Ik verwachtte inderdaad van Regie wat meer op de helling zetten van die club, ze hebben al bijna een week hun "chillout" gehad , met hun "quarantaine-show" erbij misschien al twee weken...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iets met actie doen...nog genoeg tijd om te ouwehoeren
Ben naar stream 2 gegaan, keuken en rummicubquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
zit danielle nu de nagels van jowi te doen?
Ik zag het in mijn ooghoek, ja dus en ook weer naar andere stream, jeej streamsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben naar stream 2 gegaan, keuken en rummicub
Jup.. en een knoeizooi ook ...Tip-Ex?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
zit danielle nu de nagels van jowi te doen?
Tip ex, ja lijkt het wel op maar zal wel soort van verzorginsspul zijn alhoewel ik ook zwart eronder ziet dus misschien probeert ze gewoon iets moois te maken wat dus flink mislukt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. en een knoeizooi ook ...Tip-Ex?
[ afbeelding ]
Joy is er blij mee... gelukkig want Daniii kijkt minder blijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tip ex, ja lijkt het wel op maar zal wel soort van verzorginsspul zijn alhoewel ik ook zwart eronder ziet dus misschien probeert ze gewoon iets moois te maken wat dus flink mislukt in mijn ogen.
Niet zo raar als ze een nagelstudio heeft gehad en het dan zo verpruts, zou ik ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joy is er blij mee... gelukkig want Daniii kijkt minder blij
[ afbeelding ]
Huhuhu lak aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef GayGuy het volgende:
Wel stoer dat Jowi gewoon zijn nagels laat lakken in dat huis. Hij is gewoon echt zo'n type wat LAK heeft aan wat anderen van hem vinden
Zolang het geen klassieke gilkut wapperhomo gaat worden een prima gast verderquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef GayGuy het volgende:
Wel stoer dat Jowi gewoon zijn nagels laat lakken in dat huis. Hij is gewoon echt zo'n type wat LAK heeft aan wat anderen van hem vinden
We vielen er laat in met dank aan regie. Nagels lakken zijn interessanter schijnbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
Irritaties worden besproken in de douche.
Iets over Naomi?
Zij kickt daar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |