Meer dan genoeg.quote:
Ik vermoed saaiheid en Theo er als eerste eruit....quote:Op maandag 4 januari 2021 20:55 schreef BB-King het volgende:
Ik vind 8 bewoners eigenlijk erg weinig.
Hier moet je het dus mee doen 100 dagen?
Ja dat weet ik wel, maar hoe is ze geschoold. 😉quote:Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat ook, gewoon nabellen enzo van besmette mensen. (en eerst de omgeving, maar dat moeten ze nu vaak zelf doen)
En dan duurt het nog een kwartier voordat het bij die Belgjes binnenkomt.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische TV zend pas om 21:30 uit
lol
Ja wie laat zich dan ook 100 dagen zo opsluiten en filmen, dat zijn geen doorsnee lui.quote:
Krijgt ie van mij ¤1000 als m dat luktquote:Op maandag 4 januari 2021 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk neukt die dikke dat lekkere wijf
Bleef dat maar bij dit soort programma's.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Onvermijdelijk met dit soort programma's
Vegan deskundigequote:Op maandag 4 januari 2021 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn vast weer allemaal verzonnen baantjes
Lekkere wijf?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk neukt die dikke dat lekkere wijf
even quoten.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijgt ie van mij ¤1000 als m dat lukt
Of d’n JPquote:
Die met de bril.quote:
Dat wordt een hoop uitzoomen bij Thomas.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zie in één shot minstens 6 andere camera's. Je kan ook overdrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |