Gezellig met Rob leuk hoor Ben benieuwd naar je nieuwe spel, ik ga als ik er aan denk wel een kijkje nemen maar kom bijna niet op de FPquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
mwoah wat is druk. Gisteren de FOK!stok in Den Dolder weggelegd, vandaag een kaartje naar Amsterdam gebracht vanwege static, morgen m'n jongens, zaterdag van start met een nieuw FP spelletje.
je kan ook alleen de YT link plaatsen, dan doet ie het ookquote:
Ik heb de stok wel met hem opgehaald in zeeland zondag ja, gisteren was ik met ov op padquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig met Rob leuk hoor Ben benieuwd naar je nieuwe spel, ik ga als ik er aan denk wel een kijkje nemen maar kom bijna niet op de FP
Hoop dat het gaat lukkenquote:
Owjaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
je kan ook alleen de YT link plaatsen, dan doet ie het ook
quote:
O dat heb je alleen gedaan, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb de stok wel met hem opgehaald in zeeland zondag ja, gisteren was ik met ov op pad
Ok dat is wel een leuk spelletjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik deze zelf gemaakt als voorbeeld vandaag, maar het is dus de bedoeling dat users me live spotten en daar een screen van plaatsen. Degene die het eerste is, wint
Hebben de users wel wat te doen, geef je tips van waar je ongeveer naar toe gaat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik deze zelf gemaakt als voorbeeld vandaag, maar het is dus de bedoeling dat users me live spotten en daar een screen van plaatsen. Degene die het eerste is, wint
Ja, ik geef de livestream van de bewuste locatie vrij, maar niet hoe laat ik er exact ga zijn, dat zou het spelelement weghalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben de users wel wat te doen, geef je tips van waar je ongeveer naar toe gaat?
Hij gewoon een baan he, heeft echt niet alle dagen tijd om mij op sleeptouw te nemen. En bovendien, dan zou ik voor lul een dal vrij abo bij de NS hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb je alleen gedaan, dat kan ook natuurlijk
eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonder Bram en Aart geen sinterklaasfeest
Kan zijn dat je het in de avond uren gedaan had.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij gewoon een baan he, heeft echt niet alle dagen tijd om mij op sleeptouw te nemen. En bovendien, dan zou ik voor lul een dal vrij abo bij de NS hebben
De BB dancerquote:
Nee, ben om 9 uur op de trein gestapt. Moest hem binnen 24 uur weer wegleggen he volgens de spelregels. Aangezien ik hem om half vier 's middags in m'n bezit had, moest hij wel vroeg op pad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het in de avond uren gedaan had.
O vandaar. Ken die hele spelregels niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ben om 9 uur op de trein gestapt. Moest hem binnen 24 uur weer wegleggen he volgens de spelregels. Aangezien ik hem om half vier 's middags in m'n bezit had, moest hij wel vroeg op pad.
GC / FOK!STOK door Nederland #282 Den Dolder (DJMO en Rob)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vandaar. Ken die hele spelregels niet.
Mag ik bedanken voor de eerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #282 Den Dolder (DJMO en Rob)
Volg dit topic maar. Het is hilarisch af en toe.
Ja ik sta hier ook op het punt de lampen weer aan te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Lampen aan want het wordt alweer donker
Ik heb de lamp al weer aan bah bahquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik sta hier ook op het punt de lampen weer aan te doen.
De dagen zijn al weer aan het lengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach nog even en het is weer langer licht
Minder dan gisteren weer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:42 schreef ToT het volgende:
COVID-19: 6412 nieuwe besmettingen en 152 doden, totaal 834.064 en 11.825De cijfers storten in elkaar!
Ojee, maar ze dalen wel tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:42 schreef ToT het volgende:
COVID-19: 6412 nieuwe besmettingen en 152 doden, totaal 834.064 en 11.825De cijfers storten in elkaar!
Ja ik zie het, bewijs is geleverd, de lamp is aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga de grote lamp ook weer aan doen!
Luister je het debat ?quote:
Toffe lamp.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga de grote lamp ook weer aan doen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zie het, bewijs is geleverd, de lamp is aan
Ja was iets van 3 tientjes, inclusief andere lampen, maar die zijn niet energiezuinig, dus heb ik deze lampen er voor in de plaats gekocht, en deze staan ook VEEL mooier bij ons interieur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |