Punt is toch juist dat we die gevolgen niet weten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Eh ik vrees dat ze dat wel gaan doen ja. Daarom zou ik ook overwegen om de 2e prik uit te stellen en iedereen zo snel mogelijk de 1e prik te geven. Uiteraard moet dat wel met minimale gevolgen zijn.
De Agile coach. De persoon zonder enige verantwoordelijkheid in het hele gebeuren die er alleen maar is om open deuren in te trappen. Daar zitten er genoeg van in de kamer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef popje het volgende:
En een goede Agile coach om de wendbaarheid te vergroten, als de sprintperiode van 2 naar 3 weken moet of dat er een MT-moetje tussendoor komt, we dat aankunnen!
Ja, en als we niet uitkijken heb je ook nog een partij technical debt. Als we het agile doen is iedere groep straks een beetje gevaccineerd en wordt de strategie elke 2 weken andersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
[..]
Ik zie meerdere impediments.
Ik vind het echt een extreem slecht idee om tegen het advies van de vaccinfabrikant in te gaan. Er is nauwelijks data beschikbaar over de werkzaamheid bij een uitgestelde tweede inenting.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Eh ik vrees dat ze dat wel gaan doen ja. Daarom zou ik ook overwegen om de 2e prik uit te stellen en iedereen zo snel mogelijk de 1e prik te geven. Uiteraard moet dat wel met minimale gevolgen zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Ze doen echt zo moeilijk over transport. Dat ding mag je toch 5 dagen in een koelkast bewaren?
Je kan vanuit opslag binnen drie uur in ieder ziekenhuis zijn, dan heb je nog 5 dagen - 3 uur de tijd om het daadwerkelijk te gebruiken.
Ze doen net alsof het instant onbruikbaar is als je het 2 uur buiten de diepvries bewaart. Kom op zeg. Zo groot is Nederland niet.
Ben hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt een extreem slecht idee om tegen het advies van de vaccinfabrikant in te gaan. Er is nauwelijks data beschikbaar over de werkzaamheid bij een uitgestelde tweede inenting.
Het zal ook niet meehelpen om meer mensen warm te laten lopen om een prik te halen ben ik bang.
Ik vind hem mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, en als we niet uitkijken heb je ook nog een partij technical debt. Als we het agile doen is iedere groep straks een beetje gevaccineerd en wordt de strategie elke 2 weken anders
Beetje zoals nu dus...
Dat is ook wat Marcel Levi gisteren in Jinek zei, dat hij niet begreep dat daar hier zo ingewikkeld over werd gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Ze doen echt zo moeilijk over transport. Dat ding mag je toch 5 dagen in een koelkast bewaren?
Je kan vanuit opslag binnen drie uur in ieder ziekenhuis zijn, dan heb je nog 5 dagen - 3 uur de tijd om het daadwerkelijk te gebruiken.
Ze doen net alsof het instant onbruikbaar is als je het 2 uur buiten de diepvries bewaart. Kom op zeg. Zo groot is Nederland niet.
Voorspelling voor de komende dagen, we gaan weer 10.000+quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspelling voor vandaag:
5906 nieuwe besmettingen
Ja, als het slecht gaat, kun je net zo goed het beleid aanpassen zodat het nog slechter gaan, dat is logisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dan kan je net zo goed de kroegen weer open gooien dus.
Out of the box denken is heel erg lastig voor bureaucratisch Nederland. Alles moet volgens bestaande (langzame) procedures gebeuren, nadat er 10x over vergaderd is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap ook niet dat de logistiek zo moeilijk is. Juist in een klein en dichtbevolkt land als Nederland is het toch niet zo'n punt, zou je denken? Zelfs buiten de koeling kan het 6 uur bewaard worden. In die tijd kun je met een vrachtwagen heel Nederland twee keer rond.
Met zijn allen naar de action!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat het percentage positieve tests steeg, betekent mogelijk dat mensen zich de afgelopen week minder snel lieten testen. Maar het is ook mogelijk dat de lockdown wél werkt en er minder mensen met klachten zijn, redeneert het RIVM.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
echt heel ingewikkeld dit ook.......quote:
De grote fout is vooral dat ze niet meteen begonnen zijn, wat door de fabrikant ook als persmoment bedoeld was. Dan hadden we nu waarschijnlijk al 10.000 vaccinaties gedaan. Nog steeds weinig. Maar dan was de trein in ieder geval gaan rijden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap ook niet dat de logistiek zo moeilijk is. Juist in een klein en dichtbevolkt land als Nederland is het toch niet zo'n punt, zou je denken? Zelfs buiten de koeling kan het 6 uur bewaard worden. In die tijd kun je met een vrachtwagen heel Nederland twee keer rond.
Het RIVM zegt, beduidend minder mensen hebben zich laten testen.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |