psychische problemen , wat weet ik aan het eind van de maandquote:
O dat is minder Maan, hopelijk herstel je er snel van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
psychische problemen , wat weet ik aan het eind van de maand
thx ik wil sowieso pas weer aan het werk als corona voorbij is. thuiswerken is niks voor mequote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Maan, hopelijk herstel je er snel van.
Aan de ene kant hoop ik dan dat het je lukt, maar aan de andere kant eerder jezelf beter voelen is toch fijner lijkt mij?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx ik wil sowieso pas weer aan het werk als corona voorbij is. thuiswerken is niks voor me
nee de tennisclub is geslotenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dan dat het je lukt, maar aan de andere kant eerder jezelf beter voelen is toch fijner lijkt mij?
DOe je nog wel je vrijwilligers werk momenteel?
O, mijn vriendin zit ook op tennis, maar die mag nog steeds tennissenquote:
het clubhuis is dichtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, mijn vriendin zit ook op tennis, maar die mag nog steeds tennissen
Ja, dat is waar. Zo jammer allemaal.quote:
Hey MrsLquote:
Zeg toch nergens dat t niet zo moetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Ja en jij doet er net zo hard aan mee, dat is het spel
hee mooi iconquote:
Mogguh Tjalalaquote:
Hoe vond jij BB gisteren?quote:
Mogguh Dotquote:
Hello ToTquote:
Mogguh Maanquote:
Jacqquote:
Was toch grote flop of niet dan dotquote:
Niet zoveel aan eigenlijk.. misschien dat de streams leuker zijn dan de tv uitzendingquote:
Ik heb net even terug gekeken en het kan mij nog niet echt bekoren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet zoveel aan eigenlijk.. misschien dat de streams leuker zijn dan de tv uitzending
Ik zag dat er ook al twee nieuwe bewoners erbij waren gekomen
Ja met een half oog. Net even terug gekeken maar ik vond er niet zoveel aanquote:
Klopt sowieso omdat het nu via videoland is..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net even terug gekeken en het kan mij nog niet echt bekoren.
Het is zo anders als anders.
Maar de tijd zal het leren.
Fuck no!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met een half oog. Net even terug gekeken maar ik vond er niet zoveel aan
Was meer gelul dan anders wat.
Jij ook gekeken?
Ik zie nog steeds niet op videoland waar je de livestreams kan zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt sowieso omdat het nu via videoland is..
Om 10 uur geloof ik pas, dus nog even geduldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet op videoland waar je de livestreams kan zien.
IK was meer benieuwd waar het zou staan, maar zelfs 10 min voor de start is het niet te zien nogquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Om 10 uur geloof ik pas, dus nog even geduld
Dat is wel heel raar danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was meer benieuwd waar het zou staan, maar zelfs 10 min voor de start is het niet te zien nog
Hey Paulquote:
Ach ja het is toch allemaal anders dan anders deze.quote:
quote:
O wist niet dat je buikpijn had, heb je dat al na laten kijken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds af en toe steek in mijn linker zij van mijn buik
Sinds zondag nacht, kreeg ik ineen steken..maar is niet constantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist niet dat je buikpijn had, heb je dat al na laten kijken?
O vervelend. Beterschapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sinds zondag nacht, kreeg ik ineen steken..maar is niet constant
Maar ik hou het wel in de gaten..vannacht weinig last gehad
Thanks, zal wel weer goed komen hoop ik..quote:
eierstok of spleenheup?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sinds zondag nacht, kreeg ik ineen steken..maar is niet constant
Maar ik hou het wel in de gaten..vannacht weinig last gehad
Weet ik niet, ben geen dokterquote:
Is wel te hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thanks, zal wel weer goed komen hoop ik..
ik ook niet maar ik wil je wel inspecteren voor een second opinionquote:
Dat is wel de beste openingszin die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik wil je wel inspecteren voor een second opinion
Vroegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Alles goed? Of heb je nog wat te mopperen
Ja vieze motregenquote:
Mijn tel gaf t aanquote:
Mwa echt bagger weer, maar goed ik hoef er vandaag niet door. tenzij het vanmiddag droog is misschien dan een rondje wandelenquote:
Natte sneeuwquote:
Ik hoef er ook niet door. Heb wel te doen met die bouwlui hier aan de overkantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa echt bagger weer, maar goed ik hoef er vandaag niet door. tenzij het vanmiddag droog is misschien dan een rondje wandelen
Die zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet door. Heb wel te doen met die bouwlui hier aan de overkant
Dat is waar, maar tochquote:
Ze zijn binnen aan het werk, had net de opzichter aan de deur, ze gaan meer parkeer plaatsen afzetten. Niet hier maar achter in de wijk zijn ze met dezelfde woningen bezig ( krijg altijd als eerste info als er wat veranderd)quote:
Ah dat is wel fijn, dat je als eerste info krijgt.. Gaat vaak ook wel redelijk snel idd scheelt ook dat het op zich wel prima weer is.. dus kunnen ze lekker door werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn binnen aan het werk, had net de opzichter aan de deur, ze gaan meer parkeer plaatsen afzetten. Niet hier maar achter in de wijk zijn ze met dezelfde woningen bezig ( krijg altijd als eerste info als er wat veranderd)
Maar ze gan goed, de binnenmuren staan. In een blok zijn ze nu bezig met de vloerverwarming aan het aan leggen. Ze zijn bij een andere rij weer aan het metselen. En de andere gaat straks in de isolatie
Ze staan nu o woonkeus, en zijn al 1oo reacties op 28 huizen
Komt omdat ik in de huurdersoverleggroep zit en in de bewonerscommissiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn, dat je als eerste info krijgt.. Gaat vaak ook wel redelijk snel idd scheelt ook dat het op zich wel prima weer is.. dus kunnen ze lekker door werken
Okquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat ik in de huurdersoverleggroep zit en in de bewonerscommissie
Ja eind mei moeten ze klaar zijn.
Werden goedkope sociale huurwoningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
En nu is het maar afwachten wat er in komt. Het is hier echt een hele rustige buurt maar of dat zo gaat blijven nu
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Werden goedkope sociale huurwoningen?
Ja da's altijd afwachten dan, maar ook in duurdere huizen kan van alles komen.
Ninja edit!quote:
Nee dat denk ik niet, iemand moet Bondage anders even mailen wat er aan de hand is Dev wist het ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Of zal dat niet verder iets uit maken, dat er twee topics waren met een andere naam
Heb ik al gedmt maar wist het ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, iemand moet Bondage anders even mailen wat er aan de hand is Dev wist het ook niet.
Dacht ik al, daarom haalde ik het wegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ninja edit!Ik snapte dat over de vijver al niet!
Maar dat is niet zo HEEL goedkoop eigenlijk. (Misschien wel in die omgeving?)
Een virus opgelopenquote:
O raar danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik al gedmt maar wist het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |