Die hadden het even niet goed nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was waarom mijn pakje vorige maand bleef steken in Engeland, alle chauffeurs maar wachten bijna een week.
Nee, ik duimde maar dat het wel voor 1 januari kwam, had nog geld geleend om even flink wat in te slaan ivm brexit handelsovereenkomst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hadden het even niet goed nee.
En is dat nog wel gelukt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik duimde maar dat het wel voor 1 januari kwam, had nog geld geleend om even flink wat in te slaan ivm brexit handelsovereenkomst.
En Pierre, wat heeft hij gewonnen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren een prijs uitgezocht en vandaag werd het al bezorgd..
Ow, ja, moet nog een kerstkado uitzoeken van mijn werkgever.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Ja, maar niet vanuit de UK waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
Nee denk het nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanuit de UK waarschijnlijk
Die is best wat vertraagd zeg maarquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef FaithHealer het volgende:
Ik heb sinds begin oktober een stoel besteld en betaald bij Jysk.
Na lang aan het lijntje gehouden zijn zou hij in de week van de lockdown geleverd worden.
Ik ga morgen de klantenservice maar eens bellen.
Nou, dat ze me het geld maar terugstorten. Er is een land vol stoelen te koop online.quote:
Ja 30 decemberquote:
Hoe dat? Hij heeft net een speech van een uur gehouden waarin hij opriep om in opstand te komen.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dat? Hij heeft net een speech van een uur gehouden waarin hij opriep om in opstand te komen.
Die zit nu ergens heel erg blij te zijn juist.
Ja dat ik al wel van Trump verwacht.. maanden terug al...quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Mjah, dit is toch wel heel bizarquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Wie moet die uitroepen dan ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ook in Georgia staat nu een militie.
Zal niet lang duren voordat de boel echt in noodtoestand gaat zo. Dan mag de nationale garde gaan uitrukken
Daar gaan we al:quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef chufi het volgende:
Er zou geschoten zijn.. Maar ik zit rustig voetbal te kijken .. wacht gewoon ff
Okquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn op dit moment 35 noodtoestanden van kracht in de VS. Daar kan er nog wel een bij.
Ik zag er net beelden van op twitter. Ziet er slecht uit...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
Er schijnt een vrouw kritiek te liggen nadat ze in de borst is geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien binnenkort wel een vrouw als presidentquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie hem niet als president
Mis een Obama of Clinton, en zelfs Bush.
Niets mis mee,quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien binnenkort wel een vrouw als president
Ik heb nog niet veel van haar gezien, maar ze komt niet als een dombo over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee,
als ze, net als een deel van de voorgangers, die 'presidentiële' uitstraling maar heeft.
Weet dat ze niet echt overal goed ligt. Dus het gaat wel een dingetje worden mocht zij president moeten worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel van haar gezien, maar ze komt niet als een dombo over.
[ afbeelding ]
Rare tijdenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat ze niet echt overal goed ligt. Dus het gaat wel een dingetje worden mocht zij president moeten worden.
Wat er nu zit is dat ook niet ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat ze niet echt overal goed ligt. Dus het gaat wel een dingetje worden mocht zij president moeten worden.
Klopt,quote:
Hoop dat ze er wat moois van maken ..quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt,
enige is wel dat Biden/Harris nu beide huizen hebben. Er kan dus veel meer.
Ja jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het slechter dan dit?
Ik hoop vooral dat ze eens wat rust krijgen daar in het land.
Wat je net wel hoor, bij de black life matters protesten was de politie heel erg aanwezig,
nu amper.
Hoezo racisme.
DIe geschoten vrouw is dood ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ze nog even wachten tot de national guard er is.
Dan hebben ze ook vrachtwagens om ze massaal te arresteren en af te voeren.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:04 schreef chufi het volgende:
Avondklok in Washington is nu van kracht .. Ruimen die gasten
Je wilde de gasten ruimen?quote:
Yep, triest om zo te moeten sterven.quote:
Was in het 2e filmpje op twitter al dat iemand zei; 'she's gone'.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, triest om zo te moeten sterven.
Ik was niet daarquote:
Weet de toedracht niet en wie het isquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, triest om zo te moeten sterven.
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is dit gewoon niet in scene gezet, om de inaguratie mssn iets uit te stellen?
Dan geeft Pence Trump een pardon en dan is deze gekte voorbij, bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).
Het kan nog wel even duren voordat het voorbij is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan geeft Pence Trump een pardon en dan is deze gekte voorbij, bedoel je?
Dat ze daar nog niet eerder aan hebben gedacht ... Afzetten en opsluiten vooor de rest van zn leven ... Oh ja en zn telefoon afnemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).
Ze laten mensen sterven om de inauguratie uit te stellen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is dit gewoon niet in scene gezet, om de inaguratie mssn iets uit te stellen?
Vond het filmpje dat ik zag, zal het eerste wel zijn geweest, al schokkend zat eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Was in het 2e filmpje op twitter al dat iemand zei; 'she's gone'.
Maar ook de reacties eronder; 'het is het risico wat je neemt als je zoiets gaat doen'.
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.quote:
Niet een risico die je verwacht dat net jou zou overkomen. Het gebeurd vaker maar blijft zeldzaam en betreurenswaardig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het filmpje dat ik zag, zal het eerste wel zijn geweest, al schokkend zat eigenlijk.
En ja, het is een risico.
nekquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.
Nee, enige vorm van gezond verstand vertonen ze nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet een risico die je verwacht dat net jou zou overkomen. Het gebeurd vaker maar blijft zeldzaam en betreurenswaardig.
Toch was het slimmer om dit soort onzin gewoon niet uit te gaan voeren, maar ja slimheid en trump aanhangers schijnt toch al een onmogelijkheid te zijn.
Trump accused of murder en we zijn van hem af ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.
Het is Trump he? als hij het met een 'vreedzaam' protest niet voor elkaar krijgt, dan moet de GOP iemand anders verzinnen om het begrotingstekort verdere te laten oplopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze laten mensen sterven om de inauguratie uit te stellen?
Wat ook echt niet gaat gebeuren.
Gelijk heb je,quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga verstandiger zijn dan een trump aanhanger
lekker slapen
25th is genoegquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Trump accused of murder en we zijn van hem af ..
Mwah, het is alleen Trump nog, zoveel vrienden heeft ie niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is Trump he? als hij het met een 'vreedzaam' protest niet voor elkaar krijgt, dan moet de GOP iemand anders verzinnen om het begrotingstekort verdere te laten oplopen.
Hoop dat je morgen weer je nek kunt draaien zoals je wilt ,, trustenquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga verstandiger zijn dan een trump aanhanger
lekker slapen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen weer je nek kunt draaien zoals je wilt ,, trusten
rally!quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
no access ... wat moet ie nu ? FB ?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
no access ... wat moet ie nu ? FB ?
Moet hij geen 25 aan zn broek krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in staat om met zakken vol geld het land te verlaten naar een of ander belasting oord
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
Wat heeft mark te maken met de boel in de VS, en waarom heeft geert het nog niet voor de supporters van donald opgenomen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
verstandigquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.
5 min is minder dan het gene waar bepaalde reps op gehoopt hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:00 schreef chufi het volgende:
Capitol zooi hervat .. Krijgt elke senator 5 min ... ? dit gaat dan nog wel even duren
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.quote:
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 03:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijk
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |