Ik ben nooit vergeten hoe mild hij tegen mij was zowel voor als achter de schermen.
Toen ik ergens een discussie had. Zei ik ( heel lang geleden) dat het op een bepaalde plek soms net op een arena leek. Static werd erbij gehaald. Zijn woorden ben ik nooit vergeten. Dwars tegen de stroom in zei hij. " Een beetje ter lering, en een boel ter vermaak"
Bam! Toen kwam ik erachter dat hij idd geen volgzaam type was.
En ook al was ik het niet altijd met hem eens, ik vond hem een echte FOK! icon. En waardeerde hem.
Had eigenlijk nooit ruzie met hem. Ging ook gewoon achter de schermen tegen hem in. Nu reageerde hij daar niet op, maar wanneer ik hier zo boven lees, begrijp ik waarom. Ik schrijf meestal meer dan een paar regels haha.
Jij was iemand die ik irl graag een keer had willen zien, static. Raar dat je er niet meer bent. Erg jammer. En ook al kende ik je niet persoonlijk, volgens mij heb je altijd wel gevoeld dat ik je rebelse houding wel waardeerde
Ik heb je tenminste ook als zachtaardig ervaren. Niet alleen als ruwe bolster.
Laatste 2 jaar nog af en toe over je gehad irl (niet op FOK!) Was erg nieuwsgierig hoe je huisje jou beviel. Jammer dat ik je nooit meer benaderd heb daarover.
Ik wil iedereen die hem wel goed kende, en waar hij contact mee had, heel veel sterkte wensen met dit verlies. Het een plaatsje te geven.
Denk niet dat hij snel vergeten gaat worden deze FOK! Icon.

En wat mooi eigenlijk dat zijn moeder ons dit liet weten zeg! Erg dankbaar voor

U had een zoon met een persoonlijkheid die ik niet snel zal vergeten. Heel veel kracht gewenst om met dit verlies om te kunnen gaan.
Fijn dat Static het aan zijn fam heeft laten weten
[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 04-01-2021 15:23:19 ]