Hopelijk doet goed voorbeeld goed volgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Vaccinatiebereidheid in het ziekenhuis van Gommers is 97% zegt Gommers. Prima hoor.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier moest ik iets te hard om lachen
Zo lang de capaciteit van de telefoonlijnen hoger is dan die van de vaccinatiestraat is dit een non-probleem.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)na-effect-overbelast
Naast vaccineren dat te laat op gang komt kan je nu dus ook geen afspraak maken.
Je vraagt je toch af hoe zo'n rijk land met een van de beste digitale infrastructuren ter wereld zoiets eenvoudigs niet op poten kan zetten.
maar alles was toch zo zorgvuldig voorbereid ???quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Elan het volgende:
Naast vaccineren dat te laat op gang komt kan je nu dus ook geen afspraak maken.
Je vraagt je toch af hoe zo'n rijk land met een van de beste digitale infrastructuren ter wereld zoiets eenvoudigs niet op poten kan zetten.
De huisartsen zijn wat mij betreft juist een groep die dit soort zaken vaker doen dan de GGD.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het vaccineren zelf.
het gaat om de registratie, de voorbereiding, de groepen die ze moeten uitnodigen etc.
en aangezien moderna eind januari al komt....
we hebben hetzelfde gezien met de GGD en Pfizer he.
Ze hebben 2000 medewerkers voor de callcenters.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Elan het volgende:
Gister werd er hier nog geklaagd dat er 2000 man klaarzaten voor 20.000 afspraken. Nu dit weer. Piekbelasting is altijd moeilijk op in te plannen, daar moet je je nooit zo druk om maken. Als er gewoon op een moment heel erg veel mensen besluiten te bellen, dan krijg je dit. Vergeet niet dat sites ook al plat gaan als er kaartjes te koop worden gezet voor De Toppers.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Elan het volgende:
6 Miljoenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met de griepprik doen ze er ieder jaar 4 miljoen toch?
Die details weet ik niet precies, ik zat er voor andere redenen bijquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de huisartsen met vaccineren, en welke personen zullen het eerst uitgenodigd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Alsnog moet je daarvoor wel een afspraak kunnen maken en liefst zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang de capaciteit van de telefoonlijnen hoger is dan die van de vaccinatiestraat is dit een non-probleem.
je kan al 40 jaar mensen in een wachtrij zetten hequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ze hebben 2000 medewerkers voor de callcenters.
Wat wil je dan? 50.000 mensen daar neer zetten?
Er zullen ongetwijfeld opstartproblemen zijn. Als er echter één groep is waar ik wel vertrouwen in heb als 't gaat om vaccineren is dat de groep huisartsenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben we helemaal niet.
Wat is nu precies je probleem? Heb je al op een manier kunnen verklaren waarom je al 30 posts zegt dat de huisartsen nog van niets weten en het een drama gaat worden?
Voorrang moet je nemen, niet krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je zorgen maken maar je huisarts bellen om te vragen wanneer het jouw beurt is voordat de 1e prik geplaatst is lijkt me toch lichtelijk overdreven.
Voor die 5 minuten dat er misschien meer mensen bellen. Uiteindelijk kunnen die mensen ook gewoon overmorgen bellen, dat luistert allemaal echt niet zo nauw. Het is geen 112.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Lees anders het bericht even.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je kan al 40 jaar mensen in een wachtrij zetten he![]()
p.s zelf op een helpdesk gewerkt
Rare vergelijking je moet de drempel gewoon zo laag mogelijk houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gister werd er hier nog geklaagd dat er 2000 man klaarzaten voor 20.000 afspraken. Nu dit weer. Piekbelasting is altijd moeilijk op in te plannen, daar moet je je nooit zo druk om maken. Als er gewoon op een moment heel erg veel mensen besluiten te bellen, dan krijg je dit. Vergeet niet dat sites ook al plat gaan als er kaartjes te koop worden gezet voor De Toppers.
En wat heeft dat met digitale infrastructuren te maken? Blijkbaar is de vraag naar een vaccin in ziekenhuizen zo groot dat iemand er even niet door kwam. Zou je ook positief kunnen uitleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Rijksvaccinatieprogramma hoor ik anders eigenlijk nooit klachten overquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De huisartsen zijn wat mij betreft juist een groep die dit soort zaken vaker doen dan de GGD.
Oproepen, weigeraars registreren, bestellen, prikken, registreren.
En daarna nog een veegactie of wat er achteraan voor mensen die toch een prik willen.
Nee, ik maak mij echt meer zorgen over de snelheid van GGD's dan de huisartsen.
De drempel is laag, maar je gaat niet voor dit ene piekmoment 20.000 man extra in dienst nemen. Er staat letterlijk in het bericht dat het komt doordat er zoveel aandacht was voor het eerste vaccin, dat iedereen ging bellen. Morgen is dat weer voorbij dus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Rare vergelijking je moet de drempel gewoon zo laag mogelijk houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |