Nicht. In de basis is zij geen slechte chauffeur maar wat verwacht je na 40 jaar niet gereden te hebben??quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Jezus.
En wat een ballen heeft die kleindochter om toch vol te houden en er telkens naast te zitten.
Dat het deelnemen aan het openbaar verkeer na zo'n lange tijd doodeng is snap ik. Maar dat na zoveel afleveringen en proeven het nog steeds zo moeilijk is om op een afgesloten circuit de rem te vinden of een bocht te maken is zit veel dieper. Zeker nu ze in een automaat rijdt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nicht. In de basis is zij geen slechte chauffeur maar wat verwacht je na 40 jaar niet gereden te hebben??
Dat zei tim/tom eerder ook al
Ik neem volwassen mensen die links en rechts niet weten sowieso niet serieus. Wat een debiel ben je dan. IQ van een geraspte wortel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Zelfs als ik daar kan inkomen, dat je die L op je handen nodig hebt om te weten wat links is, snap ik nog steeds niet waarom je daarvoor BEIDE HANDEN van het stuur af haaltals je alleen die L moet vormen kun je toch gewoon je duim en wijsvinger even opgestoken houden op het stuur terwijl je de andere vingers nog om het stuur geklemd houdt
Geweldig toch, ze zit er ook altijd heerlijk als een tokkie bij. Het boeit haar geen reet, ze verdient goud geld en heeft gewoon gelijk met alles wat ze zegt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm zuur wijf is dat zeg. Volgens mij heeft Coronel ook een teringhekel aan haar.
Dit moet nep zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik neem volwassen mensen die links en rechts niet weten sowieso niet serieus. Wat een debiel ben je dan. IQ van een geraspte wortel.
Het meest verbaas ik mij erover dat de originele instructeurs en examinatoren van mensen als Bradley en Danica niet opgespoord worden en publiekelijk te kakken worden gezet. Die mensen hadden dit toch moeten zien aankomen en zien te voorkomen? Die examinatoren zijn medeplichtig aan moord op deze manier.
Ik durf te wedden dat de gemiddelde kleuter beter rijdt dan Bradley en Danicia.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:26 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
Dit moet nep zijn...
Anders is het cbr makkelijk geworden...
2001 waren ze nog streng ben toen gezakt op kijken, keek te weinig...
Reed al beter dan deze figuren want daar is niks goed van.
Dus dit is tv voor het vermaak is saai als ze geen fouten maken.
Soms wil ik ook wel mee doen, opdrachten zijn wel leerzaam.
Auto te water enzo en dan rustig blijven.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gemonteerde V8 motorgeluid onder die Micra.
Gewoon gaan en daarna hand opsteken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ieder voor zich en god voor ons allen is natuurlijk ook een mogelijkheid. Niet wachten, gewoon karren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |