die 400k zijn vast al geclaimd door weer een groepje eigendunkersquote:Op maandag 4 januari 2021 14:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In Q1 verwachtten ze maar 400k doses, dus dat valt vrij tegen. Maar hopen dat we die dosis zo snel mogelijk krijgen.
Door de eigenaars van sportscholen toevallig??quote:Op maandag 4 januari 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 400k zijn vast al geclaimd door weer een groepje eigendunkers
Ben je niet in de war met scholen?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef leolinedance het volgende:
Zou de horeca nog vervroegd opengaan? Daar was toch sprake van
?
Denk het nu niet. Die mogen blij zijn als dat in februari nog kan...quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef leolinedance het volgende:
Zou de horeca nog vervroegd opengaan? Daar was toch sprake van?
Zo vreemd is dat niet. Het is op een maandag vrijwel altijd hoger dan op een maandag.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen wat beter, maar het lijkt weer te klimmen. IC heeft sowieso een toename:
https://medischinfo.nl/corona/
https://medischinfo.nl/corona/nice/ic/
Krijg je geen TVL Noek?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Door de eigenaars van sportscholen toevallig??
Ik vind dat mijn sector het netjes doet. Niemand zegt het dus bij dezen.Voor de 2e keer dicht. geen steunpakket en staan nu niet vooraan.
Scholen mogelijk ook, maar beiden zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef leolinedance het volgende:
TOP CIJFERS!!!!quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
6.563 nieuwe positieve testen
226 nieuwe ziekenhuisopnames
41 nieuwe IC-opnames
63 nieuwe overlijdens
Alles open!quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
41 nieuwe IC-opnames
63 nieuwe overlijdens
Straatfeestquote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
41 nieuwe IC-opnames
63 nieuwe overlijdens
Nee ik bedoel dat ze zelf bepalen om open te gaan. Tegen de regels in.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk het nu niet. Die mogen blij zijn als dat in februari nog kan...
Positieve testen lijken de goede kant op te gaan zo! Ziekenhuisopnames blijven wel hoog..quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
41 nieuwe IC-opnames
63 nieuwe overlijdens
Ik zal even contact opnemen met RIVM of ze ene 'VoMy' op hun servers zien rondneuzenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vandaag: 6200
Morgen: 6300
Woensdag: 7800.
Edit: Vandaag en morgen omgedraaid.
Maandag altijd hoog. Over week daalt het.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Positieve testen lijken de goede kant op te gaan zo! Ziekenhuisopnames blijven wel hoog..
Ok ... ok.... blij dat ik er flink naast zatquote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
41 nieuwe IC-opnames
63 nieuwe overlijdens
Maar de cijfers van https://pletdecurve.nl gaan over de datum van de positieve uitslag, niet de eerste dag van de klachten, toch?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Meldingen worden gebackdate. Ik weet niet of je wel 's een test hebt gedaan, maar één van de vragen is wanneer de klachten begonnen zijn. Die datum wordt ingevuld als de DOO.
Stel jij belt vandaag en zegt: Ik voel me nog steeds niet goed, ik blijf maar last hebben. Ben een week thuis geweest, maar wil me toch laten testen. Dan zeg je dat je klachten (bijvoorbeeld) 29 december begonnen zijn.
Als jij vandaag belt kom jij dus in de data van 5 januari erbij, met een DOO van 29 december.
Dat was een bluf van een aantal horeca zaken om meer geld af te dwingen. Ze snappen zelf ook wil dat ze daarmee hun eigen ondergang zouden tekenen. Dan wordt in het uiterste geval de vergunning ingetrokken. Ook komt er vrijwel niemand als iedereen tijdens controles beboet wordt.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |