Mijn maatjes in de VS?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat je geen idee hebt wat er in die bijbel staat waar je maatjes in de VS mee zwaaien.
"Wirwar"... goeiedag man, doe in ieder geval IETS van research.
Verder heb ik een schijthekel aan SJW'ers, aangezien die historisch gezien net zo onbelezen zijn als hun tegenpolen op rechts. Permagekwetsten met een slachtoffercomplex.
Wijs eens op een SJW post, dejannn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Mijn maatjes in de VS?
En je hebt een schijthekel aan SJW'ers, maar bent er zelf wel een. Dat is nogal tegenstrijdig.
Dat belooft wat voor 2080. Dat zou ik met een beetje mazzel nog mee kunnen maken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit wel een patroon in...
1860: STATES RIGHTS!!!!!!!!!!!!
To enslave people...
1960: STATES RIGHTS!!!!!!!!!!!
To discriminate people...
2020: STATES RIGHTS!!!!!!!!!
To f* up democracy.
Robert E. Lee opgegraven en tot president verklaard?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor 2080. Dat zou ik met een beetje mazzel nog mee kunnen maken.
Is gebeurd. Biden heeft gewonnen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:32 schreef hjansen82 het volgende:
Give the power back to people.
[ afbeelding ]
Je bent al gauw fatsoenlijk wanneer je niet baby's aan Moloch offert, toch. Stel deugersquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die interviewtjes met de trumpeteers best leuk, over het algemeen allemaal normale en fatsoenlijke mensen. Niets mis mee.
Hou toch op man ook met mij te quoten, ik heb niets op met je mening, het interesseert je zogenaamd allemaal niks ondertussen al zeker een uur het hoogste woord voeren elke kans aangrijpend om je laatdunkend uit te laten over mensen die je eigenlijk niks boeien. Laat me nu met rust svp. Dank!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent al gauw fatsoenlijk wanneer je niet baby's aan Moloch offert, toch. Stel deugers
Laatdunkend?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hou toch op man ook met mij te quoten, ik heb niets op met je mening, het interesseert je zogenaamd allemaal niks ondertussen al zeker een uur het hoogste woord voeren elke kans aangrijpend om je laatdunkend uit te laten over mensen die je eigenlijk niks boeien. Laat me nu met rust svp. Dank!
linkje??quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef theguyver het volgende:
Kijk dit is een goeie speech!
Hoe heet deze zwart wit gestipte stropdasbrilleman.
Je zou het niet denken, maar dit is McConnellquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef theguyver het volgende:
Kijk dit is een goeie speech!
Hoe heet deze zwart wit gestipte stropdasbrilleman.
quote:
Nja hij zij het wel heel goed!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou het niet denken, maar dit is McConnell
.
.
.
.
.
.
.
.
die z'n hachje probeert te redden.
Hangt boven afgrond aan strohalmpje..quote:
SJ: 'Justice in terms of the distribution of wealth, opportunities, and privileges within a society'quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wijs eens op een SJW post, dejannn.
Vecht dit verder maar via DM uit. Is hier verder off-topic. Thanks!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
SJ: 'Justice in terms of the distribution of wealth, opportunities, and privileges within a society'
Dit sluit zeker aan bij jouw veelvuldige gejammer over alles wat onrechtvaardig is in de maatschappij. Je komt geregeld met epistels in POL, waar je je gal even flink spuwt over de vermeende onrechtvaardigheid, wat dan het resultaat zou zijn van politiek rechts. Ook heb je het meer dan eens over minderheden die zogenaamd het leven moeilijk wordt gemaakt.
Kortom: SJW'er. Ja, dit jaar zal jij geheid nog wel terug te vinden zijn op een of andere #MeToo, dan wel BLM-demonstratie
Nog wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
In ieder geval is het 'mostly peaceful'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |