Dat zou een bijzonder goed idee zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik deze vorm van humor zou bezitten zou ik me vandaag nog tegen de muur laten zetten.
Haar dialect is daar niet naar. Ik zet in op omgeving Roermondquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, haar hoofd zegt me dat er wel wat inteelt aan vooraf is gegaan dus mijn gok zou het westland of west friesland zijn
sorry jancees
Gaat er niet om wie er buiten de boot valt. Het beoogde idee klopt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze beredenering gaat geen enkel systeem kloppen, want er valt altijd wel een (minimaal) groepje buiten de boot of er is altijd wel een (minimaal) groepje die het moeilijk heeft.
Ten tweede: je doet voorkomen alsof er enorm veel marktwerking is, maar de zorgmarkt is ontzettend gereguleerd. Een markt met heel veel beperkingen. Ik zeg nergens dat het perfect gaat, want er zijn zeker tweaks noodzakelijk, maar terug naar het systeem hiervoor lijkt me geen optie. Los van dat teruggaan naar zo'n systeem miljarden gaat kosten en dat kunnen we dan weer op gaan hoesten.
2020 had 53 wekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Dat zal toch niet het eerste jaar zijn met 53 weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2020 had 53 weken
Denk dat dat er iets mee te maken heeft
Ter info
Iets met februari of zo. Lang geleden dat ik op school heb gezeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Ik heb Excel niet ontwikkeld, dom varken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Iemand die zich vrijwillig meldt om @:GGMM het principe van een schrikkeljaar uit te leggen?
Sla deze klacht op voor de eerste week van 2024quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
Wat ook de oorzaak is, het is gewoon niet goed.
Dat is mijn klacht.
Welkom schoonheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier gewoon even posten, omdat het kan.
Hey!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Sterkte toegewenst (static)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Hallo Yvonnequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Das war einmalquote:
Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Als ik kijk naar 12-01 dan zegt hij week 3 terwijl dat juist week 2 is
Staat het nou dan voor de rest van het jaar fout?
Kut Bill Gates
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterkte toegewenst (static)
Ja, maar nooit de updates uitgevoerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door al die debielen hier he.
Dit ga je niet snel loslaten hé?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
=ISO.WEEKNUMMER("CELL")quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
ha ha haquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar nooit de updates uitgevoerd
kijk @:maxi-mus dit is nou leuke humor.
Denk het niet, dan was ze hier wel vaker langsgekomen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.
Ik moet helemaal niks, maar ik kijk wel degelijk naar die afgeprijsde d ngen, komop, zo snugger zijn sommige stickerplakkers niet en ligt opeens de zalm daar zielig te zijn met een sticker, terwijl ie nog tot half januari er mag zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne
Moet jij ook vlees en groenten uit de budgetbak van de lidl halen?
Gewoon pure interesse dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |