Ik laat het zoveel mogelijk langs mij heen gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan jij het vaccinnieuws nog aan? Ik heb inmiddels alle termen geblokkeerd op Twitter, alleen aan de plaatjes van obsessievelingen ontkom je niet.
Die buis moet op zwart, dit kan echt niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat onze minister niet van symbolische, vroege inentingen houdt
Deze mevrouw ziet er zonder filters redelijk zorgwekkend uit (zoeken is niet aangeraden).quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Applaus, een interview en aanschuiven bij een talkshow. Omdat ze een prik in haar arm heeft gekregen. Dit gaat helemaal nergens over.
Meesterzet van El Cholo om zich uit te schakelen voor de beker, of was het geen (half) bewussie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan jij het vaccinnieuws nog aan? Ik heb inmiddels alle termen geblokkeerd op Twitter, alleen aan de plaatjes van obsessievelingen ontkom je niet.
Kunstgras, Félix/Gimenez die kwetsuurtjes oplopen, dat zou wel een offer zijn voor een meesterzet. Maar het komt ze niet extreem slecht uit, nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meesterzet van El Cholo om zich uit te schakelen voor de beker, of was het geen (half) bewussie?
Ik vond dat dit klonk alsof het een oud liedje van Johan zou kunnen zijn ofzo, maar dan Nederlands. Wat jij @Slobeend ?quote:
Ik hoorde er geen Johan in eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond dat dit klonk alsof het een oud liedje van Johan zou kunnen zijn ofzo, maar dan Nederlands. Wat jij @:Slobeend ?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef mij die pannen en potten van ons maar dan.
Erg jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoorde er geen Johan in eigenlijk.
Het interesseert mij vooral als het weer uit de hand loopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik zeggen dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat er in Amerika gaande is? Derdewereldland.
Typisch.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]Dit nu retweeten, nee dit kan niet TJerrie.
Thierry is al wekenlang onder invloed. Kan iemand hem reddenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]Dit nu retweeten, nee dit kan niet TJerrie.
Zelfs voetbal is rullevanter dan zesdewereldland Amerika.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
@:rellende_rotscholier
02:46 1-0 Iñaki.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt mij een prima moment om afscheid te nemen van Amerika als rullevant land.
Niveautje Zimbabwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |