De routekaart die ze hadden was niet zo duidelijk als die van Ierland en had een hoop uitzonderingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe ik
Datum is lastig idd.
[..]
Hier hadden we ook een hele duidelijke routekaart. Precies wat we nodig hadden. Maar het kabinet besloot zelf nog geen week later zich niet te gaan houden aan wat zij bedacht hadden. Dat leert mij dat ze het voor de bühne gedaan hebben en nergens aan vast willen houden. Om wat voor reden dan ook. Want ze konden het met die kaart wel.
[..]
Laten we het hopen dat ze dat idee laten varen. Ik snap dat veel mensen behoefte hebben aan een vals gevoel van houvast maar de wereld is veel weerbarstiger dan je in dergelijke routekaarten vast kan leggen. Door daar zo aan vast te houden doet de overheid dus altijd teveel of te weinig en negeert ze de actualiteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
De routekaart die ze hadden was niet zo duidelijk als die van Ierland en had een hoop uitzonderingen.
Dat werkte niet, maar vrees dat een nieuwe routekaart er niet komt.
Die van Ierland had geloof ik 6 stappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat ze dat idee laten varen. Ik snap dat veel mensen behoefte hebben aan een vals gevoel van houvast maar de wereld is veel weerbarstiger dan je in dergelijke routekaarten vast kan leggen. Door daar zo aan vast te houden doet de overheid dus altijd teveel of te weinig en negeert ze de actualiteit.
Neuh, Thierry verkeert nu in een omgeving met alleen maar jaknikkers. De mensen die nog een klein beetje kritisch waren en inzagen dat zijn clowneske optredens en gedweep met complottheorieën de partij meer kwaad deden dan goed zijn weg, dus het resultaat nu is een narcist die ongeremd allerlei gekke verhalen de ether in slingert.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef GemMagic het volgende:
Forum zou ook op een normale manier oppositie kunt voeren tegen het huidig coronabeleid van het kabinet.
Waarom zouden ze nu een soort kamikaze plegen met hun uittingen.. Wil Thierry wellicht het vehicel eigenhandig tegen een boom crashen? Zodat niemand met de partij aan de haal gaat?
Misschien hadden we al een kleine aanwijzing van Thierry's eigen inborst kunnen afleiden uit die 'overwinningspeech' over boreale vogels en klassieke wijsheden..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, Thierry verkeert nu in een omgeving met alleen maar jaknikkers. De mensen die nog een klein beetje kritisch waren en inzagen dat zijn clowneske optredens en gedweep met complottheorieën de partij meer kwaad deden dan goed zijn weg, dus het resultaat nu is een narcist die ongeremd allerlei gekke verhalen de ether in slingert.
Hij kan ook best gelijk hebben. Dat weet hij op dit moment zelf ook nog niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Maharski het volgende:
We zullen het zien. Niemand kan in de toekomst kijken, dus niemand heeft het recht te beweren dat wat Thierry hier zegt onzin is.
Dat was daarvoor al wel duidelijk, die speech was daar weer een prima bevestiging van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Misschien hadden we al een kleine aanwijzing van Thierry's eigen inborst kunnen afleiden uit die 'overwinningspeech' over boreale vogels en klassieke wijsheden..
Jawel hoor. Alleen gelovigen kunnen dat niet helemaal hendelen, dat hun messias Sjerrie er zoals altijd faliekant naast zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Maharski het volgende:
We zullen het zien. Niemand kan in de toekomst kijken, dus niemand heeft het recht te beweren dat wat Thierry hier zegt onzin is.
We zullen zien. Pas over een paar maanden kunnen we zien of hij wel of geen gelijk had.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jawel hoor. Alleen gelovigen kunnen dat niet helemaal hendelen, dat hun messias Sjerrie er zoals altijd faliekant naast zit.
Je weet ook maar nooit of Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag zullen vallen. Die kans is zeker vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:25 schreef Maharski het volgende:
[..]
We zullen zien. Pas over een paar maanden kunnen we zien of hij wel of geen gelijk had.
We zullen zien. Enkel waarheid kan mij overtuigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef KareldeStoute het volgende:
Je weet ook maar nooit of Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag zullen vallen. Die kans is zeker vergelijkbaar.
natuurlijk heb je dat recht wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Maharski het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Maharski het volgende:
[..]
We zullen zien. Enkel waarheid kan mij overtuigen.
Ik snap dat je het niet kunt hebben, en je het blijft proberen jochie. Maar de enige die hier gelijk heeft, ben ik.quote:
Viruswaarheid zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Maharski het volgende:
[..]
We zullen zien. Enkel waarheid kan mij overtuigen.
Een FvD'er neem ik gewoon niet serieus; jammer is alleen dat er een scala aan wappies nu een politieke outlet heeft gevonden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet kunt hebben, en je het blijft proberen jochie. Maar de enige die hier gelijk heeft, ben ik.
Het gaat gewoon om het pluche waar hij in wil zitten en hij heeft gewoon een makkelijke achterban gevonden.... of hij is maar een werkpaardje van de John Birch Society.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef GemMagic het volgende:
Forum zou ook op een normale manier oppositie kunt voeren tegen het huidig coronabeleid van het kabinet.
Waarom zouden ze nu een soort kamikaze plegen met hun uittingen.. Wil Thierry wellicht het vehicel eigenhandig tegen een boom crashen? Zodat niemand met de partij aan de haal gaat?
Mooi, zo kunnen we bruinhemden direct herkennen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben juist weer lid geworden doordat al die light-VVDers eruit zijn gestapt.
Ik draag nooit bruin. Vieze kleur.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:43 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mooi, zo kunnen we bruinhemden direct herkennen.
Gewoon Trump kopieren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:38 schreef Grishenko_ het volgende:
De alarmbellen gaan steeds meer rinkelen iedere keer als ik Baudet hoor spreken/twitteren. Waarom zag ik hem niet in het kamer-debat om De Jonge en/of Rutte onder vuur te nemen ten aanzien van de permanente anderhalvemeter-maatschappij, de "vaccins" die zouden dienen als een hoepel etc etc? Luiheid, incompetentie? Was hij te druk bezig met randzaken? Het geeft voor mij aan dat het publieke geld dat zijn salaris is, een verspilde zondvloed betreft. Hopelijk draaien ze die kraan zo snel mogelijk dicht.
Als hij daadwerkelijk zulke idioterie zou geloven, waarom laat je zulke kansen dan schieten als oppositieleider? Lijkt mij namelijk een uitgelezen kans om jouw standpunt naar boven te halen. Maar nee, hij laat het Van Haga doen die er blijkbaar genuanceerder instaat dan Baudet.
Nogmaals, mijn alarmbellen gaan steeds meer rinkelen hoe vaker deze man een podium opzoekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |