SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Antifa
Jij kan je er ook niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een zero-tolerance op anekdotische 'bewijzen' doorvoeren.
ik mag me waarschijnlijk geen zorgen maken na al dat gefaal van het afgelopen jaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij maakt je duidelijk geen zorgen dat huisartsen nog niet geinformeerd worden over wat er wanneer van ze verwacht gaat worden wat betreft Corona-vaccinaties..
De betreffende huisartsen kunnen zich beter laten informeren door hun koepelsquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
inmiddels dus al 2 verschillende huisartsen en 1 doktersassistente ( van Mammietje )
maar dat zal wel niks zeggen
bron ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
De betreffende huisartsen kunnen zich beter laten informeren door hun koepels
Die zijn uitstekend geïnformeerd namelijk
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Het is nu wel klaar met alle persoonlijke aanvallen en gezuig[/modbreak]
Mezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Natuurlijk mag je je zorgen maken maar je huisarts bellen om te vragen wanneer het jouw beurt is voordat de 1e prik geplaatst is lijkt me toch lichtelijk overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik mag me waarschijnlijk geen zorgen maken na al dat gefaal van het afgelopen jaar
ik was daar onder andere ook voor wat andere problemen maargoed dat mag waarschijnlijk ook niet ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je zorgen maken maar je huisarts bellen om te vragen wanneer het jouw beurt is voordat de 1e prik geplaatst is lijkt me toch lichtelijk overdreven.
Ik snap zijn zorgen in zijn persoonlijke situatie wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je zorgen maken maar je huisarts bellen om te vragen wanneer het jouw beurt is voordat de 1e prik geplaatst is lijkt me toch lichtelijk overdreven.
Dat komt denk ik ook wel goed, al zal er wel wat weken over gaan. Die doen toch alle mensen 18-60 jaar met medische indicatie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef 297534 het volgende:
Ik hou er verder over op. Maar er schijnen 5.000 huisartsenpraktijken in Nederland te zijn. Die moeten toch zonder veel moeite een paar honderdduizend mensen moeten kunnen vaccineren. Ik zou me daar geen zorgen over maken.
Is het niet eenzelfde operatie als de jaarlijkse griepprik?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef 297534 het volgende:
Ik hou er verder over op. Maar er schijnen 5.000 huisartsenpraktijken in Nederland te zijn. Die moeten toch zonder veel moeite een paar honderdduizend mensen moeten kunnen vaccineren. Ik zou me daar geen zorgen over maken.
Het gaat ook niet om het vaccineren zelf.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef _serial_ het volgende:
Huisartsen zijn over het algemeen sneller en beter in grote volumes dan een gemiddelde GGD.
Afgelopen jaar hebben ze een vrij grote griepvaccinatie gehad in veel gevallen samen met een pneumokokkenprik, en die griepvaccinaties doen ze al velen jaren (jaarlijks z'n 6 miljoen prikken)
Als ik mij ergens geen zorgen over maak is het vaccinatie door huisartsen.
De GGD doen voornamelijk alleen het rijksvaccinatieprogramma, en dat is ongeveer 2miljoen prikken per jaar.
Met de griepprik doen ze er ieder jaar 4 miljoen toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef 297534 het volgende:
Maar Moderna komt maar met hele kleine hoeveelheden. Dus dat zal allemaal wel redelijk makkelijk te doen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het vaccineren zelf.
het gaat om de registratie, de voorbereiding, de groepen die ze moeten uitnodigen etc.
en aangezien moderna eind januari al komt....
we hebben hetzelfde gezien met de GGD en Pfizer he.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
MezelfWanneer beginnen de huisartsen met vaccineren, en welke personen zullen het eerst uitgenodigd worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
dat gedeelte heb ik gemist maar als je er toch was begrijp ik wel dat je van de gelegenheid gebruik maaktquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik was daar onder andere ook voor wat andere problemen maargoed dat mag waarschijnlijk ook niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |