Een post van een random user op een ander subforum gaat hier niet echt werken neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #2
Voor wat het waard is.
Lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Gommers heeft weer een camera gevonden hoor.
https://www.nporadio1.nl/(...)en-ronald-goedemondtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Beetje het type plaatje wat Steef op Twitter post.quote:
Ik vind Gommers op een Muppet lijken, maar ik weet niet zo goed welke.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Diederik Gommers gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)en-ronald-goedemondt
Vanaf 16:50 voor jou dan.
Gisteren hoorde ik hem zelfs op Radio2 in de avond vragen van luisteraars beantwoorden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Diederik Gommers gaat nog naar de opening van een envelop.
Hij is tegenwoordig vaker op de televisie dan Peter R. de Vries, dat is wel het moment om je zorgen te maken en, zeg maar, een streep te trekken. Of je moet toegeven dat het je allemaal niet interesseert, je dit succes nooit van je leven had verwacht en dat je pakt wat je pakken kan. En joh, al moet ik het wereldkampioenschap neuken met versierde lullen fluiten, ik doe dat gewoon. Binnenkort springt hij van een duikplank af of staat hij te zingen in een clownesk pak. Diederik stapt gewoon in z'n auto.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik hem zelfs op Radio2 in de avond vragen van luisteraars beantwoorden.
Hij heeft door zijn positie wel af kunnen dwingen dat er eerder begonnen wordt met inenten. Ik neem aan dat hij het belangrijk vindt invloed op besluitvorming en de opinie uit te oefenen en daar helpt tv natuurlijk bij. De taken die hij anders doet kunnen anderen wel tijdelijk overnemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig vaker op de televisie dan Peter R. de Vries, dat is wel het moment om je zorgen te maken en, zeg maar, een streep te trekken. Of je moet toegeven dat het je allemaal niet interesseert, je dit succes nooit van je leven had verwacht en dat je pakt wat je pakken kan. En joh, al moet ik het wereldkampioenschap neuken met versierde lullen fluiten, ik doe dat gewoon. Binnenkort springt hij van een duikplank af of staat hij te zingen in een clownesk pak. Diederik stapt gewoon in z'n auto.
Ik doelde vooral op die platliggende hanenkam van de chefquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Moedergods, die haarlijn. Dat voorhoofd. Dit kan niet.
Die dagcijferobsessie vind ik ook extreem vermoeiend. De besmettingscijfers worden altijd met het ''meer of minder dan gisteren'' sausje gebracht, terwijl we na bijna een jaar wel weten dat het handig is om in de context van vijf á zeven dagen te zetten. Er staat iedere dag weer pers in het Erasmus om te horen hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen onder leiding van de eveneens veel aanwezige Ernst Kuipers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig vaker op de televisie dan Peter R. de Vries, dat is wel het moment om je zorgen te maken en, zeg maar, een streep te trekken. Of je moet toegeven dat het je allemaal niet interesseert, je dit succes nooit van je leven had verwacht en dat je pakt wat je pakken kan. En joh, al moet ik het wereldkampioenschap neuken met versierde lullen fluiten, ik doe dat gewoon. Binnenkort springt hij van een duikplank af of staat hij te zingen in een clownesk pak. Diederik stapt gewoon in z'n auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Bij de PvdA hebben ze wel een mooie traditie met haarlijnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Moedergods, die haarlijn. Dat voorhoofd. Dit kan niet.
Scooter?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Gommers op een Muppet lijken, maar ik weet niet zo goed welke.
quote:
Trollenleger moet nog wakker worden. Waar zouden ze woest over zijn? Dat Sanna als eerste eentje krijgt? Dat er vandaag maar 40 prikjes worden gezet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef Fretwork het volgende:
COR kennende is dat nu een oase van rust en euforie, of niet?
Frenkie Bolognesequote:Op woensdag 6 januari 2021 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Een fappagina op Jerdy "onze Frenkie bolognese" Schouten in de Telesport.
Werd er keer tijd, meer dan terecht dat hij aandacht kreeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Een fappagina op Jerdy "onze Frenkie bolognese" Schouten in de Telesport.
Mitchell Dijks, maar ik heb de papieren versie open (ik ben niet thuis).quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frenkie Bolognese
Is die term bedacht door de Telegraaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |