Bij DSM is er een plekje vrij heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Xavi Cañellas heeft ook nog geen nieuwe ploeg gevonden, dat is een veel groter schandaal.
Raim ja ook vast 27.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij DSM is er een plekje vrij heb ik gehoord.
Je vriendin/vrouw vind het geen leuke naam? Of wordt het een meisje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
@:Koffieplanter, Jan als naam gaat een lastige worden.
Dat 2e!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vriendin/vrouw vind het geen leuke naam? Of wordt het een meisje?
Puckquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marianne, Annemiek of Anna?
(Juffrouw) Jannie een optie?quote:
Dochters zijn ook veel leuker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
@:Koffieplanter, Jan als naam gaat een lastige worden.
Asscher moet lekker wat anders gaan doen.quote:
Hij moet met een mental coach gaan praten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Asscher moet lekker wat anders gaan doen.
Buschauffeur, ofzo.
Is het Gerry Eikhof? (Hoe spel je dat)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik vermaak me erg met de overdreven voorbeschouwing van de NOS op de vaccinatiecampagne. Allemaal correspondenten op plekken waar niets gebeurt
EickhoffGodquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het Gerry Eikhof? (Hoe spel je dat)
Ik breng het even heel bot: zij doet dit, jij post op een forum fotos van je kleine kinderen, je hele hebben en houden, het aantal hypotheken dat jullie hebben, je woonplaats, je trouwfotos etc.quote:
Waar komt deze copypasta vandaan? Ik herken alleen die van Stijn en RR.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik breng het even heel bot: zij doet dit, jij post op een forum fotos van je kleine kinderen, je hele hebben en houden, het aantal hypotheken dat jullie hebben, je woonplaats, je trouwfotos etc.
Er rijden al genoeg overbodige Spanjaarden bij Kagga. Wat een waarachtig matige ploeg zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Xavi Cañellas heeft ook nog geen nieuwe ploeg gevonden, dat is een veel groter schandaal.
"Je eigen laten vaccineren"quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Een interview met de eerste persoon in Nederland die het vaccin krijgt, dat is toch wel een voorlopig dieptepunt in deze crisis.
Kees, zet hem op een P.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil echt zo snel mogelijk die spuiten krijgen, ben er zo klaar mee. Spuit me helemaal vol.
Nou, inderdaad. Ze zouden nog wel een paar van die overbodige Spanjaarden kunnen inruilen voor wat goddelijke Basken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er rijden al genoeg overbodige Spanjaarden bij Kagga. Wat een waarachtig matige ploeg zeg.
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #2quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waar komt deze copypasta vandaan? Ik herken alleen die van Stijn en RR.
Haarimplantaten voor zijn zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Asscher moet lekker wat anders gaan doen.
Buschauffeur, ofzo.
Roompot Rural.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ze zouden nog wel een paar van die overbodige Spanjaarden kunnen inruilen voor wat goddelijke Basken.
Een post van een random user op een ander subforum gaat hier niet echt werken neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #2
Voor wat het waard is.
Lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Gommers heeft weer een camera gevonden hoor.
https://www.nporadio1.nl/(...)en-ronald-goedemondtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Gommers heeft weer een camera gevonden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |