abonnement Unibet Coolblue
pi_197219609
Welja, die kunnen er ook nog wel bij

https://nos.nl/artikel/23(...)iderschap-tonen.html

nee, we moeten niet voor aan staan, maar de spelen kunnen niet door gaan zonder dat alle spelers gevaccineerd zijn

Hoogeband: En dat is ook haalbaar in zijn ogen. "Zoals ik het nu kan inschatten en ook de getallen horende van de beschikbaarheid van vaccins, denk ik dat dat een reëel scenario is. Maar nogmaals, ik vind wel dat het IOC daarin een heel belangrijke rol moet spelen en leiderschap moet tonen. Het IOC zou bij wijze van spreken zelf vaccins kunnen opkopen. Dat zou een oplossing kunnen zijn om niet de landen te belasten met dit probleem."

POLL
  dinsdag 5 januari 2021 @ 08:21:57 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197219627
Die vinden zichzelf wel heel belangrijk voor de samenleving.
pi_197219629
Zorgpersoneel, docenten, boa, politie en nu sporters.

Straks wil het winkelpersoneel van essentiële winkels ook nog voorrang omdat ze tussen de klanten staan.

En dan heeft half Nederland ineens voorrang en krijg je een nieuwe discussie over wie er extra voorrang moet krijgen.
pi_197219637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zorgpersoneel, docenten, boa, politie en nu sporters.

Straks wil het winkelpersoneel van essentiële winkels ook nog voorrang omdat ze tussen de klanten staan.

En dan heeft half Nederland ineens voorrang en krijg je een nieuwe discussie over wie er extra voorrang moet krijgen.
Vergeet de leraren niet
pi_197219663
Gewoon even vragen aan de Japanners, die gaan dat 100% regelen voor ze
Nieuw is niet altijd beter.
  Spellchecker dinsdag 5 januari 2021 @ 08:28:23 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197219672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zorgpersoneel, docenten, boa, politie en nu sporters.

Straks wil het winkelpersoneel van essentiële winkels ook nog voorrang omdat ze tussen de klanten staan.

En dan heeft half Nederland ineens voorrang en krijg je een nieuwe discussie over wie er extra voorrang moet krijgen.
COR / Brief naar VWS: "Fokkers en Incels eerder gevaccineerd"
  dinsdag 5 januari 2021 @ 08:28:26 #7
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197219673
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Die vinden zichzelf wel heel belangrijk voor de samenleving.
"Dat zou er wellicht voor pleiten om ook in Nederland topsporters met spoed te vaccineren. "Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind niet dat sporters voorrang moeten krijgen. Maar we moeten ons wel gaan afvragen hoe belangrijk Olympische Spelen zijn. En met 'we' bedoel ik dan met name het IOC. Dat is de organisator van het belangrijkste sportevenement ter wereld."

"Epke Zonderland liet al weten dat sporters niet vooraan in de vaccinatierij horen te staan."
"Van den Hoogenband onderschrijft de mening van de Friese turner volledig. "In de huidige situatie heeft Epke volstrekt gelijk. Dat neemt niet weg dat we wel actief moeten nadenken over hoe in het geval dat er wél genoeg vaccinatiemogelijkheden zijn, we er onze topsporters op een adequate manier aan kunnen laten deelnemen. Dat is wel onze plicht."

AKA clickbait/misleidende titel.
WFPB!
pi_197219690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:23 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Vergeet de leraren niet
En de sportscholen van Arie Boomsma!
pi_197219698
Als je het artikel overigens leest, brengt onze chef de mission nuance aan.
pi_197219728
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

"Dat zou er wellicht voor pleiten om ook in Nederland topsporters met spoed te vaccineren. "Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind niet dat sporters voorrang moeten krijgen. Maar we moeten ons wel gaan afvragen hoe belangrijk Olympische Spelen zijn. En met 'we' bedoel ik dan met name het IOC. Dat is de organisator van het belangrijkste sportevenement ter wereld."

"Epke Zonderland liet al weten dat sporters niet vooraan in de vaccinatierij horen te staan."
"Van den Hoogenband onderschrijft de mening van de Friese turner volledig. "In de huidige situatie heeft Epke volstrekt gelijk. Dat neemt niet weg dat we wel actief moeten nadenken over hoe in het geval dat er wél genoeg vaccinatiemogelijkheden zijn, we er onze topsporters op een adequate manier aan kunnen laten deelnemen. Dat is wel onze plicht."

AKA clickbait/misleidende titel.
Geen clickbait, Hij zegt het 'niet', maar bedoeld het wel.
Hij dreigt er zelfs mee dat wij niet naar de spelen kunnen als de topsporters voor juli niet zijn gevaccineerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 08:40:26 ]
pi_197219776
Waarom denkt iedereen toch per se recht te hebben op de eerste prikken. Donder toch op. Achter een bal aan rennen, springen over een latje, ed. is simpelweg niet zo essentieel in deze.
pi_197219777
Eerst de übermensch daarna een Fokker
pi_197219795
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:48 schreef Benny het volgende:
Waarom denkt iedereen toch per se recht te hebben op de eerste prikken. Donder toch op. Achter een bal aan rennen, springen over een latje, ed. is simpelweg niet zo essentieel in deze.
maar ik lees dat dan ook niet in het artikel, jij wel?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 januari 2021 @ 08:54:12 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197219807
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

"Dat zou er wellicht voor pleiten om ook in Nederland topsporters met spoed te vaccineren. "Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind niet dat sporters voorrang moeten krijgen. Maar we moeten ons wel gaan afvragen hoe belangrijk Olympische Spelen zijn. En met 'we' bedoel ik dan met name het IOC. Dat is de organisator van het belangrijkste sportevenement ter wereld."

"Epke Zonderland liet al weten dat sporters niet vooraan in de vaccinatierij horen te staan."
"Van den Hoogenband onderschrijft de mening van de Friese turner volledig. "In de huidige situatie heeft Epke volstrekt gelijk. Dat neemt niet weg dat we wel actief moeten nadenken over hoe in het geval dat er wél genoeg vaccinatiemogelijkheden zijn, we er onze topsporters op een adequate manier aan kunnen laten deelnemen. Dat is wel onze plicht."

AKA clickbait/misleidende titel.
Eens
Cees-Rijn vdH was heel helder gisteren. IOC moet daarin wel een actievere rol gaan spelen hoe ze er voor zorgen dat er een gelijk speelveld is tijdens de OS. Hij was juist heel genuanceerd als het gaat om sporters voorrang geven.
TS moet het artikel nog maar eens lezen ipv een zin eruit pakken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197219814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:54 schreef borisz het volgende:

[..]

Eens
Cees-Rijn vdH was heel helder gisteren. IOC moet daarin wel een actievere rol gaan spelen hoe ze er voor zorgen dat er een gelijk speelveld is tijdens de OS. Hij was juist heel genuanceerd als het gaat om sporters voorrang geven.
TS moet het artikel nog maar eens lezen ipv een zin eruit pakken.
Precies. dat voorrang staat nergens.
pi_197219824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:54 schreef borisz het volgende:

[..]

Eens
Cees-Rijn vdH was heel helder gisteren. IOC moet daarin wel een actievere rol gaan spelen hoe ze er voor zorgen dat er een gelijk speelveld is tijdens de OS. Hij was juist heel genuanceerd als het gaat om sporters voorrang geven.
TS moet het artikel nog maar eens lezen ipv een zin eruit pakken.
Hoe wil je dit nuanceren? ze krijgen voorhang of niet.

Nee natuurlijk staan ze niet boven onze zorghelden en andere belangrijke beroepen die nu vooraan mogen staan, maar als straks in (laten we zeggen april) de rest van het land gevaccineerd mag gaan worden, hebben ze dan wel voorhang boven andere? dat is wat ze zeggen, want anders gaan de spelen niet door voor nederlanders. En als ze die voorhang niet krijgen van Nederland, dan moet het IOC maar vaccins kopen zodat ze die voorhang zelf wel gaan regelen.
pi_197219836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Hoe wil je dit nuanceren? ze krijgen voorhang of niet.

Nee natuurlijk staan ze niet boven onze zorghelden en andere belangrijke beroepen die nu vooraan mogen staan, maar als straks in (laten we zeggen april) de rest van het land gevaccineerd mag gaan worden, hebben ze dan wel voorhang boven andere? dat is wat ze zeggen, want anders gaan de spelen niet door voor nederlanders. En als ze die voorhang niet krijgen van Nederland, dan moet het IOC maar vaccins kopen zodat ze die voorhang zelf wel gaan regelen.
*voorrang
  dinsdag 5 januari 2021 @ 08:59:06 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197219837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Hoe wil je dit nuanceren? ze krijgen voorhang of niet.

Nee natuurlijk staan ze niet boven onze zorghelden en andere belangrijke beroepen die nu vooraan mogen staan, maar als straks in (laten we zeggen april) de rest van het land gevaccineerd mag gaan worden, hebben ze dan wel voorhang boven andere? dat is wat ze zeggen, want anders gaan de spelen niet door voor nederlanders. En als ze die voorhang niet krijgen van Nederland, dan moet het IOC maar vaccins kopen zodat ze die voorhang zelf wel gaan regelen.
Het is "voorrang".
pi_197219846
de spelen zijn niet zo belangrijk voor Nederland nobody cares
  dinsdag 5 januari 2021 @ 09:12:06 #20
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197219933
Het staat het IOC vrij om vaccins te kopen, dan gaat het ook niet ten koste van de vaccins die landen al hebben ingekocht.

Een paar hobbyisten voorrang geven voor hun sportevenement lijkt me niet de bedoeling. Dan kunnen we iedereen die lid is van een sportvereniging ook wel voorrang gaan geven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197220265
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:12 schreef MichaelScott het volgende:
Het staat het IOC vrij om vaccins te kopen, dan gaat het ook niet ten koste van de vaccins die landen al hebben ingekocht.

Een paar hobbyisten voorrang geven voor hun sportevenement lijkt me niet de bedoeling. Dan kunnen we iedereen die lid is van een sportvereniging ook wel voorrang gaan geven.
Uiteraard maar dat kost hun geld, dat willen ze uiteraard niet!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197220269
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:12 schreef MichaelScott het volgende:
Het staat het IOC vrij om vaccins te kopen, dan gaat het ook niet ten koste van de vaccins die landen al hebben ingekocht.

Een paar hobbyisten voorrang geven voor hun sportevenement lijkt me niet de bedoeling. Dan kunnen we iedereen die lid is van een sportvereniging ook wel voorrang gaan geven.
Natuurlijk gaat dat wel ten koste van de landen die al hebben ingekocht, die zitten met smart te wachten op de vaccins, die worden nu mondjesmaat uitgeleverd en dat gaat nog een behoorlijke tijd door voordat landen genoeg hebben. Als het IOC dosisses gaat opkopen kunnen er minder aan de landen geleverd worden
pi_197220456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef Duiveltja het volgende:
de spelen zijn niet zo belangrijk voor Nederland nobody cares
Die zijn best belangrijk maar staan wel ergens wat lager op de prio lijst.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 10:13:41 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197220570
Gelachen om 'Olympische spelers'.

Verder: nee, die moeten geen voorrang krijgen. En ja, als vaccins tegen die tijd relatief makkelijk te verkrijgen zijn moet het IOC zeker de grote geldbuidel aan gaan boren om vaccins te regelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197220602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Die zijn best belangrijk maar staan wel ergens wat lager op de prio lijst.
Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 10:20:30 #26
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197220642
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
De Olympische spelen zijn de afgelopen jaren een ongelofelijk succes geweest, in tegenstelling tot het Nederlands elftal.

Ik heb ook altijd het idee dat de OS in heel Nederland enorm leeft. :)
pi_197220688
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

De Olympische spelen zijn de afgelopen jaren een ongelofelijk succes geweest, in tegenstelling tot het Nederlands elftal.

Ik heb ook altijd het idee dat de OS in heel Nederland enorm leeft. :)
We gaan hier niet massaal de straat op zoals bij voetbal. Echt nobody cares.
pi_197220689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
individuele sporters misschien niet, maar de prestaties van het land Nederland wel. Geen reden om ze maar te vaccineren voor de duidelijkheid.
pi_197220699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

We gaan hier niet massaal de straat op zoals bij voetbal. Echt nobody cares.
Dus is het noboby cares?
pi_197220774
Daarnaast ben je er niet met alleen de spelers, alle coaches/trainers/fysio/logistiek moet dan óók 2 prikjes hebben gehad. En wat dacht je van het legioen aan journalisten of het personeel van het Holland Heineken House en de bouwers ervan. Onmogelijk en onethisch om dat te laten gebeuren.
Fingerspitzgefühl
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 10:33:25 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197220815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:30 schreef ForumGek het volgende:
Daarnaast ben je er niet met alleen de spelers, alle coaches/trainers/fysio/logistiek moet dan óók 2 prikjes hebben gehad. En wat dacht je van het legioen aan journalisten of het personeel van het Holland Heineken House en de bouwers ervan. Onmogelijk en onethisch om dat te laten gebeuren.
Ik denk niet dat het Holland Heineken House de prioriteit heeft, gezien de manier waarop sporten de afgelopen maanden door zijn gegaan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 10:34:09 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197220829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
Max Verstappen relevant voor het landsbelang, haha.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197220849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het Holland Heineken House de prioriteit heeft, gezien de manier waarop sporten de afgelopen maanden door zijn gegaan :+
Jaja, zeg dat maar tegen onze koning. Kan die ook weer niet op vakantie! :(
Fingerspitzgefühl
pi_197220866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
Max Verstappen relevant voor het landsbelang, haha.
Qua exposure en populariteit overstijgt hij de Olympische sporters ver ja :Y
  dinsdag 5 januari 2021 @ 10:37:21 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197220870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

We gaan hier niet massaal de straat op zoals bij voetbal. Echt nobody cares.
Want als we niet massaal de straat op gaan is het nobody cares?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 10:41:06 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197220915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Qua exposure en populariteit overstijgt hij de Olympische sporters ver ja :Y
Ligt eraan of je het landsbelang van binnenuit ziet of van buiten, waar F1 toch een stuk minder populair is en er globaal gezien veel meer naar de Spelen gekeken wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197220976
Prima reactie van Epke in dat artikel. Die gozer staat echt met beide benen op de grond, behalve als hij aan de rekstok hangt.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 10:47:59 #38
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197221001
Het punt betreft Max is dat hij geen vaccinatie nodig heeft om te kunnen racen, dat is afgelopen jaar wel duidelijk geworden.

Het punt van/voor de IOC is dat het oneerlijk is als zeg Rusland wel vaccinaties naar hun olympische sporters heeft kunnen krijgen en Nederland niet. Dan hebben bepaalde landen straks meer kans op Olympische medailles, wat ook voor de Spelen slecht is want dan blijft altijd het idee "2021 was een oneerlijk jaar".

Ik kan me in Nederland nog best voorstellen dat op het moment dat vaccinaties naar de gezonde, jonge populatie gaan, je als topsporter voorrang krijgt. Alsin de mensen met A-status. Die hebben nu ook al het privilege dat ze (uitgebreider) mogen sporten dan de amateursporters.
WFPB!
pi_197221016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:47 schreef Dizorn het volgende:
Het punt betreft Max is dat hij geen vaccinatie nodig heeft om te kunnen racen, dat is afgelopen jaar wel duidelijk geworden.

Het punt van/voor de IOC is dat het oneerlijk is als zeg Rusland wel vaccinaties naar hun olympische sporters heeft kunnen krijgen en Nederland niet. Dan hebben bepaalde landen straks meer kans op Olympische medailles, wat ook voor de Spelen slecht is want dan blijft altijd het idee "2021 was een oneerlijk jaar".

Ik kan me in Nederland nog best voorstellen dat op het moment dat vaccinaties naar de gezonde, jonge populatie gaan, je als topsporter voorrang krijgt. Alsin de mensen met A-status. Die hebben nu ook al het privilege dat ze (uitgebreider) mogen sporten dan de amateursporters.
Maar goed de spelen zijn nog ver weg, het is nu geen prio toch?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 10:49:43 #40
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197221021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:49 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Maar goed de spelen zijn nog ver weg, het is nu geen prio toch?
Ze hebben het ook over april/mei toch qua vaccineren?
WFPB!
pi_197221027
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Want als we niet massaal de straat op gaan is het nobody cares?
Bij boer zoekt vrouw gaan we ook niet massaal de straat op. Gezien de kijkcijfers is dat toch iemand cares ;)
pi_197221041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee voor het landsbelang zijn die sporters echt niet relevant. Dan zou ik zeggen qua sport dat de voetballers daar mijlenver boven staan. En Max Verstappen.
Ah een F1 fanboy. Nu snap ik je reacties.
pi_197221098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:51 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Ah een F1 fanboy. Nu snap ik je reacties.
Kijk het wel, maar geen fanboy.Als we dan sporters voorrang gaan geven, laten we dan bij de sporters beginnen die de meeste exposure hebben en niet een fietsertje ofzo.
pi_197221111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Kijk het wel, maar geen fanboy.Als we dan sporters voorrang gaan geven, laten we dan bij de sporters beginnen die de meeste exposure hebben en niet een fietsertje ofzo.
"fietsertje" dat zegt alles...
De OS hebben veel meer exposure dan een paar rondjes in een F1. Dat weet je stiekem ook wel. Ontken je liefhebberij voor de autosport nu maar niet.
Dat jou het geen reet interesseert maakt het nog geen "nobody cares"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 10:56:28 ]
pi_197221302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:56 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

"fietsertje" dat zegt alles...
De OS hebben veel meer exposure dan een paar rondjes in een F1. Dat weet je stiekem ook wel. Ontken je liefhebberij voor de autosport nu maar niet.
Dat jou het geen reet interesseert maakt het nog geen "nobody cares"
Het is knap hoor, maar niemand gaat de straat op als Epke een titel wint. Het is leuk maar het staat niet in verhouding. Over 10 jaar weet niemand wie hij is, terwijl Max en Frenkie de Jong echt nog wel herinnerd gaan worden de komende jaren :Y
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 11:11:49 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197221380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:56 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

"fietsertje" dat zegt alles...
De OS hebben veel meer exposure dan een paar rondjes in een F1. Dat weet je stiekem ook wel. Ontken je liefhebberij voor de autosport nu maar niet.
Dat jou het geen reet interesseert maakt het nog geen "nobody cares"
Tja, er valt niet echt mee te discussiëren als je zegt dat niemand in Nederland over tien jaar nog weet wie Epke Zonderland is _O-

Volgens mij heeft niemand die nu nog leeft ooit van Pieter van den Hoogenband, Anky van Grunsven of Inge de Bruijn gehoord ook!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197221859
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, er valt niet echt mee te discussiëren als je zegt dat niemand in Nederland over tien jaar nog weet wie Epke Zonderland is _O-

Volgens mij heeft niemand die nu nog leeft ooit van Pieter van den Hoogenband, Anky van Grunsven of Inge de Bruijn gehoord ook!
Laten we Henk Angenent, Erik Hulzebosch en vooral Piet, de missende stempel, Kleine niet vergeten
pi_197222049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is knap hoor, maar niemand gaat de straat op als Epke een titel wint. Het is leuk maar het staat niet in verhouding. Over 10 jaar weet niemand wie hij is, terwijl Max en Frenkie de Jong echt nog wel herinnerd gaan worden de komende jaren :Y
Je bent gewoon een troll.
pi_197222054
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, er valt niet echt mee te discussiëren als je zegt dat niemand in Nederland over tien jaar nog weet wie Epke Zonderland is _O-

Volgens mij heeft niemand die nu nog leeft ooit van Pieter van den Hoogenband, Anky van Grunsven of Inge de Bruijn gehoord ook!
waarom quote je mij?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 11:57:43 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197222171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:52 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

waarom quote je mij?
Omdat ik jouw "fietsertje, dat zegt alles" las als "Als je zo over sporters praat valt er al niet normaal te discussiëren". Met andere woorden, ik was het dus met je eens. Met 'er' doel ik op die user die je quotte.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')