Scheelt weer een paardenhoofdquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Users moeten een postratio DTS:ONZ-overig van maximaal 5:1 opgelegd krijgen. Wat is jouw mening hierover, @:maanvis ?
Dat is toch ook al.donatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ieder doet wat die kan en niemand kan bij iemand in de portemonnee kijken
De meeste hebben al een abo
zou een goed idee zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Users moeten een postratio DTS:ONZ-overig van maximaal 5:1 opgelegd krijgen. Wat is jouw mening hierover, @:maanvis ?
Waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou een goed idee zijnof DTS gewoon naar een ander subforum toe schoppen
ik maak me niet druk, ik ben gewoon positief aan het integratiecoachenquote:
Je bent er ook een.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik maak me niet druk, ik ben gewoon positief aan het integratiecoachen
quote:
Goeie icon dit.quote:
Nou ja zegquote:
is een plaatje van FOK!quote:
Lekker danquote:
Ik dank u maar ik sla deze wel overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
56 Hele Slechte Ouders - Zo moet het dus niet!
Hey Nattequote:
Hey Tjalala al weer je eerste pauze van vandaag?quote:
Was aan het wachten tot een systeem was opgestart, die is nu klaar voor gebruikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tjalala al weer je eerste pauze van vandaag?
ik lig nog lekker op bed van mijn ziektewet te genietenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:28 schreef Dotteke het volgende:
het is 2 om 2 hier, twee werkende een twee niet werkende
Koffie pauze hoor niet als ik werk.. maar goed lbquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:28 schreef Dotteke het volgende:
het is 2 om 2 hier, twee werkende een twee niet werkende
O wat heb je dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik lig nog lekker op bed van mijn ziektewet te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |