er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.quote:
Je hebt er ook niks aan, want die gaan het toch niet redden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.
Over splinterpartijen gesproken, ik weet er nog wel éénquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.
Femkegodinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over splinterpartijen gesproken, ik weet er nog wel één
Ja maar dat is tegelijkertijd het hele probleem. Door versplintering is een stem op een dergelijke partij vrij kansloos.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het liep helaas wat minder ja, dat heb je soms als je initiatief toont. Soms mislukt het, daar kun je weer van leren en op naar de volgende. Maar je kunt er ook gewoon helemaal niks meer aan doen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. De awards, of moet ik zegggen DE AWARDS!!!
Toch wel ingevuld door 8 mensen waaronder @:GGMM zelf. Wat een waardeloos topic is dat geweest. Had ik het toch bij het rechte eind @:maxi-mus
Ho ho, hij heeft een peiling gehouden. Dat is niet helemaal niets!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het liep helaas wat minder ja, dat heb je soms als je initiatief toont. Soms mislukt het, daar kun je weer van leren en op naar de volgende. Maar je kunt er ook gewoon helemaal niks meer aan doen inderdaad.
Begrijpelijk. Had nu sowieso wel D66 gestemd als ze niet alles hadden laten vallen afgelopen jaren. Ach ja, ik lees over enkele maanden de partijplannen wel door en kijk wat het wordt (vermoedelijk GroenLinks want zodra ik niet hun Social Media-bagger lees vind ik ze best wel oké)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is tegelijkertijd het hele probleem. Door versplintering is een stem op een dergelijke partij vrij kansloos.
In het verleden stemde ik vrijwel altijd D66, maar die partij heeft zo ongeveer alles waar ze voor stonden wel laten vallen. Dus nu stem ik dan maar op de sterkste man bij gebrek aan beter.
Ik vind het heel erg dat dat in de Tweede Kamer zit maar we hebben in principe ook SGP en die geloven ook in een of andere hele rare theorie dus ach.quote:
Lekker volledig de identiteitspolitiekgekte omarmenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:56 schreef fetX het volgende:
D66 is ook een lijmpartij die je er prima bij kunt hebben met te weinig uitgesproken standpunten dat het ook nooit de grootste zal worden. En als ze dan een uitgesproken standpunt hebben, laten ze het wel weer vallen.
Kaag wordt ook niets.
Kees is wel één van de grootste bazen die er ooit op dat binnenhof hebben rondgelopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat dat in de Tweede Kamer zit maar we hebben in principe ook SGP en die geloven ook in een of andere hele rare theorie dus ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |