Daar kan je geen sex mee hebben.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien dat je eerst kan uitleggen wat dat is, aan ons.
Jeetje, wat pijnlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Hmm, is dit beginnende alzheimer?
[ afbeelding ]
'Lees je dan op zijn minst even fatsoenlijk in'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Mani89 heeft zich niet kunnen bedwingen.
Ik speelde altijd de gratis versie met collega's, dat was leuk genoegquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat leuk genoeg om er voor te betalen?
Dat is wel erg duur ... 2 euro in de maand?quote:
Toch is Georgia maar weer met 50,5 om 49,5 voor de Senaat naar de Democaten gegaan vandaag. Zag die Kelly Loeffler voor de Republikeinen nog een paar keer voorbij komen, die echt niet verder komt dan de meest simpele verwensingen naar haar opponent. Eigenlijk bizar om te zien, maar met enig cynisme kun je ook zeggen dat dat waarschijnlijk de beste tactiek is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Nog twee weken voor we van de meltdown af zijn.
Er is nog een tweede senator te kiezen voor Georgia, maar Biden schijnt hoopvol te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch is Georgia maar weer met 50,5 om 49,5 voor de Senaat naar de Democaten gegaan vandaag. Zag die Kelly Loeffler voor de Republikeinen nog een paar keer voorbij komen, die echt niet verder komt dan de meest simpele verwensingen naar haar opponent. Eigenlijk bizar om te zien, maar met enig cynisme kun je ook zeggen dat dat waarschijnlijk de beste tactiek is.
Applaus, een interview en aanschuiven bij een talkshow. Omdat ze een prik in haar arm heeft gekregen. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat onze minister niet van symbolische, vroege inentingen houdt
Ja, dat kan in principe ook niet meer mis. 50,2 om 49,8 en een voorsprong van 18.000 stemmen met nog maar 90.000 stemmen te gaan, waarbij de kans groter is dat Ossoff juist uitloopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is nog een tweede senator te kiezen voor Georgia, maar Biden schijnt hoopvol te zijn.
Het enige wat nog mist is een standbeeld, liefst naast het monument op de Damquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Applaus, een interview en aanschuiven bij een talkshow. Omdat ze een prik in haar arm heeft gekregen. Dit gaat helemaal nergens over.
De ampul gaat wel naar een museum!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige wat nog mist is een standbeeld, liefst naast het monument op de Dam
Kan jij het vaccinnieuws nog aan? Ik heb inmiddels alle termen geblokkeerd op Twitter, alleen aan de plaatjes van obsessievelingen ontkom je niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ampul gaat wel naar een museum!
Ga jij je laten inenten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan jij het vaccinnieuws nog aan? Ik heb inmiddels alle termen geblokkeerd op Twitter, alleen aan de plaatjes van obsessievelingen ontkom je niet.
Waar zou ik bang voor moeten zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga jij je laten inenten?
Gollum.gif
Ik laat het zoveel mogelijk langs mij heen gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan jij het vaccinnieuws nog aan? Ik heb inmiddels alle termen geblokkeerd op Twitter, alleen aan de plaatjes van obsessievelingen ontkom je niet.
Die buis moet op zwart, dit kan echt niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat onze minister niet van symbolische, vroege inentingen houdt
Deze mevrouw ziet er zonder filters redelijk zorgwekkend uit (zoeken is niet aangeraden).quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Applaus, een interview en aanschuiven bij een talkshow. Omdat ze een prik in haar arm heeft gekregen. Dit gaat helemaal nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |