Denk dat Theo advances gaat maken naar Danielle.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Theo onder drank is.
Ik denk dat het hem niet zo veel uitmaaktquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat Theo advances gaat maken naar Danielle.
Mwaaaa, denk dat hij niets probeert bij Els.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem niet zo veel uitmaakt
Zij heeft een vriend.quote:
Is ze een femmenist?? Ze zegt dat ze ook van de mannen is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
Die Naomi was woest binnenin schrale feministe
Florian dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Dat kind van Daniëlle zit zich nu kapot te schamen thuis
Dat maakt niet uit...quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zij heeft een vriend.
ze is SJW/feministe/LBTQSKFKEPDJHDBHF+-%/vegan/pot/communiste/groen-links/domme kutquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is ze een femmenist?? Ze zegt dat ze ook van de mannen is.
Ik wil het wel doen maar ik kan niet zo goed Nederlands schrijven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef D. het volgende:
Beetje jammer dat er nog steeds geen streamverslagen zijn
Kennelijk is dat soort hulpvaardigheid niet meer van deze tijd
Wat moet je anders?? Volgens mij kruipen de uren echt voorbij daar in het huis.quote:
Als je UTO heb gevolgd weet je ook waarom he? Iemand die denkt dat ze alleen het mag doen, komt er een ander met een verslag was het oorlogquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je UTO heb gevolgd weet je ook waarom he? Iemand die denkt dat ze alleen het mag doen, komt er een ander met een verslag was het oorlog
Dat maakt niet uit, het gaat om de info, niet om de spellingquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen maar ik kan niet zo goed Nederlands schrijven.
Tjaquote:
Oliebolquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef D. het volgende:
En ze valt niet op geslacht maar op personenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze is SJW/feministe/LBTQSKFKEPDJHDBHF+-%/vegan/pot/communiste/groen-links/domme kut
Ik heb UTO niet gevolgd. Ik put dus uit mijn ervaring met BB 'vroegâh'quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je UTO heb gevolgd weet je ook waarom he? Iemand die denkt dat ze alleen het mag doen, komt er een ander met een verslag was het oorlog
Ik vind die spiegels in het huis wel een goeie zet.quote:
Nou narigheid dus niemand brandt zijn vingersquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb UTO niet gevolgd. Ik put dus uit mijn ervaring met BB 'vroegâh'
Een beetje Benny Hill ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Deze ongemakkelijkheid is herkenbaar
Waar is die iemand die het alleen wilde doen nu dan? Die mag het van mij nu ook wel doen danquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou narigheid dus niemand brandt zijn vingers
Kan je ook niet tegengaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
byzonder dat de cast random merken mag noemen
Febo grijpt niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |