Ik doe dit ook weleens als ik niet iets kan vinden waar ik websites ofzo kan opslaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee
Je kan gewoon filteren op dm's he
https://dm.fok.nl/?filter=35723
Overigens zie ik dat mezelf ook wel eens dm's gestuurd heb.wat kansloos!
Ja die had ik al aangeklikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee
Je kan gewoon filteren op dm's he
https://dm.fok.nl/?filter=35723
Overigens zie ik dat mezelf ook wel eens dm's gestuurd heb.wat kansloos!
Gelukkig heb je geen cojona danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:25 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens ik denk dat ik het cvs heb, wie steunt mij
Een haxballroom zie ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die had ik al aangeklikt.
Waarom zou je jezelf DM'en? Als een soort dagboek?
Dat moment werd mij ook al gespoilerd die dag ergens in een SC.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:
Lol moet nu denken aan Snowbells die iedereen in het GoT topic even Red Wedding spoilerde.
Je hebt haar wel gefileerd toen je dit hoorde mag ik hopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Mijn moeder wist niks en toen had ze per ongeluk de verkeerde dvd erin gedaan, merkte ze na 20 minuten van de laatste aflevering.
Wat een dom wijf!
Nee, ik ben altijd lief tegen m'n moederquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt haar wel gefileerd toen je dit hoorde mag ik hopen.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd lief tegen m'n moeder
Al die plaatjes zijn stuk joh.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat GGMM ook ooit een keer een foto van mijn oma heeft gezien in dm maar die zie ik dan weer niet terug, heel merkwaardig
Het zal hem dan ook goed doen te horen dat mijn oma nog steeds erg frivool door het leven gaat
Dat doet mij zeker goedquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat GGMM ook ooit een keer een foto van mijn oma heeft gezien in dm maar die zie ik dan weer niet terug, heel merkwaardig
Het zal hem dan ook goed doen te horen dat mijn oma nog steeds erg frivool door het leven gaat
Dat snap ik Hans. Ik bedoel de dm zelfquote:
Ik heb een sterke mening over mensen die kloontjes makenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij zeker goed
Maar die foto zie ik ook niet terug, dus ik betwijfel of dat wel naar mij was
Of het was op een ander account dat kan ook (van jou dan, ik kloon niet)
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:36 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat JR er veel moeite mee heeft dit gesprek te volgen
Klopt. Dus hou het simpel, vlag en wimpel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:36 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat JR er veel moeite mee heeft dit gesprek te volgen
Hij heeft nog nooit om foto's van mijn oma gevraagd. Typisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Dat is uit, werk je database eens bijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:45 schreef scrupuleus het volgende:
Ok fijn dat nu alles weer goed is.
En als jullie het hier niet fijn vinden dan gewoon opdonderen naar de slowchats in vbl en gc, of naar je Franse geliefde.
Wel van je tietenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit om foto's van mijn oma gevraagd. Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |