Dat is dezelfde prik als de eerste, maar dan krijg je hem de tweede keer. Voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we die tweede prik wel?
[ afbeelding ]

Punt is ook dat je op het moment dat je gaat beginnen ongetwijfeld tegen onpraktische dingen aanloopt. Met een beperkte eerste levering heb je ook mooi de tijd om die lessen vast om te zetten in veranderingen. Nu gaan we ook dat allemaal doen half januari, als de leveringen al veel groter zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De grote fout is vooral dat ze niet meteen begonnen zijn, wat door de fabrikant ook als persmoment bedoeld was. Dan hadden we nu waarschijnlijk al 10.000 vaccinaties gezet. Nog steeds weinig. Maar dan was de trein in ieder geval gaan rijden.

Basically doet het RIVM dus gewoon heel veel van dit:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het RIVM zegt, beduidend minder mensen hebben zich laten testen.....
Maar zegt er later dan wel bij, misschien zijn door de Lockdown er wel veel minder mensen met klachten

Dit ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, hier is het toch wel een beetje teveel "computer says no" idee

Mee eens hoor. Stond ook een mits bij mijn bericht. Alleen na goed onderzoek waaruit blijkt dat de gevolgen minimaal zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt een extreem slecht idee om tegen het advies van de vaccinfabrikant in te gaan. Er is nauwelijks data beschikbaar over de werkzaamheid bij een uitgestelde tweede inenting.
Het zal ook niet meehelpen om meer mensen warm te laten lopen om een prik te halen ben ik bang.

Het begint wel een beetje zielig te worden zo langzamerhand. Het aantal dagelijkse positieve testen daalt al dagen, en nu vinden ze weer wat anders om een negatief beeld te schetsen. Vorige weken werd er nog met stijgende besmettingen in de titels gewerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dan kan je net zo goed de kroegen weer open gooien dus.

Ja, is gewoon zelfde vaccin. Het is niet zo dat er een vaccin A en vaccin B is zover ik weet. Gewoon één vaccin die je twee keer moet krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is dezelfde prik als de eerste, maar dan krijg je hem de tweede keer. Voor zover ik weet.

Basically ís heel veel in deze crisis nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Basically doet het RIVM dus gewoon heel veel van dit:
[ afbeelding ]

Ja, je gaat tegen dingen aanlopen. Maar omdat je dan dingen op moet lossen, gebeurt het ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Punt is ook dat je op het moment dat je gaat beginnen ongetwijfeld tegen onpraktische dingen aanloopt. Met een beperkte eerste levering heb je ook mooi de tijd om die lessen vast om te zetten in veranderingen. Nu gaan we ook dat allemaal doen half januari, als de leveringen al veel groter zijn.

Ventilatie lijkt wel in orde gelukkig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekte serverfoto van het RIVM

Daar is hij wel meester inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef Multatilu het volgende:
Rutte staat me toch een partij het geklungel van De Jonge weg te masseren zeg...

Het duurt wel even voordat zulk onderzoek gedaan is. Ze zijn maanden bezig geweest met de trials van de huidige vaccins. Tegen de tijd dat goed en wel bekend is hoe het werkt bij een uitgesteld boostershot, zou de pandemie al op z'n eind moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Alleen na goed onderzoek waaruit blijkt dat de gevolgen minimaal zijn.

Ja hadden ze maar tijd gehad zich beter voor te bereiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Punt is ook dat je op het moment dat je gaat beginnen ongetwijfeld tegen onpraktische dingen aanloopt. Met een beperkte eerste levering heb je ook mooi de tijd om die lessen vast om te zetten in veranderingen. Nu gaan we ook dat allemaal doen half januari, als de leveringen al veel groter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |