Die hadden het even niet goed nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was waarom mijn pakje vorige maand bleef steken in Engeland, alle chauffeurs maar wachten bijna een week.
Nee, ik duimde maar dat het wel voor 1 januari kwam, had nog geld geleend om even flink wat in te slaan ivm brexit handelsovereenkomst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hadden het even niet goed nee.
En is dat nog wel gelukt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik duimde maar dat het wel voor 1 januari kwam, had nog geld geleend om even flink wat in te slaan ivm brexit handelsovereenkomst.
En Pierre, wat heeft hij gewonnen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren een prijs uitgezocht en vandaag werd het al bezorgd..
Ow, ja, moet nog een kerstkado uitzoeken van mijn werkgever.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Ja, maar niet vanuit de UK waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Nee denk het nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanuit de UK waarschijnlijk
Die is best wat vertraagd zeg maarquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef FaithHealer het volgende:
Ik heb sinds begin oktober een stoel besteld en betaald bij Jysk.
Na lang aan het lijntje gehouden zijn zou hij in de week van de lockdown geleverd worden.
Ik ga morgen de klantenservice maar eens bellen.
Nou, dat ze me het geld maar terugstorten. Er is een land vol stoelen te koop online.quote:
Ja 30 decemberquote:
Hoe dat? Hij heeft net een speech van een uur gehouden waarin hij opriep om in opstand te komen.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dat? Hij heeft net een speech van een uur gehouden waarin hij opriep om in opstand te komen.
Die zit nu ergens heel erg blij te zijn juist.
Ja dat ik al wel van Trump verwacht.. maanden terug al...quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |