Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
@:fatoeman @:fatoevrouw en @:fatoegenderneutraal eveneens
Jij bent tog een clouwn vah hem?quote:
Hoe ziet die kaste er verder uit?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:12 schreef Blackst4r het volgende:
Hij moet terug. Hij zat in de KLB kaste. Wel onder mij, maar goed.
Viesdik verliest elke dag met OSM in de FOK! OSM compa. Haga staat daar weer op nummer 1quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef Domme_Gans het volgende:
Is hij ook weg n.a.v. een ban? Net als @:Viesdik.
Ja joh, dat is van 2011. Maak een nieuwe lijst?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:35 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
KLB / KLB Kaste 2011
Met de ekte bazen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef Domme_Gans het volgende:
Is hij ook weg n.a.v. een ban? Net als @:Viesdik.
Tegelijk kunnen users die zich ernstig misdragen nog gewoon hun bagger blijven postenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
Fok wordt helemaal naar de tyfus gemodereerd
Krijg een jojo tegen je hoofdquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Tegelijk kunnen users die zich ernstig misdragen nog gewoon hun bagger blijven posten
Ik zie een ban...quote:
Ik heb het nog niet nagezocht. Zal vast wel erger dan dat zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie een ban...
Wat heeft deze beste man nu weer gedaan?
Heeft hij een hoge pief hier op Fok! uitgescholden voor rotte vis?
Dit lijkt mij een prima moment om het banmeldtopic weer leven in te roepen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet nagezocht. Zal vast wel erger dan dat zijn.
Jij bent en blijft mijn favo koeliequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Haaienidee
Mijn favoriete Ethiopiër
Ja de selected few.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Tegelijk kunnen users die zich ernstig misdragen nog gewoon hun bagger blijven posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |