Wekenlang zitten mensen te janken om een symbolisch prikje en nu is het schandalig dat het in het nieuws komtquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is niet eens overdrijven, het is genant dat je er als laatste land van Europa nog een persmomentje van wil maken terwijl je je kapot zou moeten schamen. Alsof je de uitvinding van de schaamlap in beeld brengt.
Weet iemand of dit klopt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik las dat mensen met een auto immuunziekte het astrazenica vaccin beter kunnen skippen. Waarom is dit precies?
Link?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:36 schreef onlogisch het volgende:
Kijk Hugo er achter staan met zijn stuiters. Geen idee wat hij gespoten heeft maar dat moet goed spul zijn.
Dat is niet waarom gejankt werd...quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wekenlang zitten mensen te janken om een symbolisch prikje en nu is het schandalig dat het in het nieuws komt
Teleurstellende reactie maar ik kijk NU mee.quote:
Maar we zijn begonnen! Dus laten we nu niet meer klagen over hoe laat ze begonnen zijn. Wedden dat we voor 't eind van de middag over elkaar heen vallen dat er te weinig per dag gedaan worden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Applausje hoor, voor het weken te laat beginnen
We hebben er straks voor het eind van de dag al meer gedaan dan Frankrijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar we zijn begonnen! Dus laten we nu niet meer klagen over hoe laat ze begonnen zijn. Wedden dat we voor 't eind van de middag over elkaar heen vallen dat er te weinig per dag gedaan worden?
Ik zocht op waar ik het had gelezen maar kan het niet vinden. Kwam daar op neer dat het oxford vaccin een heftigere response zou triggeren van je immuunsysteem dan bij pfizer/moderna en het daarom voor sommige risicogroepen zoals bv mensen met een auto immuun ziekte trickier is dan de andere vaccins.quote:
Laten we idd snel de schade inhalen. What's done is done.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar we zijn begonnen! Dus laten we nu niet meer klagen over hoe laat ze begonnen zijn. Wedden dat we voor 't eind van de middag over elkaar heen vallen dat er te weinig per dag gedaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |