Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm zuur wijf is dat zeg. Volgens mij heeft Coronel ook een teringhekel aan haar.
Die zit er toch alleen voor de aandacht volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?
Dit dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?
Ook de toon die ze soms uitslaat tegen andere deelnemers uitslaat is niet bepaald een vorm van opbouwende kritiek.
Hoewel ze misschien een bitch is ga ik er vanuit dat ze geen televiesmaakster is maar dat ze daar echt zit omdat ze iets wilt bereiken met de deelnemers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?
Ook de toon die ze soms uitslaat tegen andere deelnemers uitslaat is niet bepaald een vorm van opbouwende kritiek.
Zit ze ook, maar het levert haar tot nu toe helemaal niks op helaasquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zit er toch alleen voor de aandacht volgens mij.
Alleen schiet dat schelden van net ook niks op.
Nou...... Wacht maar op de aflevering van volgende week.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haha die Bradley die de hele tijd loopt te zwaaien met z'n handjes.![]()
Wat een wijf joh, niet normaal.
Die vrouw op leeftijd is overigens geen slechte chauffeur, die heeft gewoon te lang niet aan het verkeer deelgenomen. Geef haar een paar rijlessen + een automaat en ze rijdt daar iedereen de moeder.
Hoe kan iemand echt niet weten wat rechts of links is? Dat kan toch niet als je ouder dan 6 bent?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die vrouw op leeftijd is overigens geen slechte chauffeur, die heeft gewoon te lang niet aan het verkeer deelgenomen. Geef haar een paar rijlessen + een automaat en ze rijdt daar iedereen de moeder.
Zelfs als ik daar kan inkomen, dat je die L op je handen nodig hebt om te weten wat links is, snap ik nog steeds niet waarom je daarvoor BEIDE HANDEN van het stuur af haaltquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe kan iemand echt niet weten wat rechts of links is? Dat kan toch niet als je ouder dan 6 bent?
Nu ben ik wel benieuwd of je doelt op het eerste of tweede deel van mijn post.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou...... Wacht maar op de aflevering van volgende week.
2e deelquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of je doelt op het eerste of tweede deel van mijn post.
Oh dan ga ik er volgende week eens goed voor zitten.quote:
Ik mis ook de BNN tijden met Ruben Nicolai en ik vind het ook jammer dat ze die seizoenen, of referenties naar BNN/Ruben helemaal niet hebben geïncludeerd bij dit 'jubileumseizoen' waar ze terug blikken op 10 jaar dit programma. Maar eigenlijk blikken ze dus terug op 7 jaar programma.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:28 schreef Pap89 het volgende:
Ik heb dit dus al jaaaaaaren lang totaal niet gevolgd en zit nu dus een stukje te kijken.
Maar wtf is er met al dat acteerwerk joh? Dat vrouwelijke Jurylid/John/Coronel. De opdrachten hebben nu ook gewoon niks met het “verkeer” te maken.
Lijkt echt totaal niet meer op wat het was toen het nog met Ruben Nikolai was.
Die Bradley is echt zo strontvervelend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |