John heeft die proef ooit wel eens voorgedaan. Werd ook wel nat, maar lang niet zo erg als de meeste deelnemers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik wil wel eens zien of de gebroeders Coronel die water proef kunnen doen zonder nat te worden :-)
Je kijkt DACVN en nog denk je dat een B rijbewijs betekent dat je kan auto rijden?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef TjjWester het volgende:
Waarvoor moet je binnenspiegel gecontroleerd worden?? Iedereen met een B rijbewijs zou in staat moeten zijn om in te halen met alleen je buitenspiegels.
Uiteraard is over de schouder checken heel belangrijk maar dat de coaches verplichten om in de binnenspiegel te kijken vind ik bizar. Hoe doen ze dat in een bestelbus?? meteen goed aanleren is beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Omega het volgende:
[..]
Je kijkt DACVN en nog denk je dat een B rijbewijs betekent dat je kan auto rijden?
Voor deze chauffeurs vind ik het wel beter als ze ook de binnenspiegel gebruiken.
Verder zie ik te veel chauffeurs op de weg die alleen buitenspiegel gebruiken, dooie hoek checken door over je schouder te kijken is minstens zo belangrijk.
De binnenspiegel, indien aanwezig en zicht niet belemmerd wordt, geeft een veel beter beeld van het verkeer achter je dan de rechter buitenspiegel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteraard is over de schouder checken heel belangrijk maar dat de coaches verplichten om in de binnenspiegel te kijken vind ik bizar. Hoe doen ze dat in een bestelbus?? meteen goed aanleren is beter.
De binnenspiegel gebruik je om te controleren of de automobilist achter je niet plots achter je vandaan duikt om jou in te halen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef TjjWester het volgende:
Waarvoor moet je binnenspiegel gecontroleerd worden?? Iedereen met een B rijbewijs zou in staat moeten zijn om in te halen met alleen je buitenspiegels.
Volgende week kun je helemaal kapot gaan van het lachenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef Alcatranz. het volgende:
Wat een bizar seizoen, wat een chauffeurs..
Moet ik gelijk denken aan die meid die haar auto in die oldtimer boorde. Daar maakte het niet zoveel uit dat het haar eigen auto wasquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk toch dat veel van die arrogante kandidaten de proeven veel serieuzer zouden nemen als ze ze moesten doen in hun eigen auto.
NLZIET staat hij ook al. Mooie aflevering inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgende week kun je helemaal kapot gaan van het lachen
Nu al op videoland
Patricia heeft een hekel aan der. Die rikki sloopt de hele wagen meerdere keren(zowel bij de hellingproef, kombocht en balkenproef) en krijgt een opbeurend standje. en danica gaat mis op de balkenproef en krijgt de wind van voren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgende week kun je helemaal kapot gaan van het lachen
Nu al op videoland
Gewoon weer een act van Patricia. Elk seizoen een keer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Patricia heeft een hekel aan der. Die rikki sloopt de hele wagen meerdere keren(zowel bij de hellingproef, kombocht en balkenproef) en krijgt een opbeurend standje. en danica gaat mis op de balkenproef en krijgt de wind van voren.
Dacinia doet een proef hartstikke goed, tom is enthousiast en patracia blijft gewoon autistisch verkondingen: ben er klaar mee, ga niks positiefs zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bizar, die amsterdammer slingert over weg, verwisselt van rijstrook zonder te kijken, bumperkleeft, geen voorrang, neemt een verdrijvingsvlak mee, rijdt te snel en haalt alsnog haar tte omdat patricia haar aardig vindt en ze per ongeluk goed file parkeert heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon weer een act van Patricia. Elk seizoen een keer.
Blij dat ze Iris naar huis hebben gestuurd.
Dat plein in Nijmegen ziet er idd tricky uit.
Jammer dat ze niet weer naar Parijs gaan
Die aflevering is pas volgende week op tvquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Voor iedereen die de aflevering van vandaag gaat kijken, heb 'm al gezien want Videoland, succes.
Ik heb tijdens de Off-Road proef ik denk wel 5x tegen mijn TV geschreeuwd "ARROGANT KUTMOKKEL"![]()
_____!
Toevallig had ik vanmiddag naar een andere V60 gekekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een V60 bij zo'n proef inzetten zou misdadig zijn.
Deze aflevering al een stuk of driequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel autos zijn er inmiddels al kapot?
Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm zuur wijf is dat zeg. Volgens mij heeft Coronel ook een teringhekel aan haar.
Die zit er toch alleen voor de aandacht volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is toch terecht dat ze iris weg stuurt?
Dit dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?
Ook de toon die ze soms uitslaat tegen andere deelnemers uitslaat is niet bepaald een vorm van opbouwende kritiek.
Hoewel ze misschien een bitch is ga ik er vanuit dat ze geen televiesmaakster is maar dat ze daar echt zit omdat ze iets wilt bereiken met de deelnemers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ja, maar moet ze dan zelf zo weg lopen?
Ook de toon die ze soms uitslaat tegen andere deelnemers uitslaat is niet bepaald een vorm van opbouwende kritiek.
Zit ze ook, maar het levert haar tot nu toe helemaal niks op helaasquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zit er toch alleen voor de aandacht volgens mij.
Alleen schiet dat schelden van net ook niks op.
Nou...... Wacht maar op de aflevering van volgende week.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haha die Bradley die de hele tijd loopt te zwaaien met z'n handjes.![]()
Wat een wijf joh, niet normaal.
Die vrouw op leeftijd is overigens geen slechte chauffeur, die heeft gewoon te lang niet aan het verkeer deelgenomen. Geef haar een paar rijlessen + een automaat en ze rijdt daar iedereen de moeder.
Hoe kan iemand echt niet weten wat rechts of links is? Dat kan toch niet als je ouder dan 6 bent?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die vrouw op leeftijd is overigens geen slechte chauffeur, die heeft gewoon te lang niet aan het verkeer deelgenomen. Geef haar een paar rijlessen + een automaat en ze rijdt daar iedereen de moeder.
Zelfs als ik daar kan inkomen, dat je die L op je handen nodig hebt om te weten wat links is, snap ik nog steeds niet waarom je daarvoor BEIDE HANDEN van het stuur af haaltquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe kan iemand echt niet weten wat rechts of links is? Dat kan toch niet als je ouder dan 6 bent?
Nu ben ik wel benieuwd of je doelt op het eerste of tweede deel van mijn post.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou...... Wacht maar op de aflevering van volgende week.
2e deelquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of je doelt op het eerste of tweede deel van mijn post.
Oh dan ga ik er volgende week eens goed voor zitten.quote:
Ik mis ook de BNN tijden met Ruben Nicolai en ik vind het ook jammer dat ze die seizoenen, of referenties naar BNN/Ruben helemaal niet hebben geïncludeerd bij dit 'jubileumseizoen' waar ze terug blikken op 10 jaar dit programma. Maar eigenlijk blikken ze dus terug op 7 jaar programma.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:28 schreef Pap89 het volgende:
Ik heb dit dus al jaaaaaaren lang totaal niet gevolgd en zit nu dus een stukje te kijken.
Maar wtf is er met al dat acteerwerk joh? Dat vrouwelijke Jurylid/John/Coronel. De opdrachten hebben nu ook gewoon niks met het “verkeer” te maken.
Lijkt echt totaal niet meer op wat het was toen het nog met Ruben Nikolai was.
Die Bradley is echt zo strontvervelend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nicht. In de basis is zij geen slechte chauffeur maar wat verwacht je na 40 jaar niet gereden te hebben??quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Jezus.
En wat een ballen heeft die kleindochter om toch vol te houden en er telkens naast te zitten.
Dat het deelnemen aan het openbaar verkeer na zo'n lange tijd doodeng is snap ik. Maar dat na zoveel afleveringen en proeven het nog steeds zo moeilijk is om op een afgesloten circuit de rem te vinden of een bocht te maken is zit veel dieper. Zeker nu ze in een automaat rijdt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nicht. In de basis is zij geen slechte chauffeur maar wat verwacht je na 40 jaar niet gereden te hebben??
Dat zei tim/tom eerder ook al
Ik neem volwassen mensen die links en rechts niet weten sowieso niet serieus. Wat een debiel ben je dan. IQ van een geraspte wortel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Zelfs als ik daar kan inkomen, dat je die L op je handen nodig hebt om te weten wat links is, snap ik nog steeds niet waarom je daarvoor BEIDE HANDEN van het stuur af haaltals je alleen die L moet vormen kun je toch gewoon je duim en wijsvinger even opgestoken houden op het stuur terwijl je de andere vingers nog om het stuur geklemd houdt
Geweldig toch, ze zit er ook altijd heerlijk als een tokkie bij. Het boeit haar geen reet, ze verdient goud geld en heeft gewoon gelijk met alles wat ze zegt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm zuur wijf is dat zeg. Volgens mij heeft Coronel ook een teringhekel aan haar.
Dit moet nep zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik neem volwassen mensen die links en rechts niet weten sowieso niet serieus. Wat een debiel ben je dan. IQ van een geraspte wortel.
Het meest verbaas ik mij erover dat de originele instructeurs en examinatoren van mensen als Bradley en Danica niet opgespoord worden en publiekelijk te kakken worden gezet. Die mensen hadden dit toch moeten zien aankomen en zien te voorkomen? Die examinatoren zijn medeplichtig aan moord op deze manier.
Ik durf te wedden dat de gemiddelde kleuter beter rijdt dan Bradley en Danicia.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:26 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
Dit moet nep zijn...
Anders is het cbr makkelijk geworden...
2001 waren ze nog streng ben toen gezakt op kijken, keek te weinig...
Reed al beter dan deze figuren want daar is niks goed van.
Dus dit is tv voor het vermaak is saai als ze geen fouten maken.
Soms wil ik ook wel mee doen, opdrachten zijn wel leerzaam.
Auto te water enzo en dan rustig blijven.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gemonteerde V8 motorgeluid onder die Micra.
Gewoon gaan en daarna hand opsteken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ieder voor zich en god voor ons allen is natuurlijk ook een mogelijkheid. Niet wachten, gewoon karren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het in godsnaam niet gewonnen? 0,0 zelfreflectie, alles was goed, alles ging perfect, deed nooit wat fout, was niet normaal aan het autorijden.
WintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terwijl ik echt had verwacht dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zou gaan winnen, die rijdt namelijk echt nog erger. Met het stuurgedrag van een broodje kaas___!
![]()
Graag geen spoilers (ook niet met spoilertags). Er zijn mensen die niet vooruit kijken en per ongeluk op die spoilers kunnen klikken.![]()
Daar zijn die spoilers toch voor, je bent er zelf bij of je klikt of niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 06:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Graag geen spoilers (ook niet met spoilertags). Er zijn mensen die niet vooruit kijken en per ongeluk op die spoilers kunnen klikken.sig verwijderd door FA![]()
Onzin, jij zou het zelfde rijden na 40 jaar stilstand. Ze heeft flink wat lessen nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef Drass het volgende:
Van mij mogen ze echt haar rijbewijs inleveren bij Rieki. Heeft denk ik niet eens door als ze je kind plat rijdt. Hiervoor hebben ze een taxi of bus uitgevonden.speak only if it improves the silence.![]()
Precies, afpakken totdat het veel beter gaat. Maar zeker niet nu in een auto laten stappen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Onzin, jij zou het zelfde rijden na 40 jaar stilstand. Ze heeft flink wat lessen nodig.![]()
Ze kunnen niks afpakken. Het CBR gaat daarover.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:52 schreef Drass het volgende:
[..]
Precies, afpakken totdat het veel beter gaat. Maar zeker niet nu in een auto laten stappen.speak only if it improves the silence.![]()
Nou ja goed, ik heb de spoiler inmiddels gezien maar moet wel zeggen dat ik het toch sneu vind voor Rieki.Desondanks vind ik haar op het einde toch wel de slechtste van de drie.
![]()
Present
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Bradley wil snel de finale in zo te zien.
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Bradley wil graag winnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bradley wil snel de finale in zo te zien.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Rijden met de handrem er op.![]()
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |