Je ziet wel dat de jaren bij @Lange_Lans beginnen te tellen want hij had alle tijd van de wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Littlerabbit geeft @:Lange_Lans de ruimte, maar daar is de immer zelffeliciterende @:onlogisch om het podium te kapen.
ik was even aan het werken tussendoor. Kutzooi.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet wel dat de jaren bij @:lange_lans beginnen te tellen want hij had alle tijd van de wereld.
Het is wat het is Lans. Doordat je werkt voor je geld hoef jij je tenminste niet bezig te houden met de achterlijke wereld van de huidige ttquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik was even aan het werken tussendoor. Kutzooi.
Als ik nu gewoon had doorgewerkt vanmiddag was ik al klaar geweest en had ik deze geste met beide handen kunnen aannemen. Had @:coco toch gelijk.
Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor groepsdruk
Wie ben jij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij let ook echt helemaal niet op je gewicht he?
@onlogisch post niet meer mee tot post 25 en zit de komende minuten vol spanning op f5 te klikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor groepsdruk
Ik zit meer te verzinnen wat ik zo ga eten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch post niet meer mee tot post 25 en zit de komende minuten vol spanning op f5 te klikken.
brocolli, zilvervliesrijst en kipfiletquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit meer te verzinnen wat ik zo ga eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |