abonnement Unibet Coolblue
pi_197241070



Vanaf donderdag 26 november is het nieuwe seizoen van Temptation Island: Love or Leave te zien bij Videoland. Monica Geuze en Kaj Gorgels nemen de presentatie van de vernieuwde versie voor hun rekening waarbij niet de vraag is of de koppels de verleiding kunnen weerstaan, maar of ze met de ware zijn.

Is hij of zij de ware? Of is er toch iemand die beter bij mij past? Dat zijn de grote vragen in de vernieuwde editie van Temptation Island: Love or Leave. De koppels geven elkaar aan de start de vrijheid om uit te zoeken of ze daadwerkelijk voor elkaar bestemd zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door Magica op 07-01-2021 08:55:56 ]
pi_197258229
Volgens mij heb je het verkeerde seizoen in de OP staan
pi_197260836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:06 schreef Mister1984 het volgende:
Volgens mij heb je het verkeerde seizoen in de OP staan
Klopt, probeerde gisteren en vandaag te veranderen maar wil me nu blijkbaar niet lukken :{
pi_197267791
quote:
Lekker hoor het levensproject van Sonny in duigen gevallen :D
SOONY
pi_197269065
Die beelden van Sonny, ik had bijna medelijden, bijna :P
pi_197269079
En denk dat Karina niet echt beseft wat ze allemaal zegt en dat het bij gregory terecht komt
pi_197269177
Karina en Jaydi zijn ook heel irritant trouwens.

Connectie, vibe, klik.
SOONY
pi_197269531
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:18 schreef Magica het volgende:
En denk dat Karina niet echt beseft wat ze allemaal zegt en dat het bij gregory terecht komt
Ja zo'n domme keutel is het wel. Maar eerlijk is eerlijk ze wilde het groene gras. Daar was Gregory het mee eens en die ging al snel het grasveld in.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197269610
Karina en Jaydi zijn ook wel vals wat mij betreft. Jaydi zegt dat ze 3 is gekwetst en Karina heeft 7 jaar weggegooid. Dat is heel hard.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:08:46 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197270084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:46 schreef Soury het volgende:
Karina en Jaydi zijn ook wel vals wat mij betreft. Jaydi zegt dat ze 3 is gekwetst en Karina heeft 7 jaar weggegooid. Dat is heel hard.
Van Jaydi kan ik me de opmerking nog enigszins voorstellen, als je net uit elkaar bent dan zie je toch vaak alleen de negatieve kanten. En als Sonny zich al zo voor de camera gedraagt, wil ik echt niet weten hoe hij zonder camera's is :{

Karina is veel te kort door de bocht en haar zeik stem helpt ook niet echt mee.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197270177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Van Jaydi kan ik me de opmerking nog enigszins voorstellen, als je net uit elkaar bent dan zie je toch vaak alleen de negatieve kanten. En als Sonny zich al zo voor de camera gedraagt, wil ik echt niet weten hoe hij zonder camera's is :{

Karina is veel te kort door de bocht en haar zeik stem helpt ook niet echt mee.
Karina is idd een naar mens om naar te luisteren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:20:10 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197270288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Karina is idd een naar mens om naar te luisteren
Volgens mij ook echt zo'n prinsesje.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197270301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zo'n domme keutel is het wel. Maar eerlijk is eerlijk ze wilde het groene gras. Daar was Gregory het mee eens en die ging al snel het grasveld in.
Ja die opmerkingen van hem waren niet handig :P
Maar hij heeft zich wel weer soort van herpakt maar daar heeft zij geen weet van.
pi_197270327
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:20 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja die opmerkingen van hem waren niet handig :P
Maar hij heeft zich wel weer soort van herpakt maar daar heeft zij geen weet van.
Dat weet zij dus niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197270328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Van Jaydi kan ik me de opmerking nog enigszins voorstellen, als je net uit elkaar bent dan zie je toch vaak alleen de negatieve kanten. En als Sonny zich al zo voor de camera gedraagt, wil ik echt niet weten hoe hij zonder camera's is :{

Karina is veel te kort door de bocht en haar zeik stem helpt ook niet echt mee.
Denk ook dat darryl? Het leuk vindt voor daar maar niet echt serieus is :')
pi_197270338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat weet zij dus niet.
Ja dat zeg ik ;)
pi_197270356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik ;)
Ja :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! donderdag 7 januari 2021 @ 19:34:35 #19
367000 roos94
pi_197272671
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Magica het volgende:

[..]

Denk ook dat darryl? Het leuk vindt voor daar maar niet echt serieus is :')
Even pompen en dan wegwezen
pi_197279474
Die Jaydi is wel echt een ontiegelijke muts :') 3,5 jaar relatie weggooien na 1 week met een andere kerel in Italië waar je alles door 16 roze brillen tegelijkertijd ziet. En het dan via een videoboodschap doen.
Ook wel cringe dat Sonny nog wil "vechten" voor haar en er spijt van heeft hoe het gegaan was. Ik denk dan, kerel. A, voor iemand die zo snel doei zegt moet je niet willen vechten en B, je eigen gedrag ben je altijd nog zelf bij en bewust van.

Verder wel vermakelijk :D
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197279565
Die Sonny die gelijk in het begin al kwam melden dat ie de 100 aan wilde tikken en super erg hintte op einde relatie, en dan nu ineens zo hard willen vechten voor zijn relatie. Project bedoel ik trouwens.

Die Ricky en Jaydi, wat een oppervlakkig stelletje. Vooral dat Ricky in de vorige aflevering ook nog zei dat ze goed bij elkaar passen qua uiterlijk :') . Ja want dat is zeker wel erg belangrijk :D .
pi_197279572
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:18 schreef Magica het volgende:
En denk dat Karina niet echt beseft wat ze allemaal zegt en dat het bij gregory terecht komt
Dat idee heb ik ook een beetje ja. Ik had eigenlijk best wel met Gregory te doen tijdens het kampvuur.
pi_197279573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:29 schreef Smart_ass het volgende:
Die Sonny die gelijk in het begin al kwam melden dat ie de 100 aan wilde tikken en super erg hintte op einde relatie, en dan nu ineens zo hard willen vechten voor zijn relatie. Project bedoel ik trouwens.

Die Ricky en Jaydi, wat een oppervlakkig stelletje. Vooral dat Ricky in de vorige aflevering ook nog zei dat ze goed bij elkaar passen qua uiterlijk :') . Ja want dat is zeker wel erg belangrijk :D .
Ze schelen fysiek 11 jaar, maar mentaal zitten ze zeker in het zelfde schuitje. Wat een raar arrogant stelletje :')
Dat meisje denkt dat ze alles is omdat ze model is, ga toch fietsen.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197279591
Het enige dat ze tegen elkaar zeggen zijn dingen in de trant van hoe mooi en knap ze elkaar vinden. Lekker diepgaand hoor.

Wat ik me trouwens nog afvraag dus, hoe kwam die Tahira ineens in beeld bij Marco? Want in het begin was ie helemaal into Anne en hadden ze zo’n geweldige klik alsof ze elkaar al jaren kenden blabla. Ik heb denk ik gemist dat hij haar ineens niet meer interessant vond ofzo?
pi_197279773
Die Derryl of hoe die guy ook heet is in no time uitgekeken op Karina
  vrijdag 8 januari 2021 @ 07:53:32 #26
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197280396
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Magica het volgende:

[..]

Denk ook dat darryl? Het leuk vindt voor daar maar niet echt serieus is :')
Dat is volgens mij zo’n type dat je laat geloven dar je de meest geweldige vrouw op aarde bent en nadat je het bed met hem hebt gedeeld, hij niet meer interessant vindt.

Greg lijkt me een toffe gozer, vind het voor hem wel sneu. Aan de andere kant gun ik hem een veel leukere vrouw.

Stel ze gaan uit elkaar en Greg heeft een nieuwe leuke vriendin, dan is madammeke wel het type om spijt te krijgen en jaloers te zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 januari 2021 @ 09:01:14 #27
367000 roos94
pi_197280864
Karina die zegt: ik zie mezelf wel de rest van mijn leven spenderen met Darryl. Hoe in godsnaam kun je dat weten na een week in een villa met tig andere mensen _O-
pi_197280889
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:01 schreef roos94 het volgende:
Karina die zegt: ik zie mezelf wel de rest van mijn leven spenderen met Darryl. Hoe in godsnaam kun je dat weten na een week in een villa met tig andere mensen _O-
Ja Denise ziet het wat realistischer, op dit moment ben ik voor al deze mannen nummer 1 :+
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:05:43 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197280893
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:01 schreef roos94 het volgende:
Karina die zegt: ik zie mezelf wel de rest van mijn leven spenderen met Darryl. Hoe in godsnaam kun je dat weten na een week in een villa met tig andere mensen _O-
De connectie Roos _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197282825
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Het enige dat ze tegen elkaar zeggen zijn dingen in de trant van hoe mooi en knap ze elkaar vinden. Lekker diepgaand hoor.

Wat ik me trouwens nog afvraag dus, hoe kwam die Tahira ineens in beeld bij Marco? Want in het begin was ie helemaal into Anne en hadden ze zo’n geweldige klik alsof ze elkaar al jaren kenden blabla. Ik heb denk ik gemist dat hij haar ineens niet meer interessant vond ofzo?
Wat verwacht je van dit soort types dat ze het over Bukowski gaan hebben? :')

Uiterlijk is het enige waar ze mee bezig zijn.
pi_197283880
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:01 schreef roos94 het volgende:
Karina die zegt: ik zie mezelf wel de rest van mijn leven spenderen met Darryl. Hoe in godsnaam kun je dat weten na een week in een villa met tig andere mensen _O-
Rose Coloured Glassess.
Je zit op een pracht locatie in een top villa met knappe gasten, alcohol, feeststemming. Daarom vind ik het eigenlijk een bout programma _O- Mensen zoeken namelijk het probleem niet bij zichzelf totdat het uit is :') En het gaat uit voor mensen die ze net een week kennen en waar ze sowieso geen toekomst mee op gaan bouwen
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197285141
Ik ben benieuwd hoe Sonny wordt aangekeken hier in Nederland haha
pi_197291296
Die Mariëlle die door Sonny weer meegevraagd op date had ik echt nog nooit gezien daarvoor
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:18:49 #34
403520 Sway-
La vie est belle
pi_197291871
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Magica het volgende:

[..]

Denk ook dat darryl? Het leuk vindt voor daar maar niet echt serieus is :')
Nee dit denk ik ook idd. Die heeft vast geen moeite om een meid te krijgen en ik denk dat ze beloond worden als ze iemand versieren. Bij Ricky denk ik hetzelfde maar twijfel ik nog een beetje.
pi_197300321
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:51 schreef Raw85 het volgende:
Die Mariëlle die door Sonny weer meegevraagd op date had ik echt nog nooit gezien daarvoor
Ze zat ook niet bepaald te springen om met ‘m mee te gaan :') .
pi_197312378
Ik ben wel fan van het programma... Alleen dit seizoen is wel wat saaier dan eerder.

Als ik dit programma zie weet ik weer waarom ik bewust vrijgezel ben (ik ben zo'n sukkel die relaties met Sonny types krijgt)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197316743
Zo, weer een aflevering bij gekeken.

Elke keer blijf ik om Sonny lachen, met zijn oneliners en op de manier hoe hij het ook brengt. :D Het is natuurlijk ongelooflijk lomp om een relatie van 3 jaar op deze manier te beëindigen en je na een week al meteen met iemand anders verder gaat. Van de andere kant, toen hij en Jaydi 2 minuten van elkaar waren gesplit, zei hij al iets van "de 100 aantikken", tja dan maak je het er zelf naar.

Greg heeft in eerste instantie geen goede beelden afgegeven (waarop Karina het daarna bestempelt dat het klaar is :') ), maar loopt daarna wel steeds met zijn ziel onder de arm, wil de relatie redden, terwijl Karina dat niet weet. Ben wel benieuwd naar de beelden die zij volgende week te zien krijgt (al denk ik dat de regie eerder een flirtende Liyah laat zien dan een Greg die worstelt met zijn gevoelens). Bovendien stapt zij (net zoals Jaydi) al wel héél snel over naar iemand anders. Maja, da's ook weer Tempa natuurlijk.

Vind Karina en Denise ongelooflijk cringe om naar te kijken, sowieso hun stemmen en die half Engelse zinnen. :')

Het nieuwe koppel... Beetje oppervlakkig tot nu toe. Hij is 27 en zij 19, opvallend is dan wel dat op date gaat met nóg oudere gasten van 32 en 29... Maja, leeftijd zegt niks in dit programma, kijk maar naar de kleffe Jaydi en Ricky.

Maar goed, ondanks al het cringe gedoe blijf het toch leuk om elke week ff te kijken. :@
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197396947
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zo, weer een aflevering bij gekeken.

Elke keer blijf ik om Sonny lachen, met zijn oneliners en op de manier hoe hij het ook brengt. :D Het is natuurlijk ongelooflijk lomp om een relatie van 3 jaar op deze manier te beëindigen en je na een week al meteen met iemand anders verder gaat. Van de andere kant, toen hij en Jaydi 2 minuten van elkaar waren gesplit, zei hij al iets van "de 100 aantikken", tja dan maak je het er zelf naar.

Greg heeft in eerste instantie geen goede beelden afgegeven (waarop Karina het daarna bestempelt dat het klaar is :') ), maar loopt daarna wel steeds met zijn ziel onder de arm, wil de relatie redden, terwijl Karina dat niet weet. Ben wel benieuwd naar de beelden die zij volgende week te zien krijgt (al denk ik dat de regie eerder een flirtende Liyah laat zien dan een Greg die worstelt met zijn gevoelens). Bovendien stapt zij (net zoals Jaydi) al wel héél snel over naar iemand anders. Maja, da's ook weer Tempa natuurlijk.

Vind Karina en Denise ongelooflijk cringe om naar te kijken, sowieso hun stemmen en die half Engelse zinnen. :')

Het nieuwe koppel... Beetje oppervlakkig tot nu toe. Hij is 27 en zij 19, opvallend is dan wel dat op date gaat met nóg oudere gasten van 32 en 29... Maja, leeftijd zegt niks in dit programma, kijk maar naar de kleffe Jaydi en Ricky.

Maar goed, ondanks al het cringe gedoe blijf het toch leuk om elke week ff te kijken. :@
Ja ze hebben geen enkel traantje laten zien van Greg, daar hoopte ik wel op zodat Karina even een stal terug zou nemen maarja in deze aflevering is ze even weer iets verder gegaan. :') Mja, ze heeft ook alleen maar flirtende en stoere bek Greg gezien en niet dat hij traantjes met tuitjes huilde. Had liever de mindfuck gezien bij Karina en dat ze zou twijfelen en de relatie misschien nog enigszins een kans had, dan dit gemanipuleer.

Daar gaan ze nog wel een vieze nasmaak van krijgen.

Van Sonny is dat emotionele ook allemaal niet getoond. Ook alleen z’n grote bek.
pi_197402165
Karina en Denise beginnen echt op mijn zenuwen te werken. Al die Engelse one liners en Engels woorden midden in een zin ;(

Ik vind het bizar hoe snel de deelnemers overwegen hun relatie te beëindigen. De meesten hebben 3-4+ jaar een relatie. En willen de relatie beëindigen binnen twee weken op een eiland vanwege gemanipuleerde beelden. Ik vraag me af of de relaties niet al op knappen stonden voordat ze meededen aan het programma. En dat sommigen meedoen om een nieuwe partner te vinden. Niet om hun 'vragen' te beantwoorden.

[ Bericht 24% gewijzigd door ButtonenLiverpoolfan op 14-01-2021 12:24:41 ]
pi_197402284
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 01:12 schreef Azula het volgende:

[..]

Ja ze hebben geen enkel traantje laten zien van Greg, daar hoopte ik wel op zodat Karina even een stal terug zou nemen maarja in deze aflevering is ze even weer iets verder gegaan. :') Mja, ze heeft ook alleen maar flirtende en stoere bek Greg gezien en niet dat hij traantjes met tuitjes huilde. Had liever de mindfuck gezien bij Karina en dat ze zou twijfelen en de relatie misschien nog enigszins een kans had, dan dit gemanipuleer.

Daar gaan ze nog wel een vieze nasmaak van krijgen.

Van Sonny is dat emotionele ook allemaal niet getoond. Ook alleen z’n grote bek.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Snap dat niet. Lijkt nu gewoon oude temptation om zoveel mogelijk relaties kapot te maken..
pi_197404001
Belachelijk dat ze de beelden van Gregory compleet hebben gemanipuleerd.

De context mist nu.

Oh ja en de heilige Maria Jaydi met haar; hij is je niet waard en je verdient beter......”
:')
Ze denkt echt ook alleen maar aan zichzelf, hetzelfde als Sonny.
SOONY
pi_197406935
Ik heb het wat moeilijk met al die tatoos, alles is lelijk en tot hun nek aan toe. Maar die lipjes op Kevin is wat extreem raar ik denk steeds dat zijn tepel verkeerd zit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197407143
Oh en die gast van Jadi die is professioneel wakeboarder WTF is dat dan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197408062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:33 schreef Soury het volgende:
Oh en die gast van Jadi die is professioneel wakeboarder WTF is dat dan
Professioneel sporter. Die bestaan. Tennis, voetbal, volleybal, schaatsen, plankzeilen en ja... ook wakeboarden.
pi_197408166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:23 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Professioneel sporter. Die bestaan. Tennis, voetbal, volleybal, schaatsen, plankzeilen en ja... ook wakeboarden.
Ja vast
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197408223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja vast
Ja
pi_197411737
Marco tegen Sonny! Of er even een spiegel werd voorgehouden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_197412853
Ik vind het eigenlijk niet kunnen van de productie dat ze geen beelden van de emotionele greg laten zien..

Wie weet had die Karina dan heel anders gereageerd..
pi_197412998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef Luiki het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen van de productie dat ze geen beelden van de emotionele greg laten zien..

Wie weet had die Karina dan heel anders gereageerd..
Iemand wegzetten alsof het hem helemaal niks interesseert en verliefd is geworden op een single is wel walgelijk.
Ook nog eens een Monica Botoxkop Geuze die het goed van haar vindt wat ze nu doet :')
SOONY
pi_197414284
Dit is inderdaad wel het vaagste (slechtste) seizoen ooit......
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:47:28 #51
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197414889
Marco tegen Sonny _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197415842
Voor een programma dat claimt dat het nu ‘om de liefde gaat’ zijn ze wel heel erg aan het stoken. Zowel de selectieve beelden die ze tonen als de presentatoren die olie op het vuur gooien.
pi_197416157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef Astro_boy het volgende:
Voor een programma dat claimt dat het nu ‘om de liefde gaat’ zijn ze wel heel erg aan het stoken. Zowel de selectieve beelden die ze tonen als de presentatoren die olie op het vuur gooien.
“Het is beter, je kiest nu voor jezelf.”
“Ga ontdekken wat je zoekt!”
SOONY
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:30:30 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197416164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:49 schreef DKUp het volgende:

[..]

Iemand wegzetten alsof het hem helemaal niks interesseert en verliefd is geworden op een single is wel walgelijk.
Ook nog eens een Monica Botoxkop Geuze die het goed van haar vindt wat ze nu doet :')
Nou echt he.

Al heb ik wel de indruk dat Karina er klaar mee was en weinig nodig had om het voor haarzelf de beslissing te nemen dat het klaar was.
Neemt niet weg dat het wel triest is van de redactie.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197416381
Ik mis wel echt temptation talk hierbij.
pi_197419293
Wat gaan de relaties allemaal snel stuk....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197419298
Goed dat ze die irritante Sonny aanspreken.... verwacht geen effect, maar wel goed dat ze dat doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 15 januari 2021 @ 09:43:06 #58
213457 engine
pi_197420597
Smashen :? |:(
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197420912
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:43 schreef engine het volgende:
Smashen :? |:(
Ik smesj um wel met dèrroool
pi_197422028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef Astro_boy het volgende:
Voor een programma dat claimt dat het nu ‘om de liefde gaat’ zijn ze wel heel erg aan het stoken. Zowel de selectieve beelden die ze tonen als de presentatoren die olie op het vuur gooien.
Dat presentatoren met hun opmerkingen proberen extra olie op het vuur te gooien, is wel redelijk "standaard" bij Temptation. In combinatie met de beelden zetten ze bijvoorbeeld bij Karina een verkeerd beeld van Greg neer, waardoor ze dus nóg een stapje verder durft te gaan richting Daryl. Vind ik eigenlijk vrij "fout", maja ook dat is Temptation. :+

Ze willen deze versie overigens op de USA-versie laten lijken, maar het grote verschil is wel dat bij de USA-versie slechts één presentator zat, die zowel genoeg van de emoties van de mannen als de vrouwen meekrijgt. Hier is het eentje voor de mannen en eentje bij de vrouwen, en het lijkt net alsof Kaj (die toch een andere Greg meekrijgt dan dat Monica en Karina dat krijgen) en Monica geen informatie uitwisselen hoe het op elkaars resorts er aan toe gaan (misschien mogen ze dat niet?), waardoor kampvuren (ook door de manipulatieve beelden, die door de regie worden gekozen / geknipt / geplakt) "een andere richting op gestuurd" worden dan dat het in werkelijkheid gaat (zoals nu bij Greg en Karina). Maar goed, alles voor meer drama schijnbaar, ook om te voorkomen dat het saai wordt. :9 Dat is nou eenmaal de insteek van dit soort TV. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! vrijdag 15 januari 2021 @ 18:30:19 #61
367000 roos94
pi_197430058
Het seizoen vind ik wat vlakjes. Maar niks tipt aan Timtation met zijn Debora Leemans _O_




En Herbert "vanavond ga ik neuken" Bodendorfer

pi_197431089
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:43 schreef engine het volgende:
Smashen :? |:(
Ja, ik dacht iets van neuken....
Faaipuh
SOONY
pi_197438617
Ik vind dit seizoen best wel smullen eigenlijk
pi_197477811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 06:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed dat ze die irritante Sonny aanspreken.... verwacht geen effect, maar wel goed dat ze dat doen
Ik verwacht wel dat Sonny uit het programma gaat. Valt niks meer voor hem te halen en de vrouwen zijn ook wel uitgekeken op hem. Plus die gasten zijn hem gewoon zat.

Ik vind dit seizoen wel een beetje apart, maar het valt ook wel in de trend van TI. Mannen doen groot spraak en laten "slechte" beelden zien. Vrouwen vallen voor de charmes van de verleiders/mannen. Mannen krijgen een kampvuur daarna met beelden van hun vrouw die meer omgaat met hun verleider. Mannen doen huilie en verleidsters troosten hun. Vervolgens manipuleert de productie die beelden zodat de vrouwen nog meer naar verleider toe gaan. Zo gaat het spelletje verder. Alleen nu is het zo dat de mannen nu niet "wraak" nemen door te "slapen" met 1 van de verleidsters, maar nog meer huilie doen, want deze TI is liefde en geen lust.

Maar goed het blijft altijd wel vermakelijk hoe mensen hun relatie (of wat er nog van over is) op het spel zetten.
pi_197543576
De productie stookt nog meer onrust dan bij de voorgaande versies. Echt bizar aangezien het doel van het programma niet is om deelnemers te laten vreemdgaan of hun relatie te laten beëindigen. In tegenstelling tot de vorige versies
pi_197543732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 01:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Echt bizar aangezien het doel van het programma niet is om deelnemers te laten vreemdgaan of hun relatie te laten beëindigen.
Het doel is om mensen die saai zijn zo snel mogelijk naar huis te sturen
pi_197555453
De Grote Jaydi en Ricky Show met een beetje labiele Karina en domme Daryl

Kevin met een aaiopuhneuwr en zijn semi-minderjarige vriendin

Ik word helemaal gek van de connectie vinden en de klik :+
Oh ja en Monica Geuze.......

[ Bericht 27% gewijzigd door DKUp op 21-01-2021 18:46:56 ]
SOONY
pi_197555586
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:40 schreef DKUp het volgende:
De Grote Jaydi en Ricky Show met een beetje labiele Karina en domme Daryl

Kevin met een aaiopuhneuwr en zijn semi-minderjarige vriendin

Ik word helemaal gek van de connectie vinden en de klik :+
Oh ja en Monica Geuze.......
Karina komt van een kouwe kermis thuis. Dom mokkel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197555685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Karina komt van een kouwe kermis thuis. Dom mokkel
Ongelofelijk dom en dan ook nog de manipulatie van de makers.
SOONY
pi_197568162
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:40 schreef DKUp het volgende:
Oh ja en Monica Geuze.......
Wat hebben de mensen hier toch tegen Monica?

Ik kende haar helemaal niet, zie haar in Temptation voor het eerst maar vind best dat ze het leuk doet
en ziet er ook goed uit.
Vanwaar de 'haat' ?
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 januari 2021 @ 11:05:59 #71
367000 roos94
pi_197568831
De
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Wat hebben de mensen hier toch tegen Monica?

Ik kende haar helemaal niet, zie haar in Temptation voor het eerst maar vind best dat ze het leuk doet
en ziet er ook goed uit.
Vanwaar de 'haat' ?
Denk door die domme vlogs
pi_197569214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Wat hebben de mensen hier toch tegen Monica?

Ik kende haar helemaal niet, zie haar in Temptation voor het eerst maar vind best dat ze het leuk doet
en ziet er ook goed uit.
Vanwaar de 'haat' ?
Een kind maken met iemand, uit elkaar gaan en binnen no time alweer de volgende op de bank hebben zitten en je kind hier dan ook bij betrekken.
pi_197570345
Blij dat Sonny opgedonderd is. Ik kon die stem niet meer horen :r :P
pi_197570687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ongelofelijk dom en dan ook nog de manipulatie van de makers.
:)

Ja Eva...om het vuurtje wat op te stoken laten we je even wat gemanipuleerde beelden zien vlak voordat je op date gaat, zodat je lekker snel vreemd gaat en wij wat betere kijkcijfers hebben....ahum...omdat jij nog maar éen kampvuur hebt gehad leek het ons een goed idee om jou de kans te geven antwoord kunnen vinden op jouw relatievragen met de volgende beelden.
pi_197573065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:01 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

:)

Ja Eva...om het vuurtje wat op te stoken laten we je even wat gemanipuleerde beelden zien vlak voordat je op date gaat, zodat je lekker snel vreemd gaat en wij wat betere kijkcijfers hebben....ahum...omdat jij nog maar éen kampvuur hebt gehad leek het ons een goed idee om jou de kans te geven antwoord kunnen vinden op jouw relatievragen met de volgende beelden.
Echt he, vond ik wel weer erg jammer
  vrijdag 22 januari 2021 @ 16:17:32 #76
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197573633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Echt he, vond ik wel weer erg jammer
Ik vond het alleen maar leuk :@ Ik kijk Tempa voor drama :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_197576710
Heerlijk die Karina. Grote bek over de vrouwen in de mannenvilla, maar zelf zo trashy als wat. Maar goed, ze is ook een beetje zwakbegaafd heb ik het idee.
pi_197585487
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Echt he, vond ik wel weer erg jammer
Waarom kijk je in vredesnaam Temptation als je dat jammer vindt?
  zaterdag 23 januari 2021 @ 07:53:50 #79
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197585529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Astro_boy het volgende:
Heerlijk die Karina. Grote bek over de vrouwen in de mannenvilla, maar zelf zo trashy als wat. Maar goed, ze is ook een beetje zwakbegaafd heb ik het idee.
Zij wou toch kijken of het gras groener is bij de buren? En dan bij het minste of geringste vinden dat je zeven jaar hebt weggegooid :') triest wijf.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197585582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Astro_boy het volgende:
Heerlijk die Karina. Grote bek over de vrouwen in de mannenvilla, maar zelf zo trashy als wat. Maar goed, ze is ook een beetje zwakbegaafd heb ik het idee.
Het valt me altijd al op bij Temptation dat ze erg respectloos naar hun partners zijn (maar ja, daarvoor doen ze mee), maar dat van die zeven jaar is echt een nare opmerking...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197585594
Volgens mij steekt die ex van Sonnyboy en Karine elkaar enorm aan in negatief doen over hun relaties (ik moet de laatste aflevering nog kijken btw). Sonny is geen lekkere vent, hij doet neerbuigend naar anderen toe en is misschien soms een beetje narcistisch. Maar ook ontzettend dom of slecht onderwezen.
Alleen alles wordt op Sonny afgegeven. Terwijl ze samen drie jaar die relatie en dynamiek hadden. Zij accepteerde het op zijn minst, liet het zich aanleunen. Dit is echt gedrag waarvoor ze gevallen is.

En daarmee praat ik het gedrag van Sonny niet goed. Ik denk dat hij manipuleert en heel goed in staat is in minstens emotionele mishandeling. Het is een enge man, maar wel heel transparant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197586345
Ik heb ergens gelezen dat Karina de zus is van Levy (of Levi?) van vorig seizoen Ex On The Beach. Iemand enig idee of dat waar is?
pi_197586511
Jaydi heeft niet echt een goede invloed, zij speelt nu de koningin van Temptation Island met haar Ricky.

Sonny is een ontiegelijke lul, maar Jaydi heeft nul emotie getoond en alleen maar Sonny de schuld gegeven.

Ik lees dat mensen Jaydi zo leuk vinden, maar ik vind dat ze er wel heel makkelijk mee weg komt.

Volgende week komt Karina er blijkbaar achter dat Gregory dus eigenlijk niks fout heeft gedaan en nog steeds gek op haar is.

Dat hele gedoe met die zwakzinnige Daryl gaat nergens over. Ze probeerde Gregory te dumpen voor een grotere, bredere en dommere jongen.

Eva wordt nog een eventjes flink gemanipuleerd en alleen Marco en zijn vriendin blijven buitenschot.
SOONY
pi_197588659
Sonny dus naar huis, maar waarom word Jaydi dan ook niet naar huis gestuurd? Of tenminste dat ze nog een gesprek om het af te ronden. Nu mag zij daar nog blijven, terwijl ze de connectie met Ricky ook in Nederland kan uitvogelen.

Karina is wel het meest naïeve van de dames daar. 1 gemanipuleerd beeld en ze gaat gelijk naar Darrrôl. Ik denk dat de productie dat stukje laten zien van de lapdance en in de badkamer aan Gregory en hij helemaal flipt. Vervolgens naar Liyah gaat om getroost te worden enz. Die beelden worden gemanipuleerd en naar Karina gestuurd en die gaat dan de jaloerse bitch uithangen en triest doen van: Ja ik hou nog van hem enz.

Marco en Denise zijn nog wel de meest normale van iedereen. Ze houden allebei een vriendschap aan over. Omdat ze allebei geen rare dingen doen, worden ze buiten schot gehouden door de productie.

Eva & Kevin vind ik nog wel de meest labiele. Kevin die zich helemaal laat inpakken door die meid. Alleen dat de productie nog even een "slecht" beeld laat zien voordat Eva op de verlengde date gaat (Waarom waren ze nog uberhaupt in de Villa?) vond ik echt slecht. Maar die komen sowieso niet samen eruit.

Plus dat Jaydi, Karina en Eva alle 3 hun hartje neerlegde en allemaal op de verlengde date mochten, waarom mag er dan opeens maar 1? Karina die dan helemaal is van: Jaaa heb jij wel een connectie? En zwaar triest doen tegen Eva enz. Want ze kunnen wel met zijn 4en op een normale date, maar de verlengde is dus voor 1 persoon? Beetje apart
pi_197588744
Ja, waarom mogen Jaydi en Ricky in godsnaam blijven? Ze zijn klaar toch? Sonny weg en zij zit al ruim een week een beetje te geilen en neuken.
Geen eindgesprek tussen Sonny en Jaydi.

Doe het maar lekker in Nederland.

Opmerkingen als je bent veel beter af zonder hem tegen Karina door Jaydi en Denise gaan ook helemaal nergens over.
De manipulatie van de regie en ze is zelf extreem labiel.
Oh ja en ze verwacht dat ze in Nederland best een relatie met Daryl kan opbouwen....
Ze heeft buiten teasen niks raars gezien van Gregory.

Kevin is extreem dom, Eva is heel jong en eventueel ook nog dom en laten zich extreem manipuleren.

Marco is wel een aardige gast en Denise is saai, brabbelt de hele tijd Engels en is opeens een sterke onafhankelijke vrouw geworden.

[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 23-01-2021 12:55:35 ]
SOONY
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:33:03 #86
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197589507
Ik had wel wat meer verwacht van dit seizoen, inderdaad waarom al een koppel en deelnemer eerder naar huis laten gaan? Juist zo’n allerlaatste kampvuur a la TI USA is toch juist wat je dan wil laten zien als productie?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197595262
Er is toch recentelijk een nieuw seizoen gestart in Amerika? Ben echt benieuwd wanneer dat naar Videoland komt. Ik heb echt genoten van met name seizoen 1 c_/
pi_197625500
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef DKUp het volgende:
Ja, waarom mogen Jaydi en Ricky in godsnaam blijven? Ze zijn klaar toch? Sonny weg en zij zit al ruim een week een beetje te geilen en neuken.
Geen eindgesprek tussen Sonny en Jaydi.

Doe het maar lekker in Nederland.

Opmerkingen als je bent veel beter af zonder hem tegen Karina door Jaydi en Denise gaan ook helemaal nergens over.
De manipulatie van de regie en ze is zelf extreem labiel.
Oh ja en ze verwacht dat ze in Nederland best een relatie met Daryl kan opbouwen....
Ze heeft buiten teasen niks raars gezien van Gregory.

Kevin is extreem dom, Eva is heel jong en eventueel ook nog dom en laten zich extreem manipuleren.

Marco is wel een aardige gast en Denise is saai, brabbelt de hele tijd Engels en is opeens een sterke onafhankelijke vrouw geworden.

Spijker op z’n kop. Denise is inderdaad echt oer saai en dat constante Engelse taalgebruik is tenenkrommend. Oh en dat gewaad dat ze vorige week aan had onder het mom van ‘ik kan lekker helemaal mezelf zijn’.. :')

Kevin is inderdaad niet het helderste licht, “in deze relatie heb ik me echt het meeste weggestemd ooit” :') . Ik vraag me ook af hoe zijn relatie met Eva in elkaar zat. Waar zouden die het over gehad hebben zo in het dagelijks leven? Zodra ze bij temptation aankwamen was het direct twijfel twijfel terwijl ze het hadden over de volgende stap en eventueel kinderen.. meisje je bent 19, je hebt je hele twintiger jaren nog te gaan. Geniet!

Wat ik trouwens ook jammer vind dit seizoen is dat er echt weinig spannends in zit om naar te kijken. Dennis is opzich wel prima maar dat is het dan ook wel. Jammer.

In de VS begint 16 februari trouwens weer een nieuw seizoen :D !
  Miss 200.000.000! maandag 25 januari 2021 @ 12:18:11 #89
367000 roos94
pi_197629489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Astro_boy het volgende:
Heerlijk die Karina. Grote bek over de vrouwen in de mannenvilla, maar zelf zo trashy als wat. Maar goed, ze is ook een beetje zwakbegaafd heb ik het idee.
Dat mens is echt zo dom als het achtereind van een varken. Net als Kevin, Darryl en wie niet eigenlijk _O- de belichaming van pure leegte
pi_197647608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 07:39 schreef wpor het volgende:

[..]

Waarom kijk je in vredesnaam Temptation als je dat jammer vindt?
Ja nu je het zegt, ik dacht ze met de USA-formule minder zouden stoken. Vandaar.
Maar meer drama is wel leuker. :9
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 januari 2021 @ 02:23:41 #91
335263 freaky40
pi_197679305
Me weer heerlijk zitten irriteren aan die Denise met haar Engelse gebrabbel...tenenkrommend en schaamteloos.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197684542
Jaydi en Ricky zijn er nog.....
Waar slaat het op om haar als een soort van leermeester in deze serie neer te zetten..... :')
Toch ook bizar dat ze niet weet dat Sonny weg is _O-
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 januari 2021 @ 13:35:44 #93
335263 freaky40
pi_197684708
Dat snap ik ook niet. Had weer mooie TV opgeleverd. Maar vind ook dat Jaydi het programma zou moeten verlaten. Ze is nu een stel met die Ricky, dus voor haar is daar niets meer te halen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197684855
Wat een bullshit van de makers dat moment bij Jaydi, hij is weg en ze doen gewoon net als of hij er nog is en niks van zich laat weten _O-

Karina, Denise en Jadi die even Eva gaan omturnen omdat ze meer levenservaring hebben. Die domme wijven vinden zichzelf wel heel wat.

Karina zo ordinair.....

[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 28-01-2021 13:54:40 ]
SOONY
pi_197687114
Waarom jankt Jayden? Die muts heeft het toch zelf uitgemaakt, wat voor boodschap wil dan nog hebben. :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197687304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef Soury het volgende:
Waarom jankt Jayden? Die muts heeft het toch zelf uitgemaakt, wat voor boodschap wil dan nog hebben. :')
Denk dat ze wilde horen dat hij spijt heeft van alles en haar mist ;')

Vind het wel echt oprecht sneu voor Greg. Hij heeft zich de eerste avond een beetje misdragen, maar verder gewoon perfect gedragen. Vind het ook echt sneu voor hem dat de makers nooit ook maar een beeld aan Karina hebben laten zien hoe hij zich werkelijk voelt. Maar goed, Karina lijkt dit ook lekker als excuus te bruiken.

Ook wel vies trouwens dat ze er alles aan te lijken willen doen dat Eva en Kevin ook kapot gaan. Door eva nog even lekker zo'n extra beeld weer te geven.
pi_197687781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Denk dat ze wilde horen dat hij spijt heeft van alles en haar mist ;')

Vind het wel echt oprecht sneu voor Greg. Hij heeft zich de eerste avond een beetje misdragen, maar verder gewoon perfect gedragen. Vind het ook echt sneu voor hem dat de makers nooit ook maar een beeld aan Karina hebben laten zien hoe hij zich werkelijk voelt. Maar goed, Karina lijkt dit ook lekker als excuus te bruiken.

Ook wel vies trouwens dat ze er alles aan te lijken willen doen dat Eva en Kevin ook kapot gaan. Door eva nog even lekker zo'n extra beeld weer te geven.
Gerg was net zo als zoveel mannen (en vrouwen) wat stoer bezig. Maar eerlijk is eerlijk dat mormel is hem niet waard.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! donderdag 28 januari 2021 @ 17:42:29 #98
367000 roos94
pi_197688569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Me weer heerlijk zitten irriteren aan die Denise met haar Engelse gebrabbel...tenenkrommend en schaamteloos.
Haha wat een wijf he. Zag ik nou laatst ergens dat ze 31 is :o
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 januari 2021 @ 17:46:12 #99
335263 freaky40
pi_197688628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:42 schreef roos94 het volgende:

[..]

Haha wat een wijf he. Zag ik nou laatst ergens dat ze 31 is :o
Ze vind zichzelf heel wat. En dat probeert ze op te vullen met Engelse 'volzinnen'. _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_197689411
“At least I made you smile”
“A hard pill to swallow”
“Gurrlll”

:r
pi_197689911
Karina verdient het wel om compleet voor lul te staan.
SOONY
pi_197690383
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197690529
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:07 schreef DKUp het volgende:
Karina verdient het wel om compleet voor lul te staan.
Ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197690854
Die vrouwen zetten zich echt allemaal voor stuk voor lul haha.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 28 januari 2021 @ 20:53:10 #105
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197692312
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:07 schreef DKUp het volgende:
Karina verdient het wel om compleet voor lul te staan.
Wat is zij dom zeg 🤦♀
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197692325
“Het proces”. Jezus Christus...
  donderdag 28 januari 2021 @ 20:58:40 #107
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197692426
Dus Jaydi maakt het zelf uit via een filmpje, heeft nu ook niks ingesproken en dan teleurgesteld zijn dat er geen filmpje voor haar is :')


Ook al weet ze natuurlijk niet dat ie weg is, maar toch.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197692876
Die vrouwen denken echt een soort van supersterren te zijn, ook als iemand een filmpje heeft en dan het niet Eva laten zien.

Die drie dames en Monica zijn echt een walgelijke combinatie, arme Eva helemaal hersenspoelen.
SOONY
  Miss 200.000.000! donderdag 28 januari 2021 @ 22:19:21 #109
367000 roos94
pi_197694009
Die Karina heeft ook echt wel een kop voor op de radio
pi_197694447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep en met een ander dan die ylja.. lol
pi_197696715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ook wel vies trouwens dat ze er alles aan te lijken willen doen dat Eva en Kevin ook kapot gaan. Door eva nog even lekker zo'n extra beeld weer te geven.
idd. ff oude beelden sturen..
pi_197696740
Hoezo zitten die Jaydi en rikkert er nog in eigenlijk. Alsof die nog uit elkaar gaan :')

Misschien zodat ze elkaar niet tegenkomen? Volgens mij moeten ze namelijk wel gewoon op het eiland blijven voor het laatste kampvuur.
pi_197697520
Ik blijft het bijzonder vinden om te zien. Een man die een onhandige opmerking maakt, een partner met daardoor een beetje verdriet en vervolgens 3 vrouwen en een shitload aan verleiders die op haar in gaan praten dat ze de relatie moet verbreken en beter verdient. Precies wat je ziet op (subforums) zoals R&P :')
pi_197698187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 22:19 schreef roos94 het volgende:
Die Karina heeft ook echt wel een kop voor op de radio
Niet de stem :+ :D
SOONY
pi_197698192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 00:40 schreef BBguy het volgende:
Hoezo zitten die Jaydi en rikkert er nog in eigenlijk. Alsof die nog uit elkaar gaan :')

Misschien zodat ze elkaar niet tegenkomen? Volgens mij moeten ze namelijk wel gewoon op het eiland blijven voor het laatste kampvuur.
Tja als Jaydi het uit wil maken kan het buiten de kampvuren om, maar Sonny mocht naar huis en Jaydi wist helemaal van niks O-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 02:41 schreef jameshond7 het volgende:
Ik blijft het bijzonder vinden om te zien. Een man die een onhandige opmerking maakt, een partner met daardoor een beetje verdriet en vervolgens 3 vrouwen en een shitload aan verleiders die op haar in gaan praten dat ze de relatie moet verbreken en beter verdient. Precies wat je ziet op (subforums) zoals R&P :')
Jaydi, Karina en Denise hebben veel meegemaakt en levenservaring opgebouwd en Eva niet *)
SOONY
pi_197698278
Heel veel enge mensen dit seizoen.
Ze gooien alles op de klik, de connectie en de vibe.

Vorig seizoen was nog wel grappig door Zach Fuckboy airlines.....
SOONY
pi_197699016
Heeft Kevin een ander filmpje gezien ofzo? Komt terug dat ze hem niet meer wil :')
Lekker excuus voor hem
pi_197699048
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:07 schreef DKUp het volgende:
Karina verdient het wel om compleet voor lul te staan.
Maar ze heeft toch ook niet echt goede beelden gekregen :')
Ok ze vult wel de rest in maar ze is ook flink gemanipuleerd, wat je minder zou verwachten in deze 'nieuwe' versie
pi_197699067
Aah Greg, die helemaal stukgaat ;(
pi_197699124
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:45 schreef DKUp het volgende:
Wat een bullshit van de makers dat moment bij Jaydi, hij is weg en ze doen gewoon net als of hij er nog is en niks van zich laat weten _O-
Dit is echt vreemd ja :')
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:24:33 #121
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_197700240
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef Magica het volgende:
Heeft Kevin een ander filmpje gezien ofzo? Komt terug dat ze hem niet meer wil :')
Lekker excuus voor hem
Ja, hoe durft dat loeder hem gewoon bij z'n naam te noemen.
Wat een lef.

:')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_197700892
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:53 schreef Magica het volgende:

[..]

Maar ze heeft toch ook niet echt goede beelden gekregen :')
Ok ze vult wel de rest in maar ze is ook flink gemanipuleerd, wat je minder zou verwachten in deze 'nieuwe' versie
Dit natuurlijk. Die gast was de eerste avond al die Italiaanse aan het dryhumpen :{w
pi_197704027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef Luiki het volgende:

[..]

Yep en met een ander dan die ylja.. lol
Oh wauw ik had nog niet eens gezien dat het een andere verleidster was :')
Die zal ook wel blij zijn dan :D
pi_197704365
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 07:28 schreef DKUp het volgende:
Heel veel enge mensen dit seizoen.
Ze gooien alles op de klik, de connectie en de vibe.

Vorig seizoen was nog wel grappig door Zach Fuckboy airlines.....
Komt omdat ze het qua concept wilden laten lijken op de USA versie (uitzoeken of je partner de ware is, plus singles die echt de ware liefde zoeken), dus minder ordinair waarbij singles er vooral zijn om de relaties kapot te laten maken... Dan krijg je dus iets "serieuzere" mensen dan Fuckboy.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197706231
quote:
Wat is dat dan :') !
pi_197716093
quote:
lekker kansloos weer
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 januari 2021 @ 00:58:12 #129
367000 roos94
pi_197716283
quote:
Wat is dezen
pi_197716396
Sonny *O*
pi_197716408
Jaydi is model?
pi_197716411
Of "model"?
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 januari 2021 @ 01:24:07 #133
367000 roos94
pi_197716476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 01:14 schreef jameshond7 het volgende:
Of "model"?
Vindt dr maar een hoerenhoofd hebben
  zaterdag 30 januari 2021 @ 08:33:40 #134
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197718112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Komt omdat ze het qua concept wilden laten lijken op de USA versie (uitzoeken of je partner de ware is, plus singles die echt de ware liefde zoeken), dus minder ordinair waarbij singles er vooral zijn om de relaties kapot te laten maken... Dan krijg je dus iets "serieuzere" mensen dan Fuckboy.
Dat is dus echt totaal mislukt, zonde zeg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 08:35:42 #135
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197718139
Trouwens, las op Instagram dat ook de filmpjes die naar elkaar gestuurd zijn gemanipuleerd werden door de productie.

Die van Karina is ingekort en bij Eva heeft de productie de boodschap geschreven.

En het schijnt dat Derrrelll al een vriendin had in NL _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 08:41:33 #136
213457 engine
pi_197718197
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:35 schreef AgnesGru het volgende:
Trouwens, las op Instagram dat ook de filmpjes die naar elkaar gestuurd zijn gemanipuleerd werden door de productie.

Die van Karina is ingekort en bij Eva heeft de productie de boodschap geschreven.

En het schijnt dat Derrrelll al een vriendin had in NL _O-
Als dat laatste waar is _O- _O- _O-

Was er eigenlijk wel een beetje klaar mee maar toch maar even afgelopen aflevering kijken :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 08:53:36 #137
213457 engine
pi_197718285
Jaydi en Karina zijn er ook iedere keer als de kraaien bij om iemands vriendje af te zeiken :')

Zijn ineens love experts ofzo :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197718871
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:53 schreef engine het volgende:
Jaydi en Karina zijn er ook iedere keer als de kraaien bij om iemands vriendje af te zeiken :')

Zijn ineens love experts ofzo :')
Vorige week was zo leuk. Jaydi en Karina moesten met pijn in het hart de verlenging van de date geven aan Eva die nauwelijks dates heeft gehad.

Sterke onafhankelijke vrouwen die binnen een week verliefd op een ander worden :D _O-
Dan heb je Denise nog die zegt dat al die andere vriendjes niet waard zijn en maar in het Engels blijven brabbelen en zeggen dat ze zo sterk is geworden.
SOONY
pi_197721660
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:35 schreef AgnesGru het volgende:
Trouwens, las op Instagram dat ook de filmpjes die naar elkaar gestuurd zijn gemanipuleerd werden door de productie.

Die van Karina is ingekort en bij Eva heeft de productie de boodschap geschreven.

En het schijnt dat Derrrelll al een vriendin had in NL _O-
Ja en Kevin werd bijna gedwongen door de productie om niks te sturen maar hij koos er voor om dat niet te doen
pi_197722033
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197725331
Dat Engelse gebrabbel van Denise word een beetje irritant. Praat gewoon Nederlands en hou op over dat prins op het witte paard zooi.

Dat Karina zegt van: Ja als ik op het punt sta om uit te maken, dan komt hij met die mooie beloftes enz. Tja beetje naïeve hea. Plus dat gesmash met dârrrôl is gewoon pure porno. Zou mij ook niks verbazen als zij met de dream date helemaal los gaat met hem.

Arme Greg. Heeft 1 gemanipuleerd beeld laten zien en moet daarvoor boeten. Het lijkt mij ook de persoon die nu all-in gaat en gewoon los gaat. Denk dat hij iemand anders meeneemt op dreamdate dan die Lyah (?). Hij wilt nu gewoon ff single blijven terwijl Lyah hem graagt wilt hebben.

Ik vraag me echt af wat Jaydi daar nog doet. Geen bericht van Sonny (Goh logisch) en alsnog janken van: Jaa ik heb geen bericht. Misschien moet de productie even ingrijpen dat Sonny al weg is, of is dit nog een stook actie van ze?

Kevin is echt dom. Hoe durft zijn vriendin bij zijn naam te noemen! Man man man wat een stakker.
pi_197737196
Net de laatste aflevering gezien. Jezus, die Greg wordt helemaal para op het einde. :{ Had wel met hem te doen, in het begin alleen maar geflirt en daarna netjes geweest, maja als de regie alleen maar slechte beelden aan Karina (wat een dom mens trouwens :r ) geeft dan krijg je dit. Puur inspelen op drama. Was eigenlijk eerst wel benieuwd naar hun hereniging, maar nu het toch over is, denk ik dat die minder spannend gaat worden...

Denise ook zo tenenkrommend met haar halve Engelse gebral :') maja zij en haar vriend zijn de enigen die hier goed uit komen.

En wáárom zegt de regie niet tegen Jaydi dat Sonny al lang naar huis is? :? Alleen al een "eindgesprek" had het wat schappelijker afgesloten. Nu wordt Jaydi alleen maar in de waan gehouden.

Kevin en Eva lijkt ook wel klaar. Kevin die kwaad is om Eva's kille reactie, ja logisch als je tegen haar via een videoboodschap A zegt, en tegen een verleidster B. :')

Vraag me af wie er trouwens van bil gaat tijdens de dreamdate. :@ (Wellicht Jaydi, en ik zie Karina het ook wel doen...)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197737275
quote:
9s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef DKUp het volgende:
Die vrouwen denken echt een soort van supersterren te zijn, ook als iemand een filmpje heeft en dan het niet Eva laten zien.

Die drie dames en Monica zijn echt een walgelijke combinatie, arme Eva helemaal hersenspoelen.
Ja, dit viel mij ook al op! Denise die direct Karina en Jaydi erbij gaat halen om het filmpje te bekijken maar Eva werd niet gevraagd.. beetje flauw.

Om de een of andere reden vind ik Denise heel nep en gemaakt overkomen. Niet oprecht. Ze straalt niets uit ofzo, ik weet niet wat het is.

Heb wel echt met Greg te doen. 7,5 jaar zo weggooien..
pi_197737294
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:35 schreef AgnesGru het volgende:
Trouwens, las op Instagram dat ook de filmpjes die naar elkaar gestuurd zijn gemanipuleerd werden door de productie.

Die van Karina is ingekort en bij Eva heeft de productie de boodschap geschreven.

En het schijnt dat Derrrelll al een vriendin had in NL _O-
Dat verklaard dus waarom ze hem aanspraak met, ''Lieve Kevin'' en hij daar helemaal lijp van werd _O-
En zal die uiteraard ook als ''vrijbrief'' gebruiken om wat met Kaylee te flikflooien :P
pi_197737328
Snap trouwens ook niet waarom ze Eva eerst Kevins videoboodschap laten zien en daarna weer oudere beelden.. maargoed hij heeft gezegd wat hij heeft gezegd natuurlijk.
pi_197740428
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 00:55 schreef Smart_ass het volgende:
Snap trouwens ook niet waarom ze Eva eerst Kevins videoboodschap laten zien en daarna weer oudere beelden.. maargoed hij heeft gezegd wat hij heeft gezegd natuurlijk.
Twijfel zaaien
SOONY
pi_197740598
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 00:55 schreef Smart_ass het volgende:
Snap trouwens ook niet waarom ze Eva eerst Kevins videoboodschap laten zien en daarna weer oudere beelden.. maargoed hij heeft gezegd wat hij heeft gezegd natuurlijk.
De productie probeerde Kevin te dwingen om niks te sturen. Hij stuurde toch wat dus toen deden ze maar dat
pi_197742135
Bij iedere relatie lopen ze flink te stoken. Alleen bij het eerste stel en bij Denise en Marco doen ze het enorm lafjes.

Denise heeft het echt veel te makkelijk, als ze bij de andere heren makkelijk dingen manipuleren en bij Marco niet. Marco zegt wel vaker iets dat hij een bepaalde single leuk vindt.
SOONY
  zondag 31 januari 2021 @ 13:09:17 #149
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197742285
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:00 schreef DKUp het volgende:
Bij iedere relatie lopen ze flink te stoken. Alleen bij het eerste stel en bij Denise en Marco doen ze het enorm lafjes.

Denise heeft het echt veel te makkelijk, als ze bij de andere heren makkelijk dingen manipuleren en bij Marco niet. Marco zegt wel vaker iets dat hij een bepaalde single leuk vindt.
Dat tweede aanzoek moet er natuurlijk komen :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197742371
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:09 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat tweede aanzoek moet er natuurlijk komen :+
Ja aan het einde van het seizoen, andere deelnemers mogen helemaal kapot worden gemaakt.

Bij de normale editie zagen we bijna altijd gelijkwaardige dingen als bij de kampvuurbeelden. Nu is het gewoon krijg de tering het verdriet tonen we niet alleen beelden die te ver gaan buiten Sorelis, Gulcin, Marco en Denise.

Jaydi wordt toch ook compleet afgeschilderd als de godin van het universum en Sonny als de kwaadaardige debiel. Sonny heeft hele domme gezegd maar helemaal niks verkeerd gedaan en hij staat er slechter op dan deelnemers die werkelijk vreemd zijn gegaan.
SOONY
  zondag 31 januari 2021 @ 14:31:53 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197743846
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja aan het einde van het seizoen, andere deelnemers mogen helemaal kapot worden gemaakt.

Bij de normale editie zagen we bijna altijd gelijkwaardige dingen als bij de kampvuurbeelden. Nu is het gewoon krijg de tering het verdriet tonen we niet alleen beelden die te ver gaan buiten Sorelis, Gulcin, Marco en Denise.
Denk dat ze daar ook op geselecteerd zijn, de productie had waarschijnlijk al snel door dat Sorelis & Gulcin en Marco & Denise zich niks of weinig van gemanipuleerde beelden aan gingen trekken. Waarschijnlijk omdat ze wat intelligenter zijn dan bijvoorbeeld een Kevin of Karina. En zo kunnen ze mooi aansturen op twee aanzoeken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197745588
Ik vind het wel het saaiste temptation island seizoen tot nu toe.

Ik mis towerbridge praktijken enzo ;( :D .
pi_197810086
Monica die serieus vraagt aan Jaydi wat ze ervan vond dat ze geen bericht van Sonny heeft gekregen, terwijl ze weet dat hij er niet meer is :')
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:56:59 #154
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197810277
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:46 schreef Magica het volgende:
Monica die serieus vraagt aan Jaydi wat ze ervan vond dat ze geen bericht van Sonny heeft gekregen, terwijl ze weet dat hij er niet meer is :')
Dat is echt wel heel sneu zeg :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197810809
Deze afl kun je wel overslaan :O
Volgende week samen kampvuur.
Hoewel Karina nog even schijnheilig doet terwijl ze zich eerst door derroool uit elkaar heeft laten trekken op de badkamer :P
pi_197812441
Dreamdate-aflevering is zo dramatisch saai en kut altijd.

Als er iets spannends gebeurd kom je er pas de volgende aflevering achter.

Maar even kijken :O
SOONY
pi_197812461
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:46 schreef Magica het volgende:
Monica die serieus vraagt aan Jaydi wat ze ervan vond dat ze geen bericht van Sonny heeft gekregen, terwijl ze weet dat hij er niet meer is :')
Walgelijke bullshit, die Monica is ook helemaal kut.
SOONY
pi_197812480
Smashen, hem beter willen leren kennen en neuken maar _O-
Derrrrol is echt relazie materiaal hooooooor, de smash w/
SOONY
pi_197812719
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel het saaiste temptation island seizoen tot nu toe.

Ik mis towerbridge praktijken enzo ;( :D .
Saaier dan dat seizoen met Milou en Sidney?
pi_197812839
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Saaier dan dat seizoen met Milou en Sidney?
Hier gebeurd wel meer in maar het is wel enorm nep.
SOONY
pi_197812870
De combi Monica en Jaydi is ook gewoon niet te doen.
Monica, Karina, Daryl en Denise zijn op zichzelf dramatisch al.

Laat maar Jaydi alleen is ook te verdragen om op mijn lip te bijten.

Tahira is wel veel leuker dan Denise.

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 04-02-2021 13:35:23 ]
SOONY
pi_197815055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Saaier dan dat seizoen met Milou en Sidney?
Ja zelfs saaier dan dat seizoen. Ik vind deze hele nieuwe Amerikaanse opzet hier niet zo werken. Ik vind het leuker om te zien wanneer de verleiders en verleidsters de koppels gewoon proberen vreemd te laten gaan :@.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 februari 2021 @ 16:19:19 #163
367000 roos94
pi_197816243
Karina is zoooo dom, zo gruwelijk dom _O_

en een paardensmoel :X
pi_197816432
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja zelfs saaier dan dat seizoen. Ik vind deze hele nieuwe Amerikaanse opzet hier niet zo werken. Ik vind het leuker om te zien wanneer de verleiders en verleidsters de koppels gewoon proberen vreemd te laten gaan :@.
Ja ik ook
pi_197825449
Dus volgende week geen eindgesprek met Sonny? WTF. Het voelt echt alsof me iets ontnomen is
  vrijdag 5 februari 2021 @ 07:21:44 #166
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197827024
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 00:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus volgende week geen eindgesprek met Sonny? WTF. Het voelt echt alsof me iets ontnomen is
Had je dat serieus verwacht? Dit Sonny al die tijd afgezonderd in een hotel had gezeten, of weer terug was gevlogen?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_197827041
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 00:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus volgende week geen eindgesprek met Sonny? WTF. Het voelt echt alsof me iets ontnomen is
Hij heeft groot gelijk gehad om eerder te vertrekken. Je gaat toch niet zitten kijken hoe je vriendin binnen een week opeens een getrouwd stel is met een ander en je alleen maar afzeikt.

Dat is zijn purpoos in deze wereld. Een beetje zeiken in het begin en mensen helpen :+
SOONY
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:28:06 #168
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_197828274
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 00:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus volgende week geen eindgesprek met Sonny? WTF. Het voelt echt alsof me iets ontnomen is
Het is vooral apart dat ze het haar nog niet verteld hebben.
Dat hij er al dagen niet meer is.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Miss 200.000.000! vrijdag 5 februari 2021 @ 09:37:09 #169
367000 roos94
pi_197828412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef avotar het volgende:

[..]

Het is vooral apart dat ze het haar nog niet verteld hebben.
Dat hij er al dagen niet meer is.
RIP aan de nabestaanden
pi_197829264
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 07:21 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Had je dat serieus verwacht? Dit Sonny al die tijd afgezonderd in een hotel had gezeten, of weer terug was gevlogen?

Ik had hoop
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:19:41 #171
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_197830051
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:04 schreef DKUp het volgende:
Dat hele gedoe met die zwakzinnige Daryl gaat nergens over. Ze probeerde Gregory te dumpen voor een grotere, bredere en dommere jongen.

Deze kerel studeert rechten.... hoe dan?! :X _O-
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_197832369
“We gaan limoncello maken”
“Wat is dat?”

Man van de wereld die Derroool.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:08:17 #173
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_197834597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Deze kerel studeert rechten.... hoe dan?! :X _O-
https://www.mbostart.nl/mborechten/
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_197835913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Deze kerel studeert rechten.... hoe dan?! :X _O-
Ik heb ook bij zulke mensen in de klas gezeten.
Echt dom, maar bepaalde vakken zijn ze wel goed in.

Maar ik ging ook stuk toen hij niet wist wat limoncello was.
SOONY
pi_197844118
Hbo Rechten wel. Maargoed, het feit dat ie hbo doet is al verbazingwekkend.

Ik kan de woorden ‘groei’ en ‘proces’ enzo echt niet meer horen. Komop man jullie zaten met z’n allen twee weken in een villa in Italië..
pi_197844174
Die Kevin is ook zo intens oppervlakkig. “Ja ze is helemaal mijn type, mooie billen, mooie borsten, mooie haren.”

Want ja; de innerlijke klik kan hij natuurlijk ook met Berta de buurvrouw voelen :D.
pi_197849547
Ik heb zo'n idee dat ze Jaydi hebben laten zitten vanwege die Dreamdate. Die hotels of AirBnB's kosten natuurlijk geld en ze willen geen geld verliezen. Dat stukje met Monica en Jaydi was zooo cringe. "Ja ik neem gewoon weer Ricky mee". Om van de kotsen.

Arme Greg. Karina smashed hem letterlijk met darrôl terwijl hij 1 avond heeft staan flirten. En die meid waar hij mee zoent, waar kwam die opeens vandaan? Daarna dat gesprek met hem en de psycholoog van de groep en daarbij zat opeens een zwart harige meid. Ik zie nu mensen echt voor het eerst.
Maar goed die actie van Greg was gewoon puur van: Ja zij zoent, dus nu kan ik het ook. Waarbij die kortharige ook bij zit en volgens mij ook de boel een beetje ophitst. Ik vind trouwens Lyah weer een meid voor hem. Zij geeft zoveel om hem en ze wilde niet met hem zoenen, omdat hij uit was op wraak.

Denise moet echt kappen met die Engelse zinnen. Zou ze dat ook doen tegen Marco? Ik zou dan allang weg zijn. Ik vind Tahira ook beter bij hem passen. Maar ik denk dat de productie heeft gezegd van: Moet sowieso 1 stel overleven. Marco heeft hele tijd over: Ja mijn soulmate, We hebben een klik die ik met niemand heb, Als ik vrijgezel was dan was er sowieso meer gebeurt enz. Als je met iemand een betere klik heb dan met je vriendin, dan ga je toch twijfelen? Dat was het hele doel van deze TI.

Kevin is toch wel het lachertje van deze TI. Deze man is gewoon dom. Hij wilt zijn partner graag weer zien en uitpraten, maar tegen Kayleigh andere dingen zeggen. Top gozer. Heerlijk oppervlakkig en dat hij spijt heeft van zijn relatie met Eva. Tja gozer wat verwacht je van een meid van 19?

Ik denk dat deze aanpak van TI niet werkt. Vooral dat het nu bij Videoland is en niet meer echt om het vreemdgaan is, denk dat de kijkcijfers wel droppen
pi_197849716
Zijn er nog meer mensen die de beef volgen die veel mensen van Temptation nu hebben, o.a. veel met Liyah? Liyah heeft meer dan 2000 aan Greg geleend en die weigert het nu terug te betalen. Ook lachte Liyah vanwege de prijs van de verlovingsring van Marco (hij was vijf euro of zo) en daarom bedreigde Marco haar zelfs dat Denise haar in een coma zou trappen :')

Ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:13:24 #179
403520 Sway-
La vie est belle
pi_197856133
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de beef volgen die veel mensen van Temptation nu hebben, o.a. veel met Liyah? Liyah heeft meer dan 2000 aan Greg geleend en die weigert het nu terug te betalen. Ook lachte Liyah vanwege de prijs van de verlovingsring van Marco (hij was vijf euro of zo) en daarom bedreigde Marco haar zelfs dat Denise haar in een coma zou trappen :')

Ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar krijg je dit mee?
pi_197856245
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef Sway- het volgende:

[..]

Waar krijg je dit mee?
https://www.rtlboulevard.(...)n-wat-er-aan-de-hand
SOONY
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:43:44 #181
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197856652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de beef volgen die veel mensen van Temptation nu hebben, o.a. veel met Liyah? Liyah heeft meer dan 2000 aan Greg geleend en die weigert het nu terug te betalen. Ook lachte Liyah vanwege de prijs van de verlovingsring van Marco (hij was vijf euro of zo) en daarom bedreigde Marco haar zelfs dat Denise haar in een coma zou trappen :')

Ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197856920
Gewoon Team Tempa toevoegen aan je facebook. Dan krijg je alles rechtstreeks :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_197858114
Mijn zus heeft Greg kort gedate toen zij 14 jaar was. Greg was erg fliterig (en knap), maar erg onserieus volgens mijn zus. Op dit moment wordt Greg belachelijk gemaakt op sociale media
pi_197865906
Karina :r

"iK sMeSj mEt DeRroL" :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! zondag 7 februari 2021 @ 02:23:53 #185
367000 roos94
pi_197866190
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Karina :r

"iK sMeSj mEt DeRroL" :')
Zo dom zie je ze zelden

Hoe ze alleen al uit haar ogen kijkt, de belichaming van pure leegte

De lichten zijn aan maar er is niemand thuis
  Miss 200.000.000! zondag 7 februari 2021 @ 09:17:02 #186
367000 roos94
pi_197867602
Die Denise ook hoor wat een mongooltje is dat. Zou ze buiten het programma echt zo praten met dat Engels? Dan neemt niemand je toch serieus?

Hallo, ik wil graag solliciteren voor deze functie if that's possible. It seems so interesting en ik ben toe aan een nieuwe experience

En Marco : :')

Hij heeft blijkbaar gespeeld als stuntman in Dunkirk, Baantjer, The Hitmans bodyguard, Zwartboek, Kruimeltje, Moordvrouw en nog veel meer :o

[ Bericht 32% gewijzigd door roos94 op 07-02-2021 09:23:54 ]
  Miss 200.000.000! zondag 7 februari 2021 @ 14:14:57 #187
367000 roos94
pi_197872255


Verleidster Liyah doet een Denise'tje
  zondag 7 februari 2021 @ 14:19:55 #188
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197872336
En er is dirt over Karim (en Roshina)

quote:
Temptation-koppel Karim en Roshina uit elkaar door ontrouw
06 februari 2021 15:15

Het is over en uit tussen 'Temptation Island'-sterretjes Karim en Roshina. Het koppel deed in 2020 mee aan het programma en overleefde de relatietest in eerste instantie. Wat Roshina niet wist, is dat Karim vervolgens tijdens zijn trip naar Curaçao alsnog vreemdging.

"Buiten dat heb ik hier een jaar over gelogen en gedurende dat jaar Roshina voor gek uitgemaakt"
De aap komt eindelijk uit de mouw nu Karim schoon schip maakt op social media. Hij laat zijn volgers weten hoe de vork precies in de steel zit, ondanks dat het er niet erg florissant uitziet voor hem. "De relatie tussen Roshina en mij was geen gezonde relatie", schrijft hij. "Ik ben twee maanden na Tempa vreemdgegaan op Curaçao." Daar heeft Karim met iemand gezoend.

"Buiten dat heb ik hier een jaar over gelogen en gedurende dat jaar Roshina voor gek uitgemaakt." Je voelt het misschien al aankomen: Roshina is achter de waarheid gekomen. "Ik heb zo lang ontkend, omdat ik bang was om haar kwijt te raken."

De relatie heeft een negatieve invloed op Roshina, zo vertelt Karim. Ze kampt met depressieve gevoelens en agressieproblemen. "Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan Roshina en haar familie", schrijft hij verder. "Dit is voor ons beiden erg pijnlijk."

Na hun deelname aan Temptation Island leek alles nog koek en ei tussen de ex-geliefden. Roshina vertelde in Temptation Gossip zelfs dat ze is gestopt met de pil.
https://www.rtlboulevard.(...)-elkaar-door-ontrouw

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! zondag 7 februari 2021 @ 14:24:44 #189
367000 roos94
pi_197872449
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:19 schreef AgnesGru het volgende:
En er is dirt over Karim (en Roshina)
[..]

https://www.rtlboulevard.(...)-elkaar-door-ontrouw

[ afbeelding ]
In Curacao :P

Wat een stelletje apen zijn het toch ook allemaal.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:27:11 #190
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197872495
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:24 schreef roos94 het volgende:

[..]

In Curacao :P

Wat een stelletje apen zijn het toch ook allemaal.
Ik moest gelijk aan dat gedoe met André Hazes, Bridget en Monique denken _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! zondag 7 februari 2021 @ 14:28:45 #191
367000 roos94
pi_197872522
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik moest gelijk aan dat gedoe met André Hazes, Bridget en Monique denken _O-
Dat was ook smullen, dirt eerste klas. Zij hadden geluk dat toen corona uitbrak en het niemand meer boeide :P
pi_197873341
quote:
Wie zou dat zijn dan? Liyah? Karina? Geen idee hoe groot/klein die dames zijn.
pi_197873507
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 15:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wie zou dat zijn dan? Liyah? Karina? Geen idee hoe groot/klein die dames zijn.
Het gaat over Liyah.
pi_197937789
Alvast even voor morgen een mooie quote van Karina (Ik heb 'm al gezien want Videoland)
"Het gras is groener waar je 't watert"
pi_197942685
quote:
Dat is al meer dan een maand bekend. Ik liep Liyah daar steeds mee te pesten in haar Insta live sessies "heb je je taakstraf al afgerond?", "heb je dat meisje echt helemaal de tyfus ingeslagen?" en toen heeft ze me geblokkeerd :+
pi_197942842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:30 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Dat is al meer dan een maand bekend. Ik liep Liyah daar steeds mee te pesten in haar Insta live sessies "heb je je taakstraf al afgerond?", "heb je dat meisje echt helemaal de tyfus ingeslagen?" en toen heeft ze me geblokkeerd :+
:D
pi_197942916
Zo even kijken naar die dramatische wijven en IQ van een aardappel Kevin :7
SOONY
pi_197942986
De stem van Karina laten mij echt kotsen :r
Maar serieus, dat rollen met die ogen i.c.m met haar stem :')________! :r
pi_197943395
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:45 schreef DKUp het volgende:
Zo even kijken naar die dramatische wijven en IQ van een aardappel Kevin :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Miss 200.000.000! donderdag 11 februari 2021 @ 13:30:48 #201
367000 roos94
pi_197943505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
De stem van Karina laten mij echt kotsen :r
Maar serieus, dat rollen met die ogen i.c.m met haar stem :')________! :r
Die hele kop is alleen al zo tenenkrommend

Ze hebben de aflevering weer volgestopt met oude beelden }:|
  Miss 200.000.000! donderdag 11 februari 2021 @ 13:38:20 #202
367000 roos94
pi_197943606


Ricky is wel goed opgedroogd
pi_197943744
Ah de grote Jaydi-show beginnen we mee. Het is de schuld van Sonny hoor ik al.....
Geef de normale versie maar weer. Verschrikkelijk deze act.

[ Bericht 32% gewijzigd door DKUp op 11-02-2021 13:57:56 ]
SOONY
pi_197944199
KARINAED _O-
Gregory: Je laat je gewoon neuken op tv!
SOONY
  donderdag 11 februari 2021 @ 14:32:52 #205
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197944528
Ik begrijp niet zo goed dat ze de USA kant op wilden gaan om vervolgens eigenlijk op de oude voet verder te gaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197945876
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef DKUp het volgende:
Ah de grote Jaydi-show beginnen we mee. Het is de schuld van Sonny hoor ik al.....
Geef de normale versie maar weer. Verschrikkelijk deze act.
Het is een (Arrogant :r ) meisje van 22 zonder enige vorm van zelf reflectie, natuuuurlijk is het zijn schuld.
pi_197945929
Wat mij trouwens wel opvalt is het verschil tussen mannen en vrouwen als ze te horen krijgen dat de een heeft lopen kloten of zo.

Mannen: Kut bro *geeft brohug* het komt wel goed, weet je meteen waar je aan toe bent, als je iets kwijt moet, kom naar me toe ja?
Vrouwen: Jij verdient dit niet, dat meisje waar mee hij heeft gezoend is een kuthoer en hij is een klootzak, je moet hem echt door de stront laten zakken, jij bent beter.

Valt me op dat mannen het vaak veel beter lijken te relativeren. En tuurlijk heb je van die uitschieters zoals Greg dat 'ie even helemaal los gaat uit emotie, maar dat is volgens mij eerder uitzondering dan regel.
pi_197946311
quote:
17s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh er is meer ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197946335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh er is meer ^O^
:Y
pi_197946494
quote:
17s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van de uitzending werd weer ingenomen door Jaydi.

Wel benieuwd naar volgende week eigenlijk.
Ben bang dat die teaser enorm is opgeblazen van Marco en Denise ;(
SOONY
pi_197946609
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

De helft van de uitzending werd weer ingenomen door Jaydi.

Wel benieuwd naar volgende week eigenlijk.
Ben bang dat die teaser enorm is opgeblazen van Marco en Denise ;(
Ja helaas......en dat laatste kun je wel vanuit gaan ;)
pi_197947082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het verschil tussen mannen en vrouwen als ze te horen krijgen dat de een heeft lopen kloten of zo.

Mannen: Kut bro *geeft brohug* het komt wel goed, weet je meteen waar je aan toe bent, als je iets kwijt moet, kom naar me toe ja?
Vrouwen: Jij verdient dit niet, dat meisje waar mee hij heeft gezoend is een kuthoer en hij is een klootzak, je moet hem echt door de stront laten zakken, jij bent beter.

Valt me op dat mannen het vaak veel beter lijken te relativeren. En tuurlijk heb je van die uitschieters zoals Greg dat 'ie even helemaal los gaat uit emotie, maar dat is volgens mij eerder uitzondering dan regel.
:') Goede analyse
pi_197947108
Wat ziet Monica eruit :')
pi_197947212
Die boodschap hadden ze ook wel eerder kunnen laten zien aan Jaydi, of Sonny gewoon laten blijven :O
pi_197947405
Heb zo'n medelijden met Greg :o
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:34:12 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197952855
De reactie van Jaydi toen Kai zei dat Sonny al vertrokken was :') eerst blij en dan is het ineens een lafaard :') :|W
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197953088
“En jij Karina, zie jij een toekomst met Darryl?”

_O-
pi_197953157
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef Astro_boy het volgende:
“En jij Karina, zie jij een toekomst met Darryl?”

_O-
Maar ze hoopt nog wel dat het ooit goed komt met Gregory :')
pi_197953249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef Astro_boy het volgende:
“En jij Karina, zie jij een toekomst met Darryl?”

_O-
Toch opvallend dat ze toen ineens zo stellig nee zij. Terwijl ze eerst zich wel goed rest van haar leven bij hem zag..
pi_197953561
It seemed her dream came true, but eventually her fairytale is totaal in duigen gevallen.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:12:46 #221
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197953731
Toch mooi dat ze nu zelf in ziet dat Derrreeeel oppervlakkig was _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! donderdag 11 februari 2021 @ 21:27:48 #222
367000 roos94
pi_197954152
Tussen Jaydi en Ricky meer dan 10 jaar leeftijdsverschil. Ben benieuwd hoe dat gaat.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:29:46 #223
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197954219
Echt bizar dat Jaydi zo hup bij Ricky is ingetrokken. En al over kinderen hebben omg :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197954234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef roos94 het volgende:
Tussen Jaydi en Ricky meer dan 10 jaar leeftijdsverschil. Ben benieuwd hoe dat gaat.
over een jaar een baby..... :)
pi_197954692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef Astro_boy het volgende:
“En jij Karina, zie jij een toekomst met Darryl?”

_O-
Monica :+
Ja en daarna werd het nog mooier.
“Nee...”
“Oh dus je laat je gewoon op tv neuken....”

:D :') :+ _O-

Jaydi en Ricky zal wel even goed gaan en dan is het ook weer over. Daar komt wel een kind heb ik het idee :Y)
SOONY
  Leukste jonkie 2022 donderdag 11 februari 2021 @ 21:48:27 #226
213457 engine
pi_197954726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef roos94 het volgende:
Tussen Jaydi en Ricky meer dan 10 jaar leeftijdsverschil. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik niet. Dat gaat fout en niet eens vanwege het leeftijdsverschil.

Die lui kennen elkaar niet en gaan samenwonen _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197954909
Marco en Denise over zou een stunt zijn overigens, geloof er niet veel van.

Hoewel ik Marco 100% zou begrijpen om van Denise af te gaan. Zijn dreamdate is een veel leukere vrouw.
SOONY
pi_197955704
Ik geloof die breuk wel van Marco.

Die was zelf ook echt wel in de war van die Tabitha (ofzo?), maar snapte als enige dat het halce land meekijkt dus gedraagt zich.

Denk dat ie in de fout is gegaan ja.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_197958496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het verschil tussen mannen en vrouwen als ze te horen krijgen dat de een heeft lopen kloten of zo.

Mannen: Kut bro *geeft brohug* het komt wel goed, weet je meteen waar je aan toe bent, als je iets kwijt moet, kom naar me toe ja?
Vrouwen: Jij verdient dit niet, dat meisje waar mee hij heeft gezoend is een kuthoer en hij is een klootzak, je moet hem echt door de stront laten zakken, jij bent beter.

Valt me op dat mannen het vaak veel beter lijken te relativeren. En tuurlijk heb je van die uitschieters zoals Greg dat 'ie even helemaal los gaat uit emotie, maar dat is volgens mij eerder uitzondering dan regel.
Dit is serieus iets vrouweigen ja. Hoe vaak ik wel niet heb gezien en gehoord hoe een meid haar laat inpraten door haar vriendinnen dat de gozer in kwestie een lul is is ongekend. Zodra je als kerel iets verkeerd doet, hoe klein het ook is, sta je bij elk wijf in die groep als boeman op de kaart. Niemand van hen zal ook maar iets relativeren.
pi_197959323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het verschil tussen mannen en vrouwen als ze te horen krijgen dat de een heeft lopen kloten of zo.

Mannen: Kut bro *geeft brohug* het komt wel goed, weet je meteen waar je aan toe bent, als je iets kwijt moet, kom naar me toe ja?
Vrouwen: Jij verdient dit niet, dat meisje waar mee hij heeft gezoend is een kuthoer en hij is een klootzak, je moet hem echt door de stront laten zakken, jij bent beter.

Valt me op dat mannen het vaak veel beter lijken te relativeren. En tuurlijk heb je van die uitschieters zoals Greg dat 'ie even helemaal los gaat uit emotie, maar dat is volgens mij eerder uitzondering dan regel.
:')
  vrijdag 12 februari 2021 @ 08:37:40 #231
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197959565
Ik vond het gisteren zo'n saaie aflevering :Z :O
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_197960179
Misschien had Jaydi even lekker op haarzelf moeten gaan wonen :P
pi_197962599
Wel echt schandalig dat ze die beeldenmet het neuken lieten zien van karina vlak voor het gesprek, ik zou denk ik moeite hebben om me in te houden

Maar wat zet karina zich week in week uit voor schut zeg.
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 februari 2021 @ 12:18:45 #234
367000 roos94
pi_197962793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Vinture het volgende:
Wel echt schandalig dat ze die beeldenmet het neuken lieten zien van karina vlak voor het gesprek, ik zou denk ik moeite hebben om me in te houden

Maar wat zet karina zich week in week uit voor schut zeg.
Echt zo'n oerdom wijf 8)7
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:38:39 #235
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197963104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Vinture het volgende:
Wel echt schandalig dat ze die beeldenmet het neuken lieten zien van karina vlak voor het gesprek, ik zou denk ik moeite hebben om me in te houden

Maar wat zet karina zich week in week uit voor schut zeg.
Wanneer hadden ze die dan moeten laten zien?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:11:10 #236
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197963570
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:38 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wanneer hadden ze die dan moeten laten zien?
Toen Karina en Greg samen op dat bankje zaten c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:18:04 #237
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197963674
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:48 schreef engine het volgende:

[..]

Ik niet. Dat gaat fout en niet eens vanwege het leeftijdsverschil.

Die lui kennen elkaar niet en gaan samenwonen _O-
Gaat glashard fout binnen nu en 6 maanden.
pi_197964508
Die jaidy leek wel 12 ofzo man op dat bankje aan het einde terug in Nederland.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 14:15:24 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197964624
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Toen Karina en Greg samen op dat bankje zaten c_/
:D

(Hoopte ik stiekem tijdens de aflevering al op :P)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 14:21:25 #240
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197964759
Heb nog even de über baas opgezocht:




[ Bericht 16% gewijzigd door AgnesGru op 12-02-2021 14:28:11 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 14:30:11 #241
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197964941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:08 schreef BBguy het volgende:
Die jaidy leek wel 12 ofzo man op dat bankje aan het einde terug in Nederland.
Laten we proosten
"Op wat?"
:')____!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 14:34:52 #242
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197965027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:08 schreef BBguy het volgende:
Die jaidy leek wel 12 ofzo man op dat bankje aan het einde terug in Nederland.
Ja, net zo'n bakvis :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197969815
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:53 schreef Magica het volgende:

[..]

Toch opvallend dat ze toen ineens zo stellig nee zij. Terwijl ze eerst zich wel goed rest van haar leven bij hem zag..
Toen Derrôhl haar eenmaal in bed had gekregen heeft hij haar waarschijnlijk even goed duidelijk gemaakt dat een relatie er niet in zit. Had ze zelf natuurlijk ook wel kunnen zien aankomen.
pi_197969843
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:21 schreef AgnesGru het volgende:
Heb nog even de über baas opgezocht:


Heerlijke televisie, dat towerbridgen van Ciska.
pi_197969943
Wel mooi om te zien dat Karina spijt heeft en dat ze in ziet wat ze kwijt is nu. Dat neuken met Derrôhl heeft haar dr kop gekost want Greg neemt haar nooit meer terug nu. Wel sneu eigenlijk.
pi_197970211
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Wel mooi om te zien dat Karina spijt heeft en dat ze in ziet wat ze kwijt is nu. Dat neuken met Derrôhl heeft haar dr kop gekost want Greg neemt haar nooit meer terug nu. Wel sneu eigenlijk.
Ze zijn weer bij elkaar
pi_197970787
Oh. Nou nevermind dan :P.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 19:46:50 #248
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197970882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Ze zijn weer bij elkaar
JEZUS.
pi_197971568
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Toen Derrôhl haar eenmaal in bed had gekregen heeft hij haar waarschijnlijk even goed duidelijk gemaakt dat een relatie er niet in zit. Had ze zelf natuurlijk ook wel kunnen zien aankomen.
Ja dat dacht ik ook _O-
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 februari 2021 @ 20:16:50 #250
367000 roos94
pi_197971631
W
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Ze zijn weer bij elkaar
Wtf
pi_197971732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Ze zijn weer bij elkaar
LOL !!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197974729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Ze zijn weer bij elkaar
Volgens Greg zelf niet. Ze hebben nog wel 2x sex gehad maar ze zijn niet bij elkaar. Hij was bij Fawry.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_197975365
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Volgens Greg zelf niet. Ze hebben nog wel 2x sex gehad maar ze zijn niet bij elkaar. Hij was bij Fawry.
Ooh excuses.
pi_197992075
Karina heeft inderdaad gekeken of het gras groener was en was dus blijkbaar niet zo. Terecht dat Greg zegt van: Ja doei
pi_197993616
Het gras is groener waar je het water geeft.

Kan op een tegeltje. :')

Dom wijf, die Karina. Gelukkig betuigt ze spijt achteraf, maja eigen schuld. :W
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_198009146
Eigenlijk vind ik het wel mooi verzonnen.
  Miss 200.000.000! zondag 14 februari 2021 @ 22:09:32 #257
367000 roos94
pi_198009614
Roger en Laura zojn weer samen
pi_198013504
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef roos94 het volgende:
Roger en Laura zojn weer samen
Hij is klaar met rondneuken? :')
  maandag 15 februari 2021 @ 11:40:08 #259
403520 Sway-
La vie est belle
pi_198014920
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef roos94 het volgende:
Roger en Laura zojn weer samen
En ze ziet er goed uit ^O^
pi_198016265
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:40 schreef Sway- het volgende:

[..]

En ze ziet er goed uit ^O^
Vind ik ook! die haarkleur staat haar goed
pi_198061862
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen.

2 maart volgens mij komt temptation island usa op videoland. Ze hebben echt omgedraaid lijkt wel, zoals USA vorig jaar was, was Nederlandse nu en zoals de Nederlandse altijd is lijkt de USA nu wel.
pi_198062324
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:57 schreef Cod_player het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen.

2 maart volgens mij komt temptation island usa op videoland. Ze hebben echt omgedraaid lijkt wel, zoals USA vorig jaar was, was Nederlandse nu en zoals de Nederlandse altijd is lijkt de USA nu wel.
Jeu *)
pi_198068806
Heb net de eerste aflevering van het nieuwe USA seizoen gezien en wat er komen gaat ziet er een stuk veelbelovender uit dan het Nederlandse seizoen :D.
pi_198070193
Wil je met me trouwen?
-Yes, absolutely :') :r
pi_198070245
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef Magica het volgende:

[..]

Jeu *)
Zeker Jeu! Ik wil gewoon ordinaire slettebakjes van 19 die gelijk de eerste avond al op schoot gaan zitten. Daar hadden we er dit seizoen maar eentje van en dat was Daisy.
pi_198070883
Jammer dat Eva nog bij Kevin is, ze kan wel wat beters krijgen -O-
  Miss 200.000.000! donderdag 18 februari 2021 @ 10:42:05 #267
367000 roos94
pi_198071140
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 10:23 schreef Magica het volgende:
Jammer dat Eva nog bij Kevin is, ze kan wel wat beters krijgen -O-
Die kop van Kevin alleen al, dat kan je toch niet serieus nemen. De dommigheid druipt ervan af en dan dat anabolen lichaam. Kan zo in OH OH cherso van 2010 _O-
pi_198071490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef roos94 het volgende:

[..]

Die kop van Kevin alleen al, dat kan je toch niet serieus nemen. De dommigheid druipt ervan af en dan dat anabolen lichaam. Kan zo in OH OH cherso van 2010 _O-
Klopt, en zo'n meisje kan ie makkelijk manipuleren. Hopelijk komt ze nog tot inkeer..
pi_198073866
Marcootje :D _O-

Gadverdamme er komt een nieuw seizoen van Love or Leave :X :N
R.I.P. TEMPTAAAAAAATION
SOONY
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:59:20 #270
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198074033
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:48 schreef DKUp het volgende:

Gadverdamme er komt een nieuw seizoen van Love or Leave :X :N
R.I.P. TEMPTAAAAAAATION
neee :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 februari 2021 @ 15:06:18 #271
335263 freaky40
pi_198075163
Love or Leave alleen op Videoland, een regulier seizoen Temptation misschien gewoon wel weer op RTL 5.

Die Denise met haar Engelse zinnetjes, het is allemaal van een school-Engels dat het echt awkward is als ze dat steeds doet. Als ze dit nu doet omdat ze echt uit Engeland/Amerika komt is het tot daar aan toe, maar dat is ze niet eens, dus het komt heel aanstellerig over. :r
Allemaal cabaretteketet!
pi_198075458
quote:
Temptation-Jaydi: ‘Ik heb geen spijt dat ik voor Ricky heb gekozen’

Of de twee het zien zitten om ooit als koppel aan Temptation Island mee te doen? ,,Nee!”, klinkt het resoluut in koor. ,,We zijn ons er heel bewust van wat voor soort programma het is. We hebben gezien hoe het bij Karina en Gregory is gegaan en dat de videobeelden soms een vertekend beeld gaven. Daar beginnen wij niet aan.”

https://www.ad.nl/show/te(...)eb-gekozen~aa406d2c/
Dus niet raar dat wij hier hetzelfde zeiden.

Volledige interview in de link te vinden.
SOONY
pi_198080884
Marcootje hahah
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198081906
Denise laat het toe dus dan verdien je het eigenlijk ook wel.
SOONY
pi_198082338
“Yes... I do”
“Monica, I said yes”
“It’s so beautiful”
“I was not pleased”
“Oh my god, my dream came true”
:r

[ Bericht 22% gewijzigd door Astro_boy op 18-02-2021 20:52:14 ]
pi_198082689
Die Ricky is een man van 32 en probeert het nu helemaal te maken op YouTube met vlogs over zijn leven. Is toch best .... apart?
  donderdag 18 februari 2021 @ 21:00:48 #277
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198082892
Denise die met Monica heel gesprek gewoon in het Nederlands voert en vervolgens de ene na de andere term eruit floept :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198083061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Die Ricky is een man van 32 en probeert het nu helemaal te maken op YouTube met vlogs over zijn leven. Is toch best .... apart?
Nou ja, meer volwassen mensen doen het. De presentatrice van dit programma is fulltime vlogster :’)

Het enige ‘bijzondere’ is dat het een heteroseksuele man is doe het doet. Al blijft vloggen an sich een bijzonder fenomeen.
  donderdag 18 februari 2021 @ 21:25:20 #279
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198083577
Als Denise niet verder wil met Marco, dan is hij binnen no time met Tahira.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198086327
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Als Denise niet verder wil met Marco, dan is hij binnen no time met Tahira.
Tahira lijkt mij sowieso leuker dan Denise. Ze is sowieso aantrekkelijker.

Bij Kevin had ik het idee dat hij zijn lippen heeft laten opspuiten (in de laatste fragmenten), ik wist niet dat mannen dat ook al deden :X
BlaBlaBla
pi_198087153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Tahira lijkt mij sowieso leuker dan Denise. Ze is sowieso aantrekkelijker.

Bij Kevin had ik het idee dat hij zijn lippen heeft laten opspuiten (in de laatste fragmenten), ik wist niet dat mannen dat ook al deden :X
Jij vindt haar aantrekkelijker en leuker 😀 Marco kennelijk niet, anders was hij daar wel voor gegaan. Zo’n type is hij wel, om iemand te verlaten als hij iemand anders leuker vindt 👀.
pi_198087563
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Jij vindt haar aantrekkelijker en leuker 😀 Marco kennelijk niet, anders was hij daar wel voor gegaan. Zo’n type is hij wel, om iemand te verlaten als hij iemand anders leuker vindt 👀.
Geen idee of hij zo is, als je al een aantal jaren samen bent kies je normaliter niet even snel voor iemand anders. Ik denk dat hij wel mixed feelings heeft gehad, 100% voor Denise wilde gaan, maar aan Tahira bleef denken. Hij had natuurlijk beter direct het contact helemaal stop kunnen zetten, dan te denken dat het vriendschappelijk door kon gaan, maarja, emoties, hormonen.. Rationeel denken gaat dan ooit de mist in.
BlaBlaBla
  vrijdag 19 februari 2021 @ 01:49:35 #283
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_198088714
Dat Marco er niet gewoon een punt achter heeft gezet zeg... :')__! Je word toch knetterleip van zo'n mokkel wat alleen maar Engels lult, de schuld vooral niet bij zichzelf zoekt, en het vooral is, ik verdien dit niet, want hij. Oh nee Tahira... echt... :') Krijg vaginale schimmel.

[ Bericht 0% gewijzigd door VloggendeChipsZak op 19-02-2021 02:13:27 ]
pi_198089150
Eigenlijk is Denise geen moment sympathiek geweest. Misschien in het begin toen ze (zogenaamd) onzeker was. Maar heel die sterke onafhankelijke vrouw-act stelt weinig voor als je je vriend terug neemt nadat hij gevoelens voor een andere vrouw krijgt en zoent.
Dan heb ik het nog niet eens over dat Engelse gebrabbel en advies dat andere mannen hun vriendin niet waard zijn door vertekende beelden.

Jaydi is er tenminste nog op terug gekomen dat Karina (en Gregory) gemanipuleerde beelden kreeg(/kregen).

[ Bericht 6% gewijzigd door DKUp op 19-02-2021 07:22:29 ]
SOONY
pi_198094111
Eerlijk gezegd vind ik Marco maar een dipstick met z'n viezige vlasbaardje. Beetje schijnheilig ook. Laaif-is-a-djeurnie-Denise past daar echt prima bij.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:50:05 #286
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198094354
Ja Denise is wel wat hypocriet trouwens, dat ze een lapdance kreeg van die (vieze) stripper was helemaal prima, maar oh wee als iemand bovenop je vriend zit voor een rug massage :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198094538
quote:
82s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:35 schreef NothingHappened het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Marco maar een dipstick met z'n viezige vlasbaardje. Beetje schijnheilig ook. Laaif-is-a-djeurnie-Denise past daar echt prima bij.
Hij leek mij wel de meeste normale deelnemer :+
BlaBlaBla
pi_198094911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:01 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hij leek mij wel de meeste normale deelnemer :+
Mij ook :P
  vrijdag 19 februari 2021 @ 15:26:56 #289
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_198096209
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:01 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hij leek mij wel de meeste normale deelnemer :+
Vond 'm wel redelijk sympathiek
pi_198096642
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Vond 'm wel redelijk sympathiek
Ik vond hem eerder redelijk creepy met z’n “ik hou van je...puur vriendschappelijk :r “ tegen die Tahira na drie weken....en nogal achterbaks met z’n “brocation” en “dit is gevaarlijker dan Mallorca” en “als ik vrijgezel was zou ik die klik verder onderzoeken” (en dat na terugkeer in Nederland en na een dramatisch huwelijksaanzoek ook gewoon doen) Daar gingen mijn nekhaartjes van steigeren. Weinig sympathieks aan, maar iedereen ervaart het anders denk ik.
Eigenlijk waren het allemaal vervelende aandachtsgeile mensen, vooral Karina en Sonny. De enige die ik echt sympathiek vond was Sorelis, maar die was dan ook alweer snel verdwenen.
pi_198097762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik vond hem eerder redelijk creepy met z’n “ik hou van je...puur vriendschappelijk :r “ tegen die Tahira na drie weken....en nogal achterbaks met z’n “brocation” en “dit is gevaarlijker dan Mallorca” en “als ik vrijgezel was zou ik die klik verder onderzoeken” (en dat na terugkeer in Nederland en na een dramatisch huwelijksaanzoek ook gewoon doen) Daar gingen mijn nekhaartjes van steigeren. Weinig sympathieks aan, maar iedereen ervaart het anders denk ik.
Eigenlijk waren het allemaal vervelende aandachtsgeile mensen, vooral Karina en Sonny. De enige die ik echt sympathiek vond was Sorelis, maar die was dan ook alweer snel verdwenen.
Wie weet is hij wel een soort van verliefd geraakt op Tahira en hij heeft hij dat proberen te onderdrukken. Dat is natuurlijk wel lastig als je elkaar iedere dag ziet.
Ik denk niet dat hij perse onsympathiek is, maar dat zijn gevoelens de overhand hebben gekregen.
BlaBlaBla
pi_198099122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Wie weet is hij wel een soort van verliefd geraakt op Tahira en hij heeft hij dat proberen te onderdrukken. Dat is natuurlijk wel lastig als je elkaar iedere dag ziet.
Ik denk niet dat hij perse onsympathiek is, maar dat zijn gevoelens de overhand hebben gekregen.
Tja dat kan en wat sympathiek betreft, meningen verschillen. Bij mij gaan alle alarmbellen af. Het is natuurlijk best vreemd dat hij de eerste week helemaal hoteldebotel van die andere meid was, Anne of Anna. Zij was het helemaal. Hij had nog nooit zo een klik gevoeld, alsof ze elkaar al jaren kenden, aldus Marco. Een week later is Tahira de soulmate :{w
Ik krijg gewoon de kriebels van dat soort gasten. Ze lijken zo aardig en bescheiden en inderdaad sympathiek, maar ondertussen.
pi_198106270
Die marco is gewoon een ontzettend slimme gozer. Veels te goed met gevoelens en woorden onderdrukken tijdens de opnames maar in NL falen. Laat dat mens gaan en ga voor tahira. Die ander moet je niet willen met d'r zure bek.
pi_198106456
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Tja dat kan en wat sympathiek betreft, meningen verschillen. Bij mij gaan alle alarmbellen af. Het is natuurlijk best vreemd dat hij de eerste week helemaal hoteldebotel van die andere meid was, Anne of Anna. Zij was het helemaal. Hij had nog nooit zo een klik gevoeld, alsof ze elkaar al jaren kenden, aldus Marco. Een week later is Tahira de soulmate :{w
Ik krijg gewoon de kriebels van dat soort gasten. Ze lijken zo aardig en bescheiden en inderdaad sympathiek, maar ondertussen.
Ik heb precies hetzelfde. Bij mij gingen vanaf moment 1 alle alarmbellen af bij Marco. En dat blijkt terecht. 😫 Ik vond dat gesprek met dat blonde meisje aan het begin dus inderdaad ook opmerkelijk.. Alles aan hem en zijn gedrag is opmerkelijk. Hij mag dan wel sympathiek ogen voor veel mensen, hij is het absoluut niet. En ergens begrijp ik ook niet dat mensen het niet zien.
pi_198106472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Wie weet is hij wel een soort van verliefd geraakt op Tahira en hij heeft hij dat proberen te onderdrukken. Dat is natuurlijk wel lastig als je elkaar iedere dag ziet.
Ik denk niet dat hij perse onsympathiek is, maar dat zijn gevoelens de overhand hebben gekregen.
Wat zit iedereen dat rare gedrag van die rare vent toch goed te praten 😂. En zijn vriendin heeft het dan weer gedaan. Opvallend.
pi_198106871
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Tja dat kan en wat sympathiek betreft, meningen verschillen. Bij mij gaan alle alarmbellen af. Het is natuurlijk best vreemd dat hij de eerste week helemaal hoteldebotel van die andere meid was, Anne of Anna. Zij was het helemaal. Hij had nog nooit zo een klik gevoeld, alsof ze elkaar al jaren kenden, aldus Marco. Een week later is Tahira de soulmate :{w
Ik krijg gewoon de kriebels van dat soort gasten. Ze lijken zo aardig en bescheiden en inderdaad sympathiek, maar ondertussen.
Nou dit inderdaad. Eerst heeft ie zo’n enorme diepgaande connectie met die blonde chick en ineens was daar Tahira en was zij niet meer in beeld. Verbaasde me eigenlijk dat die liefdesbrief die hij aan Tahira geschreven had niet meer ter sprake kwam tijdens het kampvuur. Dat ze daar geen beelden van hebben laten zien. Wat daar allemaal in stond...

Maargoed Denise is dus ook maar een strong independent woman tot op zekere hoogte want zij heeft het dus gewoon laten gebeuren dat Marco nog zoveel contact had met Tahira en dus uiteindelijk met haar heeft gezoend. Alsof hij na temptation dus nog even heeft willen uitzoeken of hij Tahira toch niet leuker vond. Ik had hem allang de deur gewezen eerlijk gezegd.
pi_198108740
Marcootje voelde de spirituele klik en connectie inderdaad met Anne Zwart.

Daarna was hij al een soort van verliefd op Tahira.

Nu de zielige flapdrol uithangen bij zijn strong en independent vrouw ;)
SOONY
  zaterdag 20 februari 2021 @ 10:56:08 #298
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198108852
Het nieuwe seizoen van TI USA kan toch gewoon in dit topic toch?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198109814
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Tja dat kan en wat sympathiek betreft, meningen verschillen. Bij mij gaan alle alarmbellen af. Het is natuurlijk best vreemd dat hij de eerste week helemaal hoteldebotel van die andere meid was, Anne of Anna. Zij was het helemaal. Hij had nog nooit zo een klik gevoeld, alsof ze elkaar al jaren kenden, aldus Marco. Een week later is Tahira de soulmate :{w
Ik krijg gewoon de kriebels van dat soort gasten. Ze lijken zo aardig en bescheiden en inderdaad sympathiek, maar ondertussen.
Fair point! Anne was ineens uit beeld, dat was inderdaad wel vreemd vooral omdat daarna ineens Tahira in beeld kwam.

En die brief kon eigenlijk ook niet, dat was zeker geen fraaie actie.
BlaBlaBla
pi_198110745
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
Het nieuwe seizoen van TI USA kan toch gewoon in dit topic toch?
Jaaaa! Die begint ook heel binnenkort in Nederland toch?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:30:18 #301
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198110809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Jaaaa! Die begint ook heel binnenkort in Nederland toch?
Yes *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')