Vooral de aanval ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:03 schreef -XOR- het volgende:
Bij liverpool wordt het tijd dat ze eens gaan doorselecteren, anders gaan ze nog ver wegzakken de komende jaren.
GEEFT MAAR WEER AAN HOE DE VORK IN DE STEEL ZITquote:Op zondag 17 januari 2021 19:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
EN DAT MOET PIJN DOEN BIJ DONNY VAN DER BEEK
City gaat kampioen worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Kan iemand me geruststellen opdat het immer willekeurig beleidvoerende Manchester United niet de titel pakt?
Manchester United pakt niet de titel Stijn!quote:Op zondag 17 januari 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Kan iemand me geruststellen opdat het immer willekeurig beleidvoerende Manchester United niet de titel pakt?
City wordt kampioenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
City gaat het gewoon worden, die hebben na deze wedstrijd 1 verliespunt minder dan United en hebben bovendien de betere ploeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |