LOL !!!quote:
Volgens Greg zelf niet. Ze hebben nog wel 2x sex gehad maar ze zijn niet bij elkaar. Hij was bij Fawry.quote:
Ooh excuses.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Volgens Greg zelf niet. Ze hebben nog wel 2x sex gehad maar ze zijn niet bij elkaar. Hij was bij Fawry.
Jeuquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:57 schreef Cod_player het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen.
2 maart volgens mij komt temptation island usa op videoland. Ze hebben echt omgedraaid lijkt wel, zoals USA vorig jaar was, was Nederlandse nu en zoals de Nederlandse altijd is lijkt de USA nu wel.
Zeker Jeu! Ik wil gewoon ordinaire slettebakjes van 19 die gelijk de eerste avond al op schoot gaan zitten. Daar hadden we er dit seizoen maar eentje van en dat was Daisy.quote:
Die kop van Kevin alleen al, dat kan je toch niet serieus nemen. De dommigheid druipt ervan af en dan dat anabolen lichaam. Kan zo in OH OH cherso van 2010quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:23 schreef Magica het volgende:
Jammer dat Eva nog bij Kevin is, ze kan wel wat beters krijgen
Klopt, en zo'n meisje kan ie makkelijk manipuleren. Hopelijk komt ze nog tot inkeer..quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kop van Kevin alleen al, dat kan je toch niet serieus nemen. De dommigheid druipt ervan af en dan dat anabolen lichaam. Kan zo in OH OH cherso van 2010
neeequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:48 schreef DKUp het volgende:
Gadverdamme er komt een nieuw seizoen van Love or Leave![]()
![]()
R.I.P. TEMPTAAAAAAATION
Dus niet raar dat wij hier hetzelfde zeiden.quote:Temptation-Jaydi: ‘Ik heb geen spijt dat ik voor Ricky heb gekozen’
Of de twee het zien zitten om ooit als koppel aan Temptation Island mee te doen? ,,Nee!”, klinkt het resoluut in koor. ,,We zijn ons er heel bewust van wat voor soort programma het is. We hebben gezien hoe het bij Karina en Gregory is gegaan en dat de videobeelden soms een vertekend beeld gaven. Daar beginnen wij niet aan.”
https://www.ad.nl/show/te(...)eb-gekozen~aa406d2c/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |