daar heb ik nog foto's van (of van een andere onz meet waar ie was).quote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef golfer het volgende:
Topicje teruggevonden over de eerste L&S-meeting in 2003.
Overigens niet in Mr.Coco's maar uiteindelijk in de Starlight.
ONZ / De door laffer en static georganiseerde meet.
quote:Op maandag 4 januari 2021 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een man waar ik oprecht nieuwsgierig naar was. Hij had in Amsterdam een woning maar ging de hele wereld over voor zijn baan. Wat hij nou precies deed weet ik niet maar wel dat het interessant genoeg was om zijn topics te volgen. Vooral de Aziatische bezoeken. Met foto's van een boel luxe en bezienswaardigheden. 49 nog maar, wel met volle teugen
Was in Coco's inderdaad. De WC's waren boven en er was al wat tequila genuttigd. Hij kwam echt met een doodsmak naar beneden. Toen is ie nog een keer voor de foto zogenaamd van de trap "gevallen" die foto mocht dan wel, mits geblurredquote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef Maanvis het volgende:
En gvd net iets meer dan een maand geleden had ik het nog over het traprolincident
Waar static dus op reageerde.
[..]
[..]
Dat was dus mijn laatste gesprek met static. Daarover
En hij wilde z`n straatnaam niet zeggen waar we bij warenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was in Coco's inderdaad. De WC's waren boven en er was al wat tequila genuttigd. Hij kwam echt met een doodsmak naar beneden. Toen is ie nog een keer voor de foto zogenaamd van de trap "gevallen" die foto mocht dan wel, mits geblurred
Z'n hand werd toch wel steeds dikker en bloedde, dus ging hij na lang aandringen toch wel naar de SEH, en ik moest dan een taxi bellen maar ik moest per se naar 1 chauffeur vragen, want die bracht hem overal
Begrijpelijk, wat een zootje ongeregeld waren we zegquote:Op maandag 4 januari 2021 17:16 schreef laffer het volgende:
[..]
En hij wilde z`n straatnaam niet zeggen waar we bij waren
En het was altijd bere gezelligquote:Op maandag 4 januari 2021 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begrijpelijk, wat een zootje ongeregeld waren we zeg
Ja dat ook hahahahahaquote:Op maandag 4 januari 2021 17:16 schreef laffer het volgende:
[..]
En hij wilde z`n straatnaam niet zeggen waar we bij waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |