En voor pijltjes gooien. Wat een weelde toch op de foksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is ook een apart subforum voor rondjes fietsen.
Kan hij beter daar posten ja, misschien kan hij nog mensen vinden tegen wie hij kan racen.quote:
Zag ik een grappig bericht van je over de komst van Haller bij Ajax op Youtube, of was het iemand met dezelfde ui?quote:
Pijltjes gooien ga ik half december weer volgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En voor pijltjes gooien. Wat een weelde toch op de foks
Dat moet iemand anders zijn, ik heb op youtube geen uiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zag ik een grappig bericht van je over de komst van Haller bij Ajax op Youtube, of was het iemand met dezelfde ui?
Leuk iddquote:
Ik 7 jaar geleden alweer 4 dms. Was beetje mad toen zie ikquote:
Ja en ik was erg coulant zie ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 7 jaar geleden alweer 4 dms. Was beetje mad toen zie ik
Dat ga ik niet eens meer opzoeken, dan cringe ik weg denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 7 jaar geleden alweer 4 dms. Was beetje mad toen zie ik
Is nooit weggeweestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ah je hebt het nog steeds in je.
Minimaal 5 jaar geleden dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens hebben wij wel degelijk dm's naar elkaar verstuurd @:jr-style-93
Ik heb je op 6 januari 2019 nog een dm gestuurd (en jij mij)quote:
Ah je ging fake GoT spoilers DM'enquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je op 6 januari 2019 nog een dm gestuurd (en jij mij)
Jammer dat je dat niet meer weet!
Oei, openbaren DMquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je ging fake GoT spoilers DM'en
Erg leuk.
Uh, neequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je ging fake GoT spoilers DM'en
Erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |