Dat stopt ook niet ff een keerquote:
De laatste rond half 3.quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
ze liggen nog in hun bed te stinken. Hoe laat gingen ze slapen?
Half 3 zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2021 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
ze liggen nog in hun bed te stinken. Hoe laat gingen ze slapen?
Vanwege hun gesnurk?quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:50 schreef Hunter het volgende:
Theo en Thomas zijn verbannen naar de kleine slaapkamer
Precies. Dat beslaap de hele tijdquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:02 schreef Blackprinces het volgende:
Nou hup rammel ze eruit met loeiende sirenes![]()
Laat mij raden dat is Thomasquote:
Door hun gesnurk?quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:50 schreef Hunter het volgende:
Theo en Thomas zijn verbannen naar de kleine slaapkamer
Ja, volgens mij welquote:
Liggen ze samen in 1 bed Theo en Thomas.quote:
Nee, er staan zes bedden op de kleine slaapkamerquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Liggen ze samen in 1 bed Theo en Thomas.
Zit er net aan te denken, wat een lachertje was dat zeg. Utopia 22.00 lichten uit. Heb bij BB genoeg late akties zitten kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben Utopia gewend. 22.00 uur licht uit. Hoe dat vroeghar ging bij BB ben ik vergeten.
Wat te denken van DGK. Menig nachtje doorgehaald toenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zit er net aan te denken, wat een lachertje was dat zeg. Utopia 22.00 lichten uit. Heb bij BB genoeg late akties zitten kijken.
Nick en els zijn later toegevoegd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Waar komt Nick vandaan die zat er toch niet bij maandag?
Die is er samen met Els S nachts bij gekomen. Stiekemquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Waar komt Nick vandaan die zat er toch niet bij maandag?
Ik zat eigenlijk met DGK in mijn hoofd, die staat op eenzame hoogte!quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat te denken van DGK. Menig nachtje doorgehaald toen
Dat is wel grappig dat ze er ineens bij zijn gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Die is er samen met Els S nachts bij gekomen. Stiekem
Straks maar even terug kijken hoe dat gebeurd is, lijkt me bizar dat je gaat slapen met zijn achten en de volgende dag opeens twee extra hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dat ze er ineens bij zijn gekomen.
De rest werd er wakker van hoor. Ze moesten iets met een kist doen. Was wel grappigquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Straks maar even terug kijken hoe dat gebeurd is, lijkt me bizar dat je gaat slapen met zijn achten en de volgende dag opeens twee extra hebt.
Ze zitten nu 6 dagen in het huis, 5 nachten. Lijkt me gewoon de reguliere was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef MMXMMX het volgende:
Zijn er platjes of luizen geconstateerd ?
Iedereen verschoont zijn bed
Heeft ook weinig zin om dat voor het ontbijt te doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:03 schreef JACM het volgende:
Els, zo poets je niet met een elektrische borstel
Dan zit je met een stink giegel aan het ontbijt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin omdat voor het ontbijt te doen
en na het eten ook nog even wachten met poetsenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin om dat voor het ontbijt te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |