoop zijn. Past goed bij het Ajax spel verwacht ik.

Schone zou ook leuk zijn maar ik vraag me af of hij als reserve wilt komen.
Hier is Lasse niet zo heel bang voor. Elk seizoen bij Ajax begon hij als reservespeler, en wist zich altijd in de basis te knokken _O_ . Kans lijkt me wel klein dat dat opnieuw lukt _O- ..al zit Ajax ook regelmatig met blessures, dus het kan prima.
pi_197264365
@Paul draagt vanaf nu ook een Ajax-shirt zie ik :P
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:33:47 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:28 schreef TheVulture het volgende:
@:Paul draagt vanaf nu ook een Ajax-shirt zie ik :P
Voor Utrecht 1 moet hij wel bij Ajax zijn
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:35:17 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197264519
25 miljoen voor een 26-jarige spits van Eintracht Frankfurt en West Ham United, nee doe maar niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:37:48 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:35 schreef Mani89 het volgende:
25 miljoen voor een 26-jarige spits van Eintracht Frankfurt en West Ham United, nee doe maar niet.
is al gewijzigd naar 5x4 of hoogstens 4x5 dus dat is een prima deal
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:45:19 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197264705
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

is al gewijzigd naar 5x4 of hoogstens 4x5 dus dat is een prima deal
Dat vind ik zo'n lariekoek, alsof een gespreide betaling dit opeens een goede deal maakt. 20 miljoen is 20 miljoen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:45:56 #111
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197264717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Dit snap ik ook niet direct idd. Waarom zouden ze hem voor 20 weg doen?
Toch niet zo goed?
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:46:03 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n lariekoek, alsof een gespreide betaling dit opeens een goede deal maakt. 20 miljoen is 20 miljoen.
maar geen 25
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:47:28 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197264748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit ja, de meeste transfers zullen ze wel op deze manier uitbetalen.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:49:42 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit ja, de meeste transfers zullen ze wel op deze manier uitbetalen.
Promes was 17 als ik het goed heb, dan kan je toch niet verwachten dat Haller voor minder gehaald zou kunnen worden
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:51:07 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197264824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Promes was 17 als ik het goed heb, dan kan je toch niet verwachten dat Haller voor minder gehaald zou kunnen worden
Ik wacht sowieso eerst de officiële berichten af, want Ajax brengt wel vaker een lager bedrag naar buiten bij een transfer dan de media vooraf deed.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:53:10 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264878
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wacht sowieso eerst de officiële berichten af, want Ajax brengt wel vaker een lager bedrag naar buiten bij een transfer dan de media vooraf deed.
dat is waar maar van 25 naar 20 vind ik al een aardige daling
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:54:34 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197264906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is waar maar van 25 naar 20 vind ik al een aardige daling
Klopt, dan is het ook wel te accepteren. Al zal de noodzaak om daadwerkelijk kampioen te worden dan nog een stukje groter zijn, zeker omdat er met Haller weer een grootverdiener bij komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 07-01-2021 13:00:21 ]
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:55:30 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197264924
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, dan is het ook wel te accepteren. Al zal de noodzaak om daadwerkelijk kampioen te worden dan nog een stukje groter zal zijn, zeker omdat er met Haller weer een grootverdiener bij komt.
dat is waar maar met Ziyech en waarschijnlijk ook vd Beek heb je er van 2 afscheid genomen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:56:31 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197264939
Brobbey zal wel naar Italië trekken, zo'n leuke rubriek is dat altijd met Raiola en gedoe met het contract verlengen.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:00:53 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197265026
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Brobbey zal wel naar Italië trekken, zo'n leuke rubriek is dat altijd met Raiola en gedoe met het contract verlengen.
Ik zag zelfs Feyenoord voorbij komen vanwege de Slot/Raiola connectie
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:05:12 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197265112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zag zelfs Feyenoord voorbij komen vanwege de Slot/Raiola connectie
Dat zou ik wel een erg bijzondere keuze vinden van Brobbey.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:14:54 #122
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197265253
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat hem lekker gaan Castillion 2.0 is dat
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:15:16 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197265262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou ik wel een erg bijzondere keuze vinden van Brobbey.
we wachten het gewoon maar weer af, niks tegen die jongen maar de nieuwe Kluivert is het niet
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:17:52 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197265305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Laat hem lekker gaan Castillion 2.0 is dat
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

we wachten het gewoon maar weer af, niks tegen die jongen maar de nieuwe Kluivert is het niet
Ik zal er ook niet wakker van liggen als hij vertrekt hoor.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:20:56 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197265351
Nu nog een sterke RCV erbij graag
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:23:07 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197265390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu nog een sterke RCV erbij graag
een sterke 6 lijkt me belangrijker, als het middenveld open ligt kom je bij het kaliber De Ligt Van Dijk uit die je dan kunnen redden, dat is gewoon niet haalbaar.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:32:32 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197265536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

een sterke 6 lijkt me belangrijker, als het middenveld open ligt kom je bij het kaliber De Ligt Van Dijk uit die je dan kunnen redden, dat is gewoon niet haalbaar.
Hopelijk haalt Klaassen weer zijn niveau van het begin, dan moet hij dat wel kunnen.

En met Kudus terug zal het ook een stuk beter lopen mag ik hopen.
Oh.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 januari 2021 @ 13:37:18 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197265612
twitter

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197265699
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:37 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Is dit het beroep van sommige mensen?
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:43:33 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197265718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:42 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Is dit het beroep van sommige mensen?
Mensen overbrengen per vliegtuig?
Ja, dat noemen ze ook wel piloten.
pi_197265771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Mensen overbrengen per vliegtuig?
Ja, dat noemen ze ook wel piloten.
Hihi bijdehand
pi_197265944
Fantastisch dat we een kanjer als Haller hebben binnengehengeld, ook 25 miljoen is hij meer dan waard. Gezien de totale armoede op de spitspositie is dit een opsteker. Promes heeft achteraf gezien te veel gekost, het is te hopen dat je hem voor 8-10 miljoen kunt verpatsen. Verder zou ik nu doorpakken en Schöne ophalen bij Genoa—de ideale twaalfde man.
pi_197266179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef AmaninFull het volgende:
Fantastisch dat we een kanjer als Haller hebben binnengehengeld, ook 25 miljoen is hij meer dan waard. Gezien de totale armoede op de spitspositie is dit een opsteker. Promes heeft achteraf gezien te veel gekost, het is te hopen dat je hem voor 8-10 miljoen kunt verpatsen. Verder zou ik nu doorpakken en Schöne ophalen bij Genoa—de ideale twaalfde man.
Ik zou toch denken dat je voor 25 miljoen toch wel een grotere zekerheid binnen zou moeten kunnen halen..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:09:47 #134
179002 GwaiLow
pi_197266198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk haalt Klaassen weer zijn niveau van het begin, dan moet hij dat wel kunnen.

En met Kudus terug zal het ook een stuk beter lopen mag ik hopen.
Hopelijk gelijk al, maar op termijn sowieso ja. Moet nog ff wedstrijdritme op doen.

Davy Kudus Gravenberch. Niets mis mee!
pi_197266266
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:37 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ik word altijd zenuwachtig van dit soort vliegtuigjes sinds die spits van Nantes in zee verdween....
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:15:42 #136
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197266330
Paniekaankoop? @JR-Style-93
graag op anoniem
pi_197266348
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik zou toch denken dat je voor 25 miljoen toch wel een grotere zekerheid binnen zou moeten kunnen halen..
Noem dan wat, van hetzelfde kaliber welteverstaan en voor dezelfde positie. :')
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:18:36 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197266384
Alsof Haller geen zekerheid is voor Ajax (lol)
pi_197266484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:16 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ben geen scout godverdomme
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_197266486
Tja die 25 miljoen, we moeten niet vergeten dat er net voor de coronacrisis al een enorme vlucht in transfersommen was genomen, waarbij voor de waterdragers her en der soms al 10-15 miljoen werd afgetikt. Natuurlijk zou je verwachten dat het nu door corona allemaal wat meer op slot zit en iets normaliseert, maar hij is voor 50 miljoen gehaald en heeft een contract tot 2024. Dat koop je niet zomaar af, ook niet door de corona-inflatie...
pi_197266494
Meningen van Engelse voetballiefhebbers online lopen erg uiteen betreffende Haller. Sommigen vinden hem één van de slechtste spitsen van West Ham ooit en anderen wijten het puur aan de speelstijl van de club. Duitse voetballiefhebbers zijn wel unaniem positief.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:24:07 #142
179002 GwaiLow
pi_197266497
quote:

[..]

Misschien doelt hij op bv Milik voor minder geld.

Denk overigens dat Haller ook wel een redelijk zekerheidje is voor Ajax. Best een constante speler op goed niveau.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:27:06 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197266548
quote:

[..]

Ik had graag Origi gehad, geen idee over de haalbaarheid.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:29:14 #144
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197266592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Meningen van Engelse voetballiefhebbers online lopen erg uiteen betreffende Haller. Sommigen vinden hem één van de slechtste spitsen van West Ham ooit en anderen wijten het puur aan de speelstijl van de club. Duitse voetballiefhebbers zijn wel unaniem positief.
Grote kansen missen heeft vrij weinig met speelstijl te maken . En je zal maar in een rijtje gezet worden met oa Marco Boogersgod lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_197266737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Misschien doelt hij op bv Milik voor minder geld.

Denk overigens dat Haller ook wel een redelijk zekerheidje is voor Ajax. Best een constante speler op goed niveau.
Ik was altijd al wel een fan van Milik (in tegenstelling tot Frank de Boer :') ) maar toch denk ik dat Haller beter in het Ajax-spel past dan Milik, omdat hij me iets technisch vaardiger lijkt....
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:36:37 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197266757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:15 schreef KingRoland het volgende:
Paniekaankoop? @:jr-style-93
Dat lijkt me niet.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:38:35 #147
179002 GwaiLow
pi_197266805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik had graag Origi gehad, geen idee over de haalbaarheid.
Ja, ik ook 100%. Zal nog wat duurder zijn denk ik
pi_197267036
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geen wereldkampioen ook.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2021 @ 14:52:02 #149
80791 crew  Paul
pi_197267097
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:54:12 #150
179002 GwaiLow
pi_197267138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geen wereldkampioen ook.
Ivoorkust kon het idd niet bolwerken
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:35:36 #151
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197268080
Urzaiz, Bulykin, Sulejmani, Luque, Haller.

Ajax heeft wel een abonnement op brandhout halen als de spits niet uit de jeugd komt.

Ze hebben een Charisteas van 20 miljoen binnengehaald.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:28 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197268199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:35 schreef RamboDirk het volgende:

Ajax heeft wel een abonnement op brandhout halen als de spits niet uit de jeugd komt.

EL TANKE

Mijn god wat was die vent slecht geworden.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:42 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197268205
quote:

dus Haller gaat hierna naar Feyenoord?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:44:55 #154
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197268281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

dus Haller gaat hierna naar Feyenoord?
Zit er dik in :D

Zul je zien dat die Pratto er meer in prikt dan Haller.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:50:42 #155
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197268426
quote:

Bulykin heeft gewoon zijn waarde dat seizoen bewezen en Haller mag je absoluut niet in die lijst zetten
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:50:48 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197268428
Maar iedereen die met Haggie heeft samengewerkt kan een belletje verwachten kennelijk.
Het is wachten op Deniz Turuc en Jarchino Antonia.
pi_197268735
Ik zie dat Haller tegenwoordig Ivoriaans international is. Die zijn we dus kwijt tijdens de Africa Cup :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:04:30 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197268785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar iedereen die met Haggie heeft samengewerkt kan een belletje verwachten kennelijk.
misschien heeft Haller Ten Hag wel gebeld
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:34:50 #159
80382 manny
30 is best veel
pi_197269397
Pak Schaal en Pantelic staan ook weer live
pi_197269630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is Sanchez inmiddels geen vijfde keus bij Tottenham?
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:05:13 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197270017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

niet zo gevolgd maar hij speelt weinig inderdaad, dat is wel een goeie naast Blind
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:15:56 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197270199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

13 wedstrijden tot nu toe dit jaar. Zal zeker niet goedkoop zijn.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:23:04 #163
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197270357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet zo gevolgd maar hij speelt weinig inderdaad, dat is wel een goeie naast Blind
Dat zou heel ziek zijn maar zie ik niet gebeuren. Heeft maar 1 seizoen bij Ajax gezeten.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:24:42 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197270385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zou heel ziek zijn maar zie ik niet gebeuren. Heeft maar 1 seizoen bij Ajax gezeten.
denk het ook niet en heeft toen ook veel druk op z'n vertrek gezet toch, dat zal Overmars niet zo snel vergeten.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:27:09 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197270444
Ik denk dat Ajax niet veel meer gaat doen op de transfermarkt.

Dus Schuurs moet het maar gewoon laten zien.
Oh.
pi_197270514
20 miljoen voor een mislukte versie van Luukinho _O-
Ajax begint op Galatasaray/Fenerbahçe te lijken
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:30:32 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197270520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat Ajax niet veel meer gaat doen op de transfermarkt.

Dus Schuurs moet het maar gewoon laten zien.
Dit is al een spits meer dan ik verwachtte, ik zat meer in de "we gaan het met deze groep afmaken" modus.
pi_197270571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:30 schreef PSVCL het volgende:
Ziedend
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:33:26 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197270580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ziedend
Reageer er maar gewoon niet op is veel beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:34:00 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197270585
quote:
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:34:56 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197270600
quote:
Denk je dat hij beter is dan Zahavi?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:36:24 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197270639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit is al een spits meer dan ik verwachtte, ik zat meer in de "we gaan het met deze groep afmaken" modus.
Ik ook hoor, maar op de spitspositie waren er al wel meer problemen door blessures e.d.

Denk dat ze Schuurs en Timber nog steeds de kans geven op RCV.
Oh.
pi_197270717
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk je dat hij beter is dan Zahavi?
We moeten de echte Zahavi nog zien.. had last van een zware griep één aanpassingsproblemen

Haller is iig niet beter dan Malen
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:41:30 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197270738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

We moeten de echte Zahavi nog zien.. had last van een zware griep één aanpassingsproblemen

Haller is iig niet beter dan Malen
Malen zou er dan ook bij Ajax niks van bakken die past qua manier van spelen totaal niet in het plaatje van een Ajax spits.
pi_197270763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Malen zou er dan ook bij Ajax niks van bakken die past qua manier van spelen totaal niet in het plaatje van een Ajax spits.
Tuurlijk :) Haller wel toch
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:57 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197270783
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:44:54 #177
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197270799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tuurlijk :) Haller wel toch
Malen is een prima speler met ruimte voor zich als je bij Ajax iets niet hebt is het ruimte voor je. Maar goed dit ga ja toch niet begrijpen.
pi_197270836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar op de spitspositie waren er al wel meer problemen door blessures e.d.

Denk dat ze Schuurs en Timber nog steeds de kans geven op RCV.
Schuurs en Timber moet je ook de kans geven. Het gaat echt niet altijd goed met Schuurs maar hij ontwikkeld zich nog wel... Dat kon je bijvoorbeeld bij Veltman niet meer zeggen :P
pi_197270860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Malen is een prima speler met ruimte voor zich als je bij Ajax iets niet hebt is het ruimte voor je. Maar goed dit ga ja toch niet begrijpen.
Dan heb je Malen dit seizoen niet spelen .. ontwikkeld zich sterk in de kleine ruimtes en staats altijd op de goede plek in de 16
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:50:11 #180
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197270907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan heb je Malen dit seizoen niet spelen .. ontwikkeld zich sterk in de kleine ruimtes en staats altijd op de goede plek in de 16
Valt allemaal wel mee maar goed wat jij wil.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:52:01 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197270949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Schuurs en Timber moet je ook de kans geven. Het gaat echt niet altijd goed met Schuurs maar hij ontwikkeld zich nog wel... Dat kon je bijvoorbeeld bij Veltman niet meer zeggen :P
Eens hoor, ik begrijp de kritiek op Schuurs wel maar ik heb hem zeker nog niet afgeschreven. Al ben ik wel benieuwd hoe hij zich deze maand gaat houden.
Oh.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:59:45 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197271076
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens hoor, ik begrijp de kritiek op Schuurs wel maar ik heb hem zeker nog niet afgeschreven. Al ben ik wel benieuwd hoe hij zich deze maand gaat houden.
Ik had een beetje het idee dat de concentratie die hij in de CL wel had in competitie de laatste maand een beetje ontbrak maar kan ook vermoeidheid zijn.
pi_197271423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tikkie voor PSV.
pi_197271463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen quarantaineplicht?
pi_197271471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het in dit geval ook te maken heeft met dat het de beste spits in die leeftijdscategorie voor dat geld is.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:21:43 #186
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197271502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geen quarantaineplicht?
Waarom zou dat moeten?
pi_197271566
Hoop geld voor een speler met weinig restwaarde. Wat ik van hem bij West Ham gezien heb ook zeker geen zekerheidje.
Zie meer in Brobbey eerlijk gezegd maar die zal wel niet bijtekenen en eind d vh seizoen proberen te gaan cashen, zonde.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:29:05 #188
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197271608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoop geld voor een speler met weinig restwaarde. Wat ik van hem bij West Ham gezien heb ook zeker geen zekerheidje.
Zie meer in Brobbey eerlijk gezegd maar die zal wel niet bijtekenen en eind d vh seizoen proberen te gaan cashen, zonde.
Eens, zeker gezien je toch al bent uitgeschakeld in de CL, maar bij Ajax hebben ze een nogal vastomlijnd idee over wat een spits moet kunnen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:30:34 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197271626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Wat zie je precies in Brobbey? Dat is toch net zo'n middelmaat als Traore
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:31:40 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_197271640
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden eerlijk gezegd maar goed betaalbare zekerheidjes komen nou eenmaal niet naar Ajax
pi_197271679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Balvast, sterk, functionele techniek, scorend vermogen, redelijk snel. Zou een prima Ajax spits kunnen worden op korte termijn. Maar ja, onderhandelingen (Raiola) lopen al een tijdje en eind vh seizoen loopt zijn contract af. Die zal de Kluivert route wel gaan volgen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:35:22 #192
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197271690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb je hem nooit zien spelen? Brobbey is een groot wild beest en eet verdedigers als ontbijt. Zijn statistieken zijn ook wel behoorlijk okee: dit seizoen 8 uit 12 in de KKD en vorig jaar 7 uit 13.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_197271699
Vind Haller niet bij de ambitie passen. Sowieso begin ik me te storen aan die fc utrecht invasie. Dan kijk je niet naar boven. Geen hoofdprijzen halen maar wel hoofdprijzen betalen :N

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 18:39:57 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:36:13 #194
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197271705
Flink bedrag maar liever dit dan allemaal van die middelmatige eredivisiespelers halen. Nu maar hopen dat hij ook echt iets toevoegt maar dat zou toch wel mag je hopen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:39:54 #195
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197271762
Haller zeg het maar @Tarado
graag op anoniem
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:40:27 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197271773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Heb je hem nooit zien spelen? Brobbey is een groot wild beest en eet verdedigers als ontbijt. Zijn statistieken zijn ook wel behoorlijk okee: dit seizoen 8 uit 12 in de KKD en vorig jaar 7 uit 13.
Natuurlijk heb ik hem wel zien spelen maar het is toch allemaal maar gewoon wild wat die doet. Bovendien kan hij volgend seizoen als 2de spits meer dan genoeg minuten maken en dan het stokje overnemen van Haller of gaan we hem voor de leeuwen gooien en we zien wel of het wat wordt?
pi_197271837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik hem wel zien spelen maar het is toch allemaal maar gewoon wild wat die doet. Bovendien kan hij volgend seizoen als 2de spits meer dan genoeg minuten maken en dan het stokje overnemen van Haller of gaan we hem voor de leeuwen gooien en we zien wel of het wat wordt?
Je hebt dan Danilo en Traore ook nog. Waarschijnlijk ziet Ajax de bui al hangen en gaan ze al uit van een vertrek van Brobbey.
pi_197271841
Dit had Johan leuk gevonden. De hoofdprijs voor de zoveelste ex-Utrecht speler zonder restwaarde.
Dit, dus.
pi_197271878
Anderzijds is het ook weer zo dat als Ajax mede dankzij hem kampioen wordt het geld alweer terug verdiend is.
pi_197271978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tikkie voor PSV.
:')

Alsof jullie Zlatan hebben binnengehaald. Niemand in Eindhoven ligt wakker van Haller.. geloof mij nou maar.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:54:27 #201
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197271984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:44 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je hebt dan Danilo en Traore ook nog. Waarschijnlijk ziet Ajax de bui al hangen en gaan ze al uit van een vertrek van Brobbey.
Maar dat is toch allemaal geen Ajax niveau
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:54:58 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197271991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geen quarantaineplicht?
Uhm nee, in dit soort gevallen niet inderdaad.

https://www.ad.nl/buitenl(...)rect-staan~aefa85e5/

[ Bericht 19% gewijzigd door maxi-mus op 07-01-2021 19:12:34 ]
pi_197272014
Ajax had voor die knaken een centrale verdediger moeten aantrekken
pi_197272055
quote:
Waar komt deze act toch vandaan
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_197272102
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Ajax had voor die knaken een centrale verdediger moeten aantrekken
Daar is ook nog wel geld voor
pi_197272886
Ajax, altijd stoer doen met hun jeugdopleiding, maar als het even kraakt dan kopen ze gelijk elke debiel die ooit een bal heeft geraakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197272908
Met hun "Europese ambitie", zelfs het jaar dat ze de halve finale haalde was dat met meer geluk dan wijsheid.
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:16:09 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197273747
De afgunst in dit topic is wel weer genieten
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:52:58 #209
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_197274625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De afgunst in dit topic is wel weer genieten
De schrik zit er weer goed in.
pi_197274664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef raptorix het volgende:
Ajax, altijd stoer doen met hun jeugdopleiding, maar als het even kraakt dan kopen ze gelijk elke debiel die ooit een bal heeft geraakt.
Ik zit anders nog steeds zonder club.
pi_197274710
Wel gebrek aan scouting en creativiteit zeg als je bij een Haller uitkomt voor dat mega bedrag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197274752
twitter

Ajax gaat ervan uit dat Haller komende zondag zijn debuut voor de Amsterdammers kan maken in het thuisduel met PSV.
pi_197274759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Wel gebrek aan scouting en creativiteit zeg als je bij een Haller uitkomt voor dat mega bedrag.
Meer een mix van scouting naar grote talenten (Antony, Kudus) en gevestigde namen (Klaassen , Haller).
Met alleen talenten red je het niet.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:02:31 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197274776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Maggelsjan werd 2 jaar gescout en verder hebben ze er maar 5 rondlopen waarvan er 1 vastzit in Scandinavië lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_197274882
Lijkt me een a-typische spits voor Ajax. Is vals snel en oogt technisch zonder concreet te worden. Kan een schot in de roos zijn maar een misser sluit ik niet uit.
pi_197274907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lijkt me een a-typische spits voor Ajax. Is vals snel en oogt technisch zonder concreet te worden. Kan een schot in de roos zijn maar een misser sluit ik niet uit.
Wat een prachtig gedicht.
pi_197274919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een prachtig gedicht.
Gaaf he, tofste is dat ik het net zo goed niet kon posten. Maar toch deed, dat tekent de mens.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:12:26 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197274933
Ik denk dat het een succes wordt, maar het kan ook zijn dat het dat niet wordt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_197274938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het een succes wordt, maar het kan ook zijn dat het dat niet wordt.
Niks op voorhand uitsluiten.
pi_197274941
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gaaf he, tofste is dat ik het net zo goed niet kon posten. Maar toch doen, dat tekent de mens.
Ik ga je naast mijn al geschreven compliment nu ook een like geven!
pi_197274957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ga je naast mijn al geschreven compliment nu ook een like geven!
Thanks, heb je er ook 1 gedaan.
pi_197275009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:46 schreef raptorix het volgende:
Met hun "Europese ambitie", zelfs het jaar dat ze de halve finale haalde was dat met meer geluk dan wijsheid.
Witheet!
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:16:50 #223
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_197275010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:03 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Daar is ook nog wel geld voor
En dan meteen Schöne nog even ophalen.
Life is what you make it.
pi_197275461
alleen al die zure reacties hier zijn het al waard.
pi_197275479
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

En dan meteen Schöne nog even ophalen.
Dat zou goed uit kunnen pakken. Het zou ook zo kunnen zijn dat hij door de mand gaat vallen.
pi_197275792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:37 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Dat zou goed uit kunnen pakken. Het zou ook zo kunnen zijn dat hij door de mand gaat vallen.
Soms lijkt het zelfs goed maar is het niks. Zo ziet de Telegraaf Antony als tegenvaller onder de aankopen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:52:52 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197275869
quote:

[..]

Ja dat is vaak zo inderdaad
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197276703
Proficiat met het kampioenschap boys. Dit kan niet meer mis gaan lijkt me.
pi_197277276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Proficiat met het kampioenschap boys. Dit kan niet meer mis gaan lijkt me.
Matig, altijd maar dat laffe indekken
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:44:50 #230
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_197277444
quote:

[..]

De bal is rond uiteraard.
Life is what you make it.
pi_197277493
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Matig, altijd maar dat laffe indekken
Lijkt me dat dat nu niet meer hoeft nu Ajax een spits heeft.
pi_197277673
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Soms lijkt het zelfs goed maar is het niks. Zo ziet de Telegraaf Antony als tegenvaller onder de aankopen.
Soms valt hij een wedstrijd tegen en soms doet hij het goed.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 00:02:18 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197278873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Dit had Johan leuk gevonden. De hoofdprijs voor de zoveelste ex-Utrecht speler zonder restwaarde.
ik denk niet dat jij iets van Johan begrepen hebt wat dit betreft en dat laatste is onjuist, hij is 26 dus die speelt 2,5 seizoen en kan dan weer een stap maken.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 00:11:14 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197278968
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

hij heeft wel een aardig rendement voor een tegenvaller
pi_197279270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:54 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ik zit anders nog steeds zonder club.
Daarvoor moet je minimaal als debiel kwalificeren.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 07:06:24 #236
80382 manny
30 is best veel
pi_197280137
Zondag 16.45 pas.

Ben benieuwd met welke 11 we de wei in gaan. En uiteraard erg benieuwd wat vriend Haller er van gaat bakken.

Nog even opwarmen weer, maar toch wel zin in het maandje wat eraan komt.
pi_197280435
Valentijn's stukje zuur is er ook weer uit _O_
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:13:19 #238
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_197280514
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:02 schreef Bugno3 het volgende:
Zou iemand dat lezen?
pi_197280525
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zou iemand dat lezen?
Het is PREMIUM, dus vermoed van niet (ik ook niet in ieder geval)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:16:01 #240
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197280530
quote:
ik was niet zeker over komst haller voor dit bedrag

hoewel als valentijn zegt dat het niks wordt, dan stemt mij dat erg hoopvol.
wat betreft het bedrag, je loopt natuurlijk risico maar dat risico is geen 25 miljoen. Overmars kennende kan hij hem ook bij een waardeloos seizoen slijten voor minimaal de helft.

ik weet nog dat we hem vrijwel allemaal naar Ajax wilden hebben toen hij nog bij utrech zat.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_197280538
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik was niet zeker over komst haller voor dit bedrag

hoewel als valentijn zegt dat het niks wordt, dan stemt mij dat erg hoopvol.
wat betreft het bedrag, je loopt natuurlijk risico maar dat risico is geen 25 miljoen. Overmars kennende kan hij hem ook bij een waardeloos seizoen slijten voor minimaal de helft.

ik weet nog dat we hem vrijwel allemaal naar Ajax wilden hebben toen hij nog bij utrech zat.
20 miljoen, in termijnen. NettoGOD
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:27:00 #242
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197280591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

20 miljoen, in termijnen. NettoGOD
geweldig gedaan bij Utrecht, uitstekend in Duitsland, en nu een mindere periode bij een trainer die een stijl heeft waar hij niet in past.
Lijkt mij toch een prima aankoop dan.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_197280622
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

geweldig gedaan bij Utrecht, uitstekend in Duitsland, en nu een mindere periode bij een trainer die een stijl heeft waar hij niet in past.
Lijkt mij toch een prima aankoop dan.
Valentijn vindt het maar een gok. Het is natuurlijk geen Benzema ofzo.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:33:39 #244
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197280626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:32 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Valtentijn met z'n open deuren. ELKE aankoop is een gok
pi_197281028
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
niemand wilde hem
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:25:22 #246
80382 manny
30 is best veel
pi_197281120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:32 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Scorende spitsen die geen gok zijn (nog even los van blessures) zijn volledig onbetaalbaar, dan kom je inderdaad uit bij de Benzema's van deze wereld.

Dus reeële opties zijn een transfervrije gok wagen, of inderdaad een goede spits halen die een beetje op een zijspoor is beland.

Volgens mij riep Freek het ook ergens, maar als je kijkt naar leeftijden en je ziet dat Klaas jan bijna 40 is, en de andere 2 wel erg jong, dan is het nog niet zo een heel raar idee iemand van rond de 25 te halen die in principe gewoon meteen inzetbaar is.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:36:03 #247
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281271
pi_197281285
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:37:02 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:17 schreef Adames het volgende:

[..]

niemand wilde hem
ik kan me dat ook niet herinneren
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:37:46 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Ziyech z'n nummer?
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 09:37:53 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_197281299
quote:
Premium zeker ? :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197281313
Vind de reacties hier nog erg mild. Als je de statistieken van Haller bekijkt dan scoorde hij zelfs in de Eredivisie niet overdreven veel, in zijn beste seizoen 17 (!) goals in 33 wedstrijden. En daarvan ook nog eens enorm veel strafschoppen.

Het meest vreemde vind ik nog wel dat de naam van Danilo hier in het topic nergens valt. Die jongen staat nu al op 11 goals en heb je zelf onder contract staan. :')

Dit is echt weggegooid geld, en verkwisting van de royale financiële voorsprong op PSV.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 09:38:57 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_197281315
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Valtentijn met z'n open deuren. ELKE aankoop is een gok
Joden hebben nu eenmaal een gok.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197281324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Generationalpha het volgende:
Vind de reacties hier nog erg mild. Als je de statistieken van Haller bekijkt dan scoorde hij zelfs in de Eredivisie niet overdreven veel, in zijn beste seizoen 17 (!) goals in 33 wedstrijden. En daarvan ook nog eens enorm veel strafschoppen.

Het meest vreemde vind ik nog wel dat de naam van Danilo hier in het topic nergens valt. Die jongen staat nu al op 11 goals en heb je zelf onder contract staan. :')

Dit is echt weggegooid geld, en verkwisting van de royale financiële voorsprong op PSV.
Het is geen Linssen inderdaad.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:42:30 #255
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_197281352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:17 schreef Adames het volgende:

[..]

niemand wilde hem
Toen hadden we nog Dolberg die in vorm was
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_197281396
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef mabo11 het volgende:

[..]

vrijdag 8 januari 2021 @ 09:45:12 #257
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281397
quote:

een spits die de eredivisie kent, de trainer kent, laten zien heeft te kunnen scoren. het zeer behoorlijk heeft gedaan in Duitsland, en nu op zijspoor is beland omdat de trainer een systeem speelt waar hij niet in past.... mhh, ik zie niet zoveel beren op de weg hierbij. bedrag is ook geen echt issue als je bedenkt(nogmaals) dat hij zelfs bij een dramatisch seizoen verkocht zal worden voor 10/15 miljoen (overmarsgod)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:46:03 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197281413
quote:

Ik ben geen groot fan van deze aankoop vanwege het bedrag voornamelijk. Over voetballende kwaliteiten van Haller is er volgens mij stuk minder discussie. Die kerel gaat hier gewoon minstens 10 erin leggen komend half jaar.

Destijds bij Utrecht was hij nog een jongetje van 21 jaar en nu heeft ie 2 seizoenen in Bundesliga (1 op 2 in een seizoen bij Frankfurt) en een seizoen bij tegen degradatie strijdend West Ham, dit seizoen zijn ze wat sterker. En dan terugkeren bij Eredivisie waarbij hij in een aanvallende ploeg die 90% van de wedstrijden domineert terecht komt...
pi_197281429
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:45 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

een spits die de eredivisie kent, de trainer kent, laten zien heeft te kunnen scoren. het zeer behoorlijk heeft gedaan in Duitsland, en nu op zijspoor is beland omdat de trainer een systeem speelt waar hij niet in past.... mhh, ik zie niet zoveel beren op de weg hierbij. bedrag is ook geen echt issue als je bedenkt(nogmaals) dat hij zelfs bij een dramatisch seizoen verkocht zal worden voor 10/15 miljoen (overmarsgod)
Zelfs als dat laatste zou lukken verkoop je een speler met verlies en zit hij ook nog eens andere uitstekende spelers (met name Danilo) in de weg.

Vind je echt veel te positief. Het is ook voor het eerst sinds jaren dat de marktwaarde die Ajax nog op het veld heeft staan niet overdreven groot is.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:47:57 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281434
quote:

:) je moet altijd afwachten hoe een aankoop rendeert, ik had zelf liever Origi gehad en die kan nog veel minder aan stats overleggen dus zegt niet zo heel veel (en is waarschijnlijk nog duurder) in mijn optiek.
Die financiële voorsprong is uiteraard niet weg na 1 aankoop van 20, in het ergste geval verkoop je hem voor 10 maar waarschijnlijker 40-45 over 2,5 jaar.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:51:23 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfs als dat laatste zou lukken verkoop je een speler met verlies en zit hij ook nog eens andere uitstekende spelers (met name Danilo) in de weg.

Vind je echt veel te positief. Het is ook voor het eerst sinds jaren dat de marktwaarde die Ajax nog op het veld heeft staan niet overdreven groot is.
Danilo doet het beter dan verwacht maar is niet voor niets verhuurd, dan sta je toch achter Traore en Huntelaar in de pikorde en Twente is Ajax natuurlijk niet.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:51:43 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197281479
Er valt natuurlijk wat voor te zeggen dat hij talenten in weg gaat lopen. Ik zou het jammer vinden als Traore nu stuk minder speeltijd gaat krijgen. Huntelaar stopt in een half jaar. Danilo en Brobbey zullen niet erg lang willen blijven vrees ik. Tenzij je een goed plan uitstippelt voor Brobbey met verhuur aan andere clubs.

Voor Danilo zal Marc willen gaan cashen komende zomer
pi_197281529
quote:

Ja, want die voorsprong is er nu niet meer.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:57:24 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er valt natuurlijk wat voor te zeggen dat hij talenten in weg gaat lopen. Ik zou het jammer vinden als Traore nu stuk minder speeltijd gaat krijgen. Huntelaar stopt in een half jaar. Danilo en Brobbey zullen niet erg lang willen blijven vrees ik. Tenzij je een goed plan uitstippelt voor Brobbey met verhuur aan andere clubs.

Voor Danilo zal Marc willen gaan cashen komende zomer
Dat speeltijd krijgen is natuurlijk leuk maar dan moet je als talent gewoon minimaal net zo goed zijn als een aankoop, Gravenberch heeft zich er toch goed ingespeeld, Traore heeft mij nog niet overtuigd dat het de spits is, Huntelaar is nog steeds beter.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:03:37 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197281617
Alsof Danilo überhaupt goed genoeg is voor Ajax.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:04:47 #266
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197281630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof Danilo überhaupt goed genoeg is voor Ajax.
Inderdaad, dat is een leuk spitsje voor Vitesse ofzo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_197281678
quote:

17 goals bij Utrecht, dat vind ik toch niet verkeerd eigenlijk.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:09:22 #268
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197281685

Sterkte aan alle clubs
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:10:30 #269
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

dus als danillo er op los scoort bij twente is hij goed genoeg voor ajax
maar als Haller dat doet bij Utrecht, dan kan hij er niks van?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:11:26 #270
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Sterkte aan alle clubs
9 punten en een ronde verder in de beker
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:14:58 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197281749
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Die 9 punten zijn het belangrijkste.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:16:49 #272
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_197281775
https://www.vi.nl/nieuws/(...)terkte-met-een-spits

Toch ben ik wel blij dat we nu niet meer zulke keuzes maken.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:16:53 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197281776
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

laat die beker maar lekker lopen
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:19:37 #274
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281830
de vraag is eigenlijk, hebben we met haller erbij, meer, minder of evenveel hoop op de titel?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:20:48 #275
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197281852
pi_197281854
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
de vraag is eigenlijk, hebben we met haller erbij, meer, minder of evenveel hoop op de titel?
zelfde
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:35:25 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197282060
twitter
pi_197282113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt als exit Brobbey.
pi_197282139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Tot wanneer loopt zijn contract?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:46:38 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197282174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tot wanneer loopt zijn contract?
aankomende zomer schijnt
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:47:37 #281
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197282183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

aankomende zomer schijnt
ik had al wel zo'n vermoeden dat Raiola hem al in Italie heeft neergezet hoor.
pi_197282198
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Nee, Traore kwam.
Het kanon van Chelsea
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:52:47 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197282249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, Traore kwam.
Het kanon van Chelsea
Daar was ik toen blij mee.

Dat was wel over na dat seizoen.
Oh.
pi_197282319
quote:

[..]

Daar komt het wel op neer idd.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:00:17 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197282330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer idd.
Zien we over drie jaar bij Ludogorets.
Oh.
pi_197282385
Brobbey en Raiola zullen dus wel vinden dat Brobbey beter is dan Traoré, en Ten Hag vindt blijkbaar van niet. Overmars heeft goed gehandeld imo, of het oordeel van Ten Hag correct is is de vraag.
pi_197282389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zien we over drie jaar bij Ludogorets.
Of bij PSV.
pi_197282429
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Brobbey en Raiola zullen dus wel vinden dat Brobbey beter is dan Traoré, en Ten Hag vindt blijkbaar van niet. Overmars heeft goed gehandeld imo, of het oordeel van Ten Hag correct is is de vraag.
Danilo verkopen, Brobbey verhuren en Traore als stand-in zou het meest geschikte scenario zijn wat mij betreft, maar dat is behoorlijks wensdenken. Lijkt er niet op dat in ieder geval Brobbey en Traore daar op zitten te wachten.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:14:18 #289
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197282506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voorlopig heeft Brobbey nog niet laten zien beter te zijn dan Traore dus ja ik denk dat Ten Hag hierin gelijk heeft. Brobbey heeft baat aan een verhuurperiode bij een lagere Eredivisieclub maar zij verwachten meer
pi_197282667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Danilo verkopen, Brobbey verhuren en Traore als stand-in zou het meest geschikte scenario zijn wat mij betreft, maar dat is behoorlijks wensdenken. Lijkt er niet op dat in ieder geval Brobbey en Traore daar op zitten te wachten.
Ik snap dat Danilo verkopen gedoe niet zo goed. Die kan je er heel goed bij hebben lijkt me.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:25:10 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197282694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ik snap dat Danilo verkopen gedoe niet zo goed. Die kan je er heel goed bij hebben lijkt me.
Dat is geen Ajax-niveau hoor.

En als je daar gewoon flink op kan cashen door zijn goede prestaties bij Twente zou dat prima zijn.
Oh.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:36:57 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197282860
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is geen Ajax-niveau hoor.

En als je daar gewoon flink op kan cashen door zijn goede prestaties bij Twente zou dat prima zijn.
zelfvertrouwen kan wel veel doen zeker op die positie maar ik denk wel dat je gelijk hebt en nog even afwachten of hij dit vast kan houden.
pi_197283839
quote:

[..]

Ja die snap ik ook niet, lijkt me als multifunctionele backup nog wel waarde te kunnen hebben voorin
pi_197283852
quote:

[..]

Yup, de hand van Raiola
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:59:21 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197284093
Gravenberch zit ook bij Raiola toch en heeft verlengd. Raiola doet gewoon wat de speler wil ik snap dat geklaag over Raiola niet
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:09:54 #296
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_197284234
quote:

[..]

omdat hij er bij twente een paar in schiet?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:57:02 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197284826
twitter
Oh.
pi_197284886
Kudus nog steeds niet volledig fit dus :')

Ook Martinez onzeker.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:05:41 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197284911
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
_O-
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:05:52 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197284913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kudus nog steeds niet volledig fit dus :')

Ook Martinez onzeker.
Doet niet mee zondag?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:05:57 #301
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197284914
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')