abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:42:40 #76
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197226827
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doe ik :D
Datum is lastig idd.
[..]

Hier hadden we ook een hele duidelijke routekaart. Precies wat we nodig hadden. Maar het kabinet besloot zelf nog geen week later zich niet te gaan houden aan wat zij bedacht hadden. Dat leert mij dat ze het voor de bühne gedaan hebben en nergens aan vast willen houden. Om wat voor reden dan ook. Want ze konden het met die kaart wel.
[..]

De routekaart die ze hadden was niet zo duidelijk als die van Ierland en had een hoop uitzonderingen.
Dat werkte niet, maar vrees dat een nieuwe routekaart er niet komt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197227030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:42 schreef nils7 het volgende:

[..]

De routekaart die ze hadden was niet zo duidelijk als die van Ierland en had een hoop uitzonderingen.
Dat werkte niet, maar vrees dat een nieuwe routekaart er niet komt.
Laten we het hopen dat ze dat idee laten varen. Ik snap dat veel mensen behoefte hebben aan een vals gevoel van houvast maar de wereld is veel weerbarstiger dan je in dergelijke routekaarten vast kan leggen. Door daar zo aan vast te houden doet de overheid dus altijd teveel of te weinig en negeert ze de actualiteit.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:55:55 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197227164
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat ze dat idee laten varen. Ik snap dat veel mensen behoefte hebben aan een vals gevoel van houvast maar de wereld is veel weerbarstiger dan je in dergelijke routekaarten vast kan leggen. Door daar zo aan vast te houden doet de overheid dus altijd teveel of te weinig en negeert ze de actualiteit.
Die van Ierland had geloof ik 6 stappen.

Een nieuwe variant van 10 stappen bijvoorbeeld geeft een betere structuur en meer "tussen" stappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage dinsdag 5 januari 2021 @ 15:56:35 #79
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197227191
Hiddema was de enige die ik daar serieus nam. Niet dat ik ooit op het FvD gestemd zou hebben, maar nu zitten ze echt op niveau afvoerputje. We weten allemaal dat Thierry het geen probleem vindt om 3.000.000 Nederlanders te slachtofferen, dus ik kan me voorstellen dat hij deze lockdown maar niets vind met slechts 750 bezette IC bedden, er vallen veel te weinig doden - zo komen we immers nooit aan de 3 miljoen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:35:03 #80
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197228068
Forum zou ook op een normale manier oppositie kunt voeren tegen het huidig coronabeleid van het kabinet.
Waarom zouden ze nu een soort kamikaze plegen met hun uittingen.. Wil Thierry wellicht het vehicel eigenhandig tegen een boom crashen? Zodat niemand met de partij aan de haal gaat?
Sui cuique mores fingunt fortunam
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:47:15 #81
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197228330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef GemMagic het volgende:
Forum zou ook op een normale manier oppositie kunt voeren tegen het huidig coronabeleid van het kabinet.
Waarom zouden ze nu een soort kamikaze plegen met hun uittingen.. Wil Thierry wellicht het vehicel eigenhandig tegen een boom crashen? Zodat niemand met de partij aan de haal gaat?
Neuh, Thierry verkeert nu in een omgeving met alleen maar jaknikkers. De mensen die nog een klein beetje kritisch waren en inzagen dat zijn clowneske optredens en gedweep met complottheorieën de partij meer kwaad deden dan goed zijn weg, dus het resultaat nu is een narcist die ongeremd allerlei gekke verhalen de ether in slingert.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:50:15 #82
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197228387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh, Thierry verkeert nu in een omgeving met alleen maar jaknikkers. De mensen die nog een klein beetje kritisch waren en inzagen dat zijn clowneske optredens en gedweep met complottheorieën de partij meer kwaad deden dan goed zijn weg, dus het resultaat nu is een narcist die ongeremd allerlei gekke verhalen de ether in slingert.
Misschien hadden we al een kleine aanwijzing van Thierry's eigen inborst kunnen afleiden uit die 'overwinningspeech' over boreale vogels en klassieke wijsheden..
pi_197228470
We zullen het zien. Niemand kan in de toekomst kijken, dus niemand heeft het recht te beweren dat wat Thierry hier zegt onzin is.
Eens kijken
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:57:53 #84
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197228579
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Maharski het volgende:
We zullen het zien. Niemand kan in de toekomst kijken, dus niemand heeft het recht te beweren dat wat Thierry hier zegt onzin is.
Hij kan ook best gelijk hebben. Dat weet hij op dit moment zelf ook nog niet.

Probleem is dat wanneer je dit zo poneert als politicus, in een land waar de media compleet is overspoelt is door de ernst van corona, waar men dagelijks de gevolgen van de lockdown draagt, je waarschijnlijk veel mensen tegen je in het harnas jaagt. Dat kan niet de bedoeling zijn in de aanloop naar de verkiezingen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:06:20 #85
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197228797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Misschien hadden we al een kleine aanwijzing van Thierry's eigen inborst kunnen afleiden uit die 'overwinningspeech' over boreale vogels en klassieke wijsheden..
Dat was daarvoor al wel duidelijk, die speech was daar weer een prima bevestiging van.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 19:24:24 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197231385
quote:
Jawel hoor. Alleen gelovigen kunnen dat niet helemaal hendelen, dat hun messias Sjerrie er zoals altijd faliekant naast zit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197231406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jawel hoor. Alleen gelovigen kunnen dat niet helemaal hendelen, dat hun messias Sjerrie er zoals altijd faliekant naast zit.
We zullen zien. Pas over een paar maanden kunnen we zien of hij wel of geen gelijk had.
Eens kijken
pi_197231660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:25 schreef Maharski het volgende:

[..]

We zullen zien. Pas over een paar maanden kunnen we zien of hij wel of geen gelijk had.
Je weet ook maar nooit of Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag zullen vallen. Die kans is zeker vergelijkbaar.
pi_197232123
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef KareldeStoute het volgende:
Je weet ook maar nooit of Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag zullen vallen. Die kans is zeker vergelijkbaar.
We zullen zien. Enkel waarheid kan mij overtuigen.
Eens kijken
pi_197232612
quote:
natuurlijk heb je dat recht wel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:20:58 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197232886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Maharski het volgende:

[..]

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197233162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')
Ik snap dat je het niet kunt hebben, en je het blijft proberen jochie. Maar de enige die hier gelijk heeft, ben ik. :)
Eens kijken
pi_197233389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Maharski het volgende:

[..]

Viruswaarheid zeker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:57:52 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197233895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ik snap dat je het niet kunt hebben, en je het blijft proberen jochie. Maar de enige die hier gelijk heeft, ben ik. :)
Een FvD'er neem ik gewoon niet serieus; jammer is alleen dat er een scala aan wappies nu een politieke outlet heeft gevonden.

Ben benieuwd hoe lang het duurt aleer "Soros" (cum suis) erbij gesleept worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:22:11 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197234481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef GemMagic het volgende:
Het gaat gewoon om het pluche waar hij in wil zitten en hij heeft gewoon een makkelijke achterban gevonden.... of hij is maar een werkpaardje van de John Birch Society.
N/A
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:35:22 #96
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197234835
Ik ben juist weer lid geworden doordat al die light-VVDers eruit zijn gestapt. :)
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:43:44 #97
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197235102
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben juist weer lid geworden doordat al die light-VVDers eruit zijn gestapt. :)
Mooi, zo kunnen we bruinhemden direct herkennen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:48:26 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197235203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mooi, zo kunnen we bruinhemden direct herkennen.
Ik draag nooit bruin. Vieze kleur.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:38:17 #99
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197243512
De alarmbellen gaan steeds meer rinkelen iedere keer als ik Baudet hoor spreken/twitteren. Waarom zag ik hem niet in het kamer-debat om De Jonge en/of Rutte onder vuur te nemen ten aanzien van de permanente anderhalvemeter-maatschappij, de "vaccins" die zouden dienen als een hoepel etc etc? Luiheid, incompetentie? Was hij te druk bezig met randzaken? Het geeft voor mij aan dat het publieke geld dat zijn salaris is, een verspilde zondvloed betreft. Hopelijk draaien ze die kraan zo snel mogelijk dicht.

Als hij daadwerkelijk zulke idioterie zou geloven, waarom laat je zulke kansen dan schieten als oppositieleider? Lijkt mij namelijk een uitgelezen kans om jouw standpunt naar boven te halen. Maar nee, hij laat het Van Haga doen die er blijkbaar genuanceerder instaat dan Baudet.

Nogmaals, mijn alarmbellen gaan steeds meer rinkelen hoe vaker deze man een podium opzoekt.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:02:55 #100
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197244051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:38 schreef Grishenko_ het volgende:
De alarmbellen gaan steeds meer rinkelen iedere keer als ik Baudet hoor spreken/twitteren. Waarom zag ik hem niet in het kamer-debat om De Jonge en/of Rutte onder vuur te nemen ten aanzien van de permanente anderhalvemeter-maatschappij, de "vaccins" die zouden dienen als een hoepel etc etc? Luiheid, incompetentie? Was hij te druk bezig met randzaken? Het geeft voor mij aan dat het publieke geld dat zijn salaris is, een verspilde zondvloed betreft. Hopelijk draaien ze die kraan zo snel mogelijk dicht.

Als hij daadwerkelijk zulke idioterie zou geloven, waarom laat je zulke kansen dan schieten als oppositieleider? Lijkt mij namelijk een uitgelezen kans om jouw standpunt naar boven te halen. Maar nee, hij laat het Van Haga doen die er blijkbaar genuanceerder instaat dan Baudet.

Nogmaals, mijn alarmbellen gaan steeds meer rinkelen hoe vaker deze man een podium opzoekt.
Gewoon Trump kopieren.

Hij heeft een achterban gevonden die hem inkomsten genereren, kijk naar een Robert Jensen en Lange Fransie (die ene van Vakansie).
Alleen hij wordt door ons allen betaald.

Ze zijn een meester geworden in een electoraat te vinden die groot genoeg is om hen invloed te kunnen geven.
In het geval van Trump sloeg dat door.

Ze zullen altijd ook in de oppositie blijven want zodra ze gaan meeregeren vallen ze door de mand want dan blijft er een schim over van hun beloften.
N/A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')