Goed laatste kwartier van de eerste helft van Barça helaasquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs voetbal is rullevanter dan zesdewereldland Amerika.
Iñaki
LinkSSe hetze.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wordt ondermijnd!
SlobGodquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wordt ondermijnd!
Zo, dat maakt wel indruk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ruttegod lost het even op.
[ twitter ]
Dearquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Op schoolreisje naar het capitool.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fantastisch land.
[ afbeelding ]
Ernst R. De Vries.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ernst Kuipers ontpopt zich bij Op1 als Amerikakenner.
Zet zichzelf alvast in de markt voor na corona.
Hoeveel flessen wijn drink je per dag?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook dat gevoel, dat je postgedrag steeds minder bij je leeftijd begint te passen? Ik ben straks 32, ik begin me steeds meer als de tong80 van WLR te voelen.
Oh, gelukkig heb ik zo te horen nog een weg te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveel flessen wijn drink je per dag?
Je bent pas weer welkom als dit je lijflied is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig heb ik zo te horen nog een weg te gaan.
Je bent zo oud als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je eruit ziet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook dat gevoel, dat je postgedrag steeds minder bij je leeftijd begint te passen? Ik ben straks 32, ik begin me steeds meer als de tong80 van WLR te voelen.
Ik word steeds meer een hybride tussen Braddie en Tong. Ondertussen ook smerig oud aan het worden, maar nog steeds traag van begrip en kinderachtigquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Ik moet nog wel even wachten ben ik bang.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krijgt iemand van jullie binnenkort al een spuit?
Haller naar Ajax. Zeg het maar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even wachten ben ik bang.
Mijn vriendin is wel vrij snel aan de beurt, en mijn zus ook geloof ik.
Ik las dat de zoon van Tim Cornelisse al betaald voetbal speelt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan het niet geloven eerlijk gezegd, 25 miljoen in deze corona-tijden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Graag voor zondag dan want iedereen is stuk.
Maar quarantaine.
Dit had dus eerder gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |