abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198245045
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 08:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waar komt die moraal vandaan? Dat is vooral onzekerheid.
Nah. Karakter vooral. Zienswijze, mening. Dat hoeft helemaal niet te maken te hebben met onzekerheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2021 08:54:40 ]
  zondag 28 februari 2021 @ 09:06:45 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198245130
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 08:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Nah. Karakter vooral. Zienswijze, mening. Dat hoeft helemaal niet te maken te hebben met onzekerheid.
Ja maar een mening moet natuurlijk ergens op gestoeld zijn. Waarom is een getal van het aantal bedpartners zo belangrijk en wat maakt dat bijvoorbeeld 9 goed is en 10 slecht? Op basis van wat?

Kijk dat het niet handig is te gaan settlen met iemand die nog volop in een wilde periode zit dat is logisch. Maar de meeste mensen komen op een gegeven moment tot rust en sluiten zoiets af. Dus hoe relevant is het verder dan nog? We leven gelukkig niet meer in een tijd dat seks een zonde is.
pi_198245358
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar een mening moet natuurlijk ergens op gestoeld zijn. Waarom is een getal van het aantal bedpartners zo belangrijk en wat maakt dat bijvoorbeeld 9 goed is en 10 slecht? Op basis van wat?

Kijk dat het niet handig is te gaan settlen met iemand die nog volop in een wilde periode zit dat is logisch. Maar de meeste mensen komen op een gegeven moment tot rust en sluiten zoiets af. Dus hoe relevant is het verder dan nog? We leven gelukkig niet meer in een tijd dat seks een zonde is.
Als ik dan over mijzelf praat: Ik vind veel losse bedpartners hebben vies. Ik vind seks intiem die je alleen hebt met iemand waar je gevoelens voor hebt.

Het aantal is niet zozeer belangrijk als wel het hoe en waarom. De intentie. Gewoon weggeven (tijdens een dronken nacht of in een steegje bijv) getuigt niet van erg veel eigenwaarde. Want ondanks dat sommigen zeggen dat je geslachtdelen(lichaam) als je oren zijn ed, waarom draag je dan kleren op straat als het niet iets is wat toch speciaal is?

En genoeg mannen die zulk gedrag van een vrouw afkeuren, daarom ook dat vrouwen hun aantal vaak halveren.

Maar dat is dus ook gewoon mijn zienswijze. Niets tegen de jouwe, gaat mij om dat je het stellig wegzet als onzekerheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2021 09:37:34 ]
  zondag 28 februari 2021 @ 10:08:02 #179
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198245736
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Als ik dan over mijzelf praat: Ik vind veel losse bedpartners hebben vies. Ik vind seks intiem die je alleen hebt met iemand waar je gevoelens voor hebt.

Het aantal is niet zozeer belangrijk als wel het hoe en waarom. De intentie. Gewoon weggeven (tijdens een dronken nacht of in een steegje bijv) getuigt niet van erg veel eigenwaarde. Want ondanks dat sommigen zeggen dat je geslachtdelen(lichaam) als je oren zijn ed, waarom draag je dan kleren op straat als het niet iets is wat toch een speciaal is?

Maar dat is dus ook gewoon mijn zienswijze. Niets tegen de jouwe, gaat mij om dat je het stellig wegzet als onzekerheid.
Hoezo getuigt het niet van erg veel eigenwaarde?

Doen wat je zelf wil lijkt me prima te passen bij eigenwaarde. Het niet doen omdat je bang bent voor de oordelen van anderen past er juist niet bij.

Nu moet ik zeggen dat ik mensen die seks willen bewaren voor mensen waar ze diepe gevoelens voor hebben niet als onzeker zie. Dat ze iemand willen die dat hetzelfde ziet ook niet.

De groep die als ze de kans hadden gekregen het zelf ook hadden gedaan, maar anderen erop veroordelen wel. En dat is een redelijk deel van degene die roepen dat de toekomstige partner niet teveel bedpartners mag hebben gehad. Liever minder dan zij zelf. Dat schaar ik wel onder onzekerheid.

Laten we eerlijk zijn, dit soort topics zitten altijd vol van heren die stoer roepen dat ze die ‘sletjes’ wel zouden neuken. Kortom, ze hebben die seks combineer je met liefde moraal niet. Op z’n hoogst is het ze niet voldoende gelukt er meer te neuken.

Voor mij persoonlijk geld dat ik bv relatie hoppers sneller afwijs. Liever iemand die een lekkere losbol is geweest dan iemand die tegen Jan en alleman heeft gezegd veel te voelen.
Ervaren of minder ervaren maakt me niet zo uit. Het hart als iets zien wat zo weggeven kan worden of een naar oordeel over degene met wie je het bed hebt gedeeld wel. Dat zegt wat over dat persoon, op een negatieve manier.
En dan vooral dat oordeel over degene waarmee iemand het bed heeft gedeeld of eigenlijk verdomd graag wilde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198246108
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo getuigt het niet van erg veel eigenwaarde?
Het is gewoon hoe ik dat voel. Die hele post is alleen vanuit mijn gevoel.

quote:
Doen wat je zelf wil lijkt me prima te passen bij eigenwaarde. Het niet doen omdat je bang bent voor de oordelen van anderen past er juist niet bij.

Nu moet ik zeggen dat ik mensen die seks willen bewaren voor mensen waar ze diepe gevoelens voor hebben niet als onzeker zie. Dat ze iemand willen die dat hetzelfde ziet ook niet.

De groep die als ze de kans hadden gekregen het zelf ook hadden gedaan, maar anderen erop veroordelen wel. En dat is een redelijk deel van degene die roepen dat de toekomstige partner niet teveel bedpartners mag hebben gehad. Liever minder dan zij zelf. Dat schaar ik wel onder onzekerheid.

Laten we eerlijk zijn, dit soort topics zitten altijd vol van heren die stoer roepen dat ze die ‘sletjes’ wel zouden neuken. Kortom, ze hebben die seks combineer je met liefde moraal niet. Op z’n hoogst is het ze niet voldoende gelukt er meer te neuken.
Eens.
Dat zijn de mannen die roepen. Er zijn er die je niet hoort en een andere mening hebben wat niets te maken heeft met onzekerheid. Soms heeft iemand gewoon principes, andere normen en waarden en waar dat vandaan komt maakt niet uit. Als tegen deze mensen neer wordt gekeken door degenen die een andere moraal hebben (of geen) dan tja, hoeveel waard is dat dan?

quote:
Voor mij persoonlijk geld dat ik bv relatie hoppers sneller afwijs. Liever iemand die een lekkere losbol is geweest dan iemand die tegen Jan en alleman heeft gezegd veel te voelen.
Ervaren of minder ervaren maakt me niet zo uit. Het hart als iets zien wat zo weggeven kan worden of een naar oordeel over degene met wie je het bed hebt gedeeld wel. Dat zegt wat over dat persoon, op een negatieve manier.
En dan vooral dat oordeel over degene waarmee iemand het bed heeft gedeeld of eigenlijk verdomd graag wilde.
Men is snel geneigd verontwaardigd te reageren als men zelf veel bedpartners heeft(verdediging waartegen?) en gaan dan zelf oordelen over mensen die daar een andere mening over hebben. Dat is wel een beetje hypocriet. (Buiten gelaten dat de mens van nature hypocriet is en niemand zonder is).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2021 10:40:46 ]
  zondag 28 februari 2021 @ 11:01:01 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198246463
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Het is gewoon hoe ik dat voel. Die hele post is alleen vanuit mijn gevoel.
[..]

Eens.
Dat zijn de mannen die roepen. Er zijn er die je niet hoort en een andere mening hebben wat niets te maken heeft met onzekerheid. Soms heeft iemand gewoon principes, andere normen en waarden en waar dat vandaan komt maakt niet uit. Als tegen deze mensen neer wordt gekeken door degenen die een andere moraal hebben (of geen) dan tja, hoeveel waard is dat dan?
[..]

Men is snel geneigd verontwaardigd te reageren als men zelf veel bedpartners heeft(verdediging waartegen?) en gaan dan zelf oordelen over mensen die daar een andere mening over hebben. Dat is wel een beetje hypocriet. (Buiten gelaten dat de mens van nature hypocriet is en niemand zonder is).
Toch spreek je vanuit minder eigenwaarde voor die ander, niet vanuit een ik zou mezelf daar niet goed bij voelen...
Je stelt juist dat iemand die dat wel doet niet voldoende eigenwaarde zou hebben.
Dat is nonsens. Eigenwaarde betekent dat je jezelf bent en durft te zijn. Of dat nu om losse seks of niet gaat.

Iemand die vanuit eigen moraal en principe iemand zoekt die daar hetzelfde in staat zou ik nooit onzeker of wat dan ook noemen.
Heb weleens een discussie gehad met zulke mannen. En daar had ik gewoon respect voor. En hun ook voor mij trouwens. Want niet als partner willen is iets anders dan iemand als minder persoon zien.
Sommige van die discussie’s begonnen met een aanname van mijn kant, dat hij wel had gewild en anderen de maat nam omdat zij wel deden wat hij had gewild. Allen (nou ja die paar) verraste me met hun antwoord en daar kwamen goede gesprekken uit. Met wederzijds inzicht over verschillende moralen. Fijne mensen.

Verder, ik verdedig eigenlijk maar weinig. Enkel het idee dat ik vanuit tekort aan zelfrespect/eigenwaarde meer bedpartners heb gehad.
Ik leg uit dat meer bedpartners niet gelijk staat aan geen moraal/principes hebben, enkel dat het anders ligt voor mij als persoon.

Ik hekel enkel degene die anderen de maat nemen terwijl ze zelf dat (willen) doen. Dan gaat het niet over moraal of principes, maar over onzekerheid en afgunst.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198246579
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Toch spreek je vanuit minder eigenwaarde voor die ander, niet vanuit een ik zou mezelf daar niet goed bij voelen...
Je stelt juist dat iemand die dat wel doet niet voldoende eigenwaarde zou hebben.
Dat is nonsens. Eigenwaarde betekent dat je jezelf bent en durft te zijn. Of dat nu om losse seks of niet gaat.
Mijn manier van uitspreken is soms niet altijd hoe ik het bedoelde. Nederlands is niet mijn moedertaal. Maar ik sprak dus vooral vanuit mezelf en als het over een ander gaat dan over degenen die er achteraf niet durft uit te komen dat ze zoveel hebben. Mensen die het doen en niet caren wat anderen ervan vinden, dat zijn de mensen die ook zichzelf durven te zijn. Die het doen maar zich de hele tijd aangevallen voelen, dat denk ik niet.
quote:
Iemand die vanuit eigen moraal en principe iemand zoekt die daar hetzelfde in staat zou ik nooit onzeker of wat dan ook noemen.
Heb weleens een discussie gehad met zulke mannen. En daar had ik gewoon respect voor. En hun ook voor mij trouwens. Want niet als partner willen is iets anders dan iemand als minder persoon zien.
Sommige van die discussie’s begonnen met een aanname van mijn kant, dat hij wel had gewild en anderen de maat nam omdat zij wel deden wat hij had gewild. Allen (nou ja die paar) verraste me met hun antwoord en daar kwamen goede gesprekken uit. Met wederzijds inzicht over verschillende moralen. Fijne mensen.

Verder, ik verdedig eigenlijk maar weinig. Enkel het idee dat ik vanuit tekort aan zelfrespect/eigenwaarde meer bedpartners heb gehad.
Ik leg uit dat meer bedpartners niet gelijk staat aan geen moraal/principes hebben, enkel dat het anders ligt voor mij als persoon.

Ik hekel enkel degene die anderen de maat nemen terwijl ze zelf dat (willen) doen. Dan gaat het niet over moraal of principes, maar over onzekerheid en afgunst.
Ja, die zijn er ook, spreek ik niet tegen.
Ging mij om dat het niet altijd onzekerheid is als iemand het vervelend vindt dat zijn partner veel bedpartners heeft. Dat wordt hier de hele tijd geroepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2021 11:10:13 ]
  zondag 28 februari 2021 @ 11:24:40 #183
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_198246802
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Als ik dan over mijzelf praat: Ik vind veel losse bedpartners hebben vies.
En daar komt de moraliserende aap uit de mouw _O-
We moeten nu alles inzetten op het tegenhouden van de bewezen door mensen veroorzaakte klimaatcatastrofe!
  zondag 28 februari 2021 @ 11:27:42 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198246851
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Mijn manier van uitspreken is soms niet altijd hoe ik het bedoelde. Nederlands is niet mijn moedertaal. Maar ik sprak dus vooral vanuit mezelf en als het over een ander gaat dan over degenen die er achteraf niet durft uit te komen dat ze zoveel hebben. Mensen die het doen en niet caren wat anderen ervan vinden, dat zijn de mensen die ook zichzelf durven te zijn. Die het doen maar zich de hele tijd aangevallen voelen, dat denk ik niet.
[..]

Ja, die zijn er ook, spreek ik niet tegen.
Ging mij om dat het niet altijd onzekerheid is als iemand het vervelend vindt dat zijn partner veel bedpartners heeft. Dat wordt hier de hele tijd geroepen.
Dat laatste komt een beetje omdat degene die zo denken, zeker onder de mannen die reageren, een zeldzaamheid zijn.

Irl ligt dat wat anders, maar in dit soort topics heb je vooral de heren die maar wat graag zelf ook een sletje zijn en dan af en toe een vrouw die vanuit eigen moraal dat nog half en half verdedigd ook.

Al met al denk ik dat jij en ik het vanuit eigen referentie kaders niet heel anders bezien. Andere eigen moraal, maar vanuit een doe dingen wel of niet omdat je erachter staat.

Wel zie ik te vaak dat mensen meer of minder bedpartners verzinnen vanuit angst voor oordelen van buitenaf.
Vrouwen verlagen vaker, mannen verhogen vaker. Beide is jammer.
pi_198246932
Ik vind vrouwen die zelfbewust zijn en van seks houden helemaal niet sletterig (of minder).
Wel als ze er te koop mee lopen of opscheppen.
Dat is andersom denk ik ook zo.
Als je ouder word snap je steeds meer dat je liefde en seks kunt scheiden.
Vakman pur sang
pi_198251192
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:44 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Om ook eens onder te spuiten ja.

Maar niet als de toekomstige moeder van je kinderen.
Ligt eraan, tokkie gedrag en kinkie zijn zie ik als twee verschillende dingen. Soms gaat het samen, soms niet. Graag heb ik het pareltje, een beschaafd, intelligent meisje met een kinky kant :P
  zondag 28 februari 2021 @ 19:13:38 #187
494915 Shirogami
Je suis blanc
pi_198255221
Hoeveel is niet zo super belangrijk, maar een maagd is wat onhandig en een afgelikte boterham is smerig.
Alleen een Blanke die dood is is wit.
Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
  zondag 28 februari 2021 @ 23:40:06 #188
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_198261265
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:13 schreef Shirogami het volgende:
Hoeveel is niet zo super belangrijk, maar een maagd is wat onhandig en een afgelikte boterham is smerig.
Wanneer is iemand een 'afgelikte boterham' ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 maart 2021 @ 01:46:16 #189
494915 Shirogami
Je suis blanc
pi_198261957
quote:
5s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wanneer is iemand een 'afgelikte boterham' ?
Hangt er van af. Bijvoorbeeld leeftijd in verhouding tot bedpartners etc. Snap bijvoorbeeld best dat iemand na een lange relatie even los gaat en er meerdere in een jaar heeft, maar als je bv met 30-35 al met 20 mensen het bed in gedoken bent dan bedank ik er voor om nummer zoveel te zijn. Je bent in dat geval sowieso geen serieuze partner omdat je er al blijk van hebt gegeven een vaste relatie niet te ambiŽren.
  maandag 1 maart 2021 @ 06:10:18 #190
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_198262324
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:46 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Hangt er van af. Bijvoorbeeld leeftijd in verhouding tot bedpartners etc. Snap bijvoorbeeld best dat iemand na een lange relatie even los gaat en er meerdere in een jaar heeft, maar als je bv met 30-35 al met 20 mensen het bed in gedoken bent dan bedank ik er voor om nummer zoveel te zijn. Je bent in dat geval sowieso geen serieuze partner omdat je er al blijk van hebt gegeven een vaste relatie niet te ambiŽren.
Zucht....

Dit topic in de herhaling...
We moeten nu alles inzetten op het tegenhouden van de bewezen door mensen veroorzaakte klimaatcatastrofe!
  maandag 1 maart 2021 @ 06:28:18 #191
445514 DonDruiper
Ik hou van de vrouwtjes
pi_198262351
Zolang het niet voelt alsof je een frikadel de gang in gooit, zal het me jeuken.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:15:31 #192
441859 crew  Lenny77
pi_198263566
quote:

[..]

Iemand op 35 kan al 20 jaar seksueel actief zijn. Dan zou het in principe 1 partner per jaar kunnen zijn? Ik noem dat niet meteen een losbol..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198263836
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 06:28 schreef DonDruiper het volgende:
Zolang het niet voelt alsof je een frikadel de gang in gooit, zal het me jeuken.
Dan vraag ik me af hoe klein of smal je pik is?
Als het lijkt alsof er geen 'spanning' rond je pik zit, is het vaak omdat er een kind doorheen gegaan is.

Mijn vrouw was enorm actief en toen ik met haar seks had, kan ik niet zeggen dat het leek alsof ik een frikandel in de gang gooide.
Ik ben er van overtuigd, als je een prostituee doet (die misschien 1000 kerels heeft afgewerkt), dat die ook zal spannen rond je pik.
Cindy De Vuyst
pi_198269399
quote:

[..]

Tenzij een vrouw religious is en oprecht denkt dat ze sterft in hell, zal ze op 35jarige leeftijd veel minimaal 50 piemels hebben gehad. Deal with it.
  maandag 1 maart 2021 @ 15:46:39 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198269525
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Iemand op 35 kan al 20 jaar seksueel actief zijn. Dan zou het in principe 1 partner per jaar kunnen zijn? Ik noem dat niet meteen een losbol..
Sowieso, alsof je dat bij een date gaat vragen. Het is sowieso al niet verifieerbaar
  maandag 1 maart 2021 @ 15:47:25 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198269541
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:35 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af hoe klein of smal je pik is?
Als het lijkt alsof er geen 'spanning' rond je pik zit, is het vaak omdat er een kind doorheen gegaan is.

Mijn vrouw was enorm actief en toen ik met haar seks had, kan ik niet zeggen dat het leek alsof ik een frikandel in de gang gooide.
Ik ben er van overtuigd, als je een prostituee doet (die misschien 1000 kerels heeft afgewerkt), dat die ook zal spannen rond je pik.
Degenen die dat roepen hebben ook niet zoveel verstand van anatomie.
  maandag 1 maart 2021 @ 20:16:09 #197
494915 Shirogami
Je suis blanc
pi_198274848
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sowieso, alsof je dat bij een date gaat vragen. Het is sowieso al niet verifieerbaar
Dat klopt ook.
pi_198616359
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 06:20 schreef babylon het volgende:
Maakt geen reet uit.

Alleen onzekere mensen maken zich daar druk om.
Zekere man met 7 SOA's meldt zich in de chat
  zondag 21 maart 2021 @ 12:33:54 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198616657
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:14 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Zekere man met 7 SOA's meldt zich in de chat
Dat is een domme man en dat is niet aantrekkelijk.
pi_198617669
quote:

[..]

Behalve witte mannen. Die mogen alles neuken. Want dat hoort zo als je bij het corps zit. ^O^ Vrouwen daarentegen :r

[ Bericht 4% gewijzigd door Astro_boy op 21-03-2021 13:44:51 (Typo) ]
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')