Ik verwacht dat na de drank Jowi een Ericje doet en iemand bekeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld ingezet op bewoners die erin komen om juist bij een van hun in bed te kruipen
Jup.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook
Ze weten inmiddels ook wel hoe dat gaat
Kuthoer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Benny het volgende:
Danielle is verloofd. Maar heeft de verlovingsring thuisgelaten. Ze is bang dat het steentje kwijt zou raken
Jowi zei daarnet dat ie geen drinker is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik verwacht dat na de drank Jowi een Ericje doet en iemand bekeerd.
Ja maar ze was zwanger of zo, ze lult mij teveel, ben haar al zat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Hunter het volgende:
Dani zou eigenlijk trouwen deze zomer. Ze wil haar bruidsjurk niet beschrijven voor heel Nederland. Ring met grote steen heeft ze niet meegenomen, dat vertrouwde ze niet
wel op feestelijkheden. die zullen er genoeg komen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jowi zei daarnet dat ie geen drinker is.
Dit tempo is killing idd.. saaie lui en geen adders onder dan wel boven het grasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of ik dit vol ga houden hoor
Jawel, je kan het.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of ik dit vol ga houden hoor
Ik hoop het, jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik verwacht dat na de drank Jowi een Ericje doet en iemand bekeerd.
Frits Bomquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup.
En Nederlands is natuurlijk compleet verpreutst de afgelopen 15 jaar ofzo.
Keek laatst een stukje vakantieman terug en schrok zelfs een beetje toen er legio topless voorbij kwamen om 'vakantieman ben ik al bruin' te zeggen. En dat primetime in een programma waar ook kinderen naar keken!
Het zou me verbazen als er zelfs maar een tepel te zien gaat zijn
Zeg ook niet dat Jowi drank nodig heeft daarvoor, eerder het "slachtoffer" dat al lallend zijn duimpje flauwtjes op steekt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jowi zei daarnet dat ie geen drinker is.
Ze moeten gewoon iets met actie doen...nog genoeg tijd om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit tempo is killing idd.. saaie lui en geen adders onder dan wel boven het gras
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat Jowi drank nodig heeft daarvoor, eerder het "slachtoffer" dat al lallend zijn duimpje flauwtjes op steekt.
Geen idee, hij knuffelde wel liese, ouwe viezerikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:11 schreef waxmask het volgende:
Kroegverhalen met Theo op de Rummikub cam?
Ik verwachtte inderdaad van Regie wat meer op de helling zetten van die club, ze hebben al bijna een week hun "chillout" gehad , met hun "quarantaine-show" erbij misschien al twee weken...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iets met actie doen...nog genoeg tijd om te ouwehoeren
Ben naar stream 2 gegaan, keuken en rummicubquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
zit danielle nu de nagels van jowi te doen?
Ik zag het in mijn ooghoek, ja dus en ook weer naar andere stream, jeej streamsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben naar stream 2 gegaan, keuken en rummicub
Jup.. en een knoeizooi ook ...Tip-Ex?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
zit danielle nu de nagels van jowi te doen?
Tip ex, ja lijkt het wel op maar zal wel soort van verzorginsspul zijn alhoewel ik ook zwart eronder ziet dus misschien probeert ze gewoon iets moois te maken wat dus flink mislukt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. en een knoeizooi ook ...Tip-Ex?
[ afbeelding ]
Joy is er blij mee... gelukkig want Daniii kijkt minder blijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tip ex, ja lijkt het wel op maar zal wel soort van verzorginsspul zijn alhoewel ik ook zwart eronder ziet dus misschien probeert ze gewoon iets moois te maken wat dus flink mislukt in mijn ogen.
Niet zo raar als ze een nagelstudio heeft gehad en het dan zo verpruts, zou ik ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joy is er blij mee... gelukkig want Daniii kijkt minder blij
[ afbeelding ]
Huhuhu lak aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef GayGuy het volgende:
Wel stoer dat Jowi gewoon zijn nagels laat lakken in dat huis. Hij is gewoon echt zo'n type wat LAK heeft aan wat anderen van hem vinden
Zolang het geen klassieke gilkut wapperhomo gaat worden een prima gast verderquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef GayGuy het volgende:
Wel stoer dat Jowi gewoon zijn nagels laat lakken in dat huis. Hij is gewoon echt zo'n type wat LAK heeft aan wat anderen van hem vinden
We vielen er laat in met dank aan regie. Nagels lakken zijn interessanter schijnbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
Irritaties worden besproken in de douche.
Iets over Naomi?
Zij kickt daar opquote:
naomi veganquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
meegekregen op wie nathalie pissed is?
Ik mis iets. Ik zie nu Jowi met die Milf aan tafel zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Nathalie vs. Naomi wordt de eerste grote bitchfight?
Stream 2 is het popcornkanaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik mis iets. Ik zie nu Jowi met die Milf aan tafel zitten
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
meegekregen op wie nathalie pissed is?
Volgens mij is ze niet boos op Naomi maar in het algemeen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Ik kijk via Vier.Be en kan dus niet kiezen tussen streams volgens mij.. OF wel?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vind, voel en wijs geen vingers aldus Nathalie.
Dit een paar keer herhaald.
Voorlopig nog niks aan de hand.
Stop de popcorn maar weer weg.
Die tijden zijn voorbij. Het is allemaal veel minder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Shola het volgende:
Ik wil wel wat gouden kooi drama. Dat was pas genot.
Gouden Kooi was volgens mij ook veel meer geregisseerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Het is allemaal veel minder.
Ze kunnen nog steeds veel geld winnen dan mogen we best bloed zweet en tranen zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ik covid berichten wil, kijk ik wel het nieuws. Mag best wel even ergens anders over gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ook knap is, dat ze al een week in elkaars face zitten te friemelen en zo dapper geen woord over virusjes enzo....
De hele wereld zit in stress.. maar gelukkig in BB is alles " normaal"
DGK kan in 2021 echt niet meer. Dan raken mensen gekwetst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom?quote:
ja, maar waarom?quote:
Ze heeft te vaak 'snap juh' gezegd en heeft daar spijt vanquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK kan in 2021 echt niet meer. Dan raken mensen gekwetst.
Valt me nog mee dat er nog geen kwestmalloten zijn die BB21 racistisch, seksistisch of homofoob noemen.
Nou, homofoob en racistisch zou ik Big brother niet willen noemen. De enige donkere jongen, is ook nog eens gay (en lekker,btw)quote:
Toneel spelen dus en en vooral niets zeggen, nix mis mee het is alleen raarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als ik covid berichten wil, kijk ik wel het nieuws. Mag best wel even ergens anders over gaan
Moet je maar niet heulen met de Belgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik zie geen stream 2... Ik heb maar 1 stream op Vier
Ik heb wel videoland, maar alleen de KPN versie.. Daar is't niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet je maar niet heulen met de Belgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |